Blash - 11-01-2008, 12:42
" />no i stało się zeta trafiła do mojego mechanika z problemem zapowietrzającej sie nagrzewnicy, wstepna diagnoza uszczelka pod głowicą , po demontażu ciekawostka, głowica pęknieta, dodatkowo mechanik ocenił przebieg auta po wygladzie silnika, nie jestem specjalnie zachwycony, na chwilę obecną potrzebuje głowicy to tyle
ps. dodatkowo przekręcone komory wstępne , popekany tłok, ciężka sprawa dobrze że mam w porządku mechaników
dudekken - 17-01-2008, 01:06
" />Nie zazdroszcze sytuacji ale :mojty: głowa do góry czego nie robi sie dla naszych kochanych Lusiek
Blash - 18-01-2008, 12:47
" />najnowsze wieści , spękany tłok oraz przekręcone 2 komory , dobre wieści , uzywka którą nabyłem trzyma ciśnienie i właśnie zajmuje sie nia szlifierz , nabyte już uszczelki, rozrząd i pompa wody, tłok i pierscienie.
Blash - 03-02-2008, 12:31
" />zeta działa
prezesjm - 03-02-2008, 16:09
" />A coś więcej , przypuszczalne przyczyny, orientacyjne koszty. Lepsza praca po naprawia ?
Blash - 03-02-2008, 19:29
" />po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
prezesjm - 04-02-2008, 09:36
" />
">po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?
pew - 05-02-2008, 01:41
" />:hmmm: za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą :wink:
Blash - 07-02-2008, 14:24
" />
">:hmmm: za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą :wink:
no i co dalej , zero pewności co do jakości tego używanego , odpada tylko uszczelka pod głowicą i głowica za to dochodzi cena silnika plus reszta czyli rozrząd pompa no i kasa za robotę co daje większą kwotę
pewnie że miałem okazję dostania nówki silnika z citroen polska za jakieś 6000 do 7000 ale z całą reszta dawało to ok 10000 kosztów a to już średnia impreza , niestety w dzisiejszych silnikach o dużych pojemnościach awaria głowicy generuje koszty
Blash - 07-02-2008, 14:26
" />
">po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?
no raczej nie , chociaz miałem jeszcze rok nią jeździc a tu wypadnie ze 2 lata
aha coś spalanie spadło 900 km i 7,1
pozdro dla wrocławskich lanci , bo akurat siedzę tu od jakiegos czasu
maciek_czer - 07-02-2008, 14:31
" />Witam!
Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. Też pęknięta głowica wymiana składanie i nakaz dla klienta aby udał się do "pompiarza" żeby zrobić końcówki wtrysków i pompę ustawić. Klient to olał po trzech miesiącach wypaliło nowe świece, komory spalania, i szlag trafił turbinę (całe szczęście że na gwarancji była). Efekt wymiana silnika na silniczek z peugeota 406. Moim zdaniem lepiej by było jakby montowali tam włoskie silniki, a nie żabojady.
Blash - 08-02-2008, 17:58
" />2,1 td
lancia1969 - 08-02-2008, 22:44
" />Blash - współczuje mniejszego porfela ale zobaczysz że odrobi sie :wink:
P.S.
">Witam!
Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. ........
1.9 Td to są właśnie włoskie paści .
Jacus - 09-02-2008, 09:23
" />Tez mi sie wydaje, że 1.9 TD to włoska jednostka
Ogólnie 2.1 TD są nie do za.....nia - 600-800tys.km to dla nich nie problem
Musiałeś trafić na jakiś felerny model :cry:
Blash - a tak z ciekawości , jaki przebieg ?
Pozdrawiam
larry123 - 09-02-2008, 09:31
" />pytanie o przebiej jest nie na miejscu, lepiej się zapytać gdzie ją kupil : yesyes : : yesyes :
maciek_czer - 09-02-2008, 16:35
" />
">1.9 Td to są właśnie włoskie paści .
I tu się nie zgodzę w Fiacie Ulysse i Peugeocie 806 orac w cytrynie silnik 1.9TD nie jest włoski. Jest tam silnik z koncernu PSA (Peugeot/Citroen) o symbolu DHX lub DW8. Jest to jednostka z peugeota 406, 405 itd oraz citoena BX, ZX, Xsara, Xantia itd. Walnięte silniki pochylone na tył z wlewem oleju na takiej idiotycznej rurze. Co do 2.1, to też francuski silnik, poprostu wygląda jak zwiększony 1.9TD
darkobo - 09-02-2008, 19:58
" />
">pytanie o przebiej jest nie na miejscu, lepiej się zapytać gdzie ją kupil : yesyes : : yesyes :O ile mnie pamięć nie myli, Blash jak dotąd był zadowolony z Zety, zresztą z tego co napisał wynika, że i teraz nie zamierza jej zmieniać. Poza tym myślę, że jeśli uzna to za stosowne, sam się wypowie w temacie (choć niewątpliwie po niektóych ostatnich dyskusjach na "temat", zdanie Blasha byłoby bardzo istotne).
Jacus - 15-03-2008, 10:04
" />Dlaczego pytanie o przebieg jest nie na miescu ??
Może ktoś chciałby wiedzieć przy jakim przebiegu może sie tego spodziewać
Owszem jeden wytrzyma 200tys km. a drugi 700 tys ,ale byłaby to taka informacja dla uświadomienia użytkownika :roll: