Deltina - 10-03-2010, 10:01
" />Po 55 tys w moim Y 1,3 Multijet wymieniono wspomaganie uk³adu kierowniczego. Teraz pracuje bardzo cie¿ko tak ¿e praktycznie caly czas jezd¿ê w trybie CITY. No ale ten tryb wylacza siê powyzej 60 km/h i wtedy je¿dzi mi siê "dziwnie" . Na Fiacie twiedz±, ze w trybie nmormalnym uk³ad kierowniczy ma byæ taki sztywny. Ale przedtem tak nie mia³em. Czy jest mozliwo¶æ ustawienia si³y wspomagania na stanowisku diagnostycznym ? Jak mogê przekonaæ mechanikow Fiata, ze na trasie mój ukad kierowniczy pracuje za twardo ( przejechali 200 metrow na placu przed zakladem i twiedz± ¿e jest OK, mam spawdziæ ci¶nienie w ogumieniu - to co ucieklo mi powietrze w ciagu 1 dnia od momentu wymiany wspomagania ? - jako¶ nie je¿dze na "flaku" ).
Czeka na wasze doswiadczenia w tej materii
pozdrawam
Lukasz_TG - 10-03-2010, 12:25
" />Witam
Zasada dzialania wspomagania elektrycznego niby jest prosta czym wiekszy prad tym sie lzej kreci. Oczywiscie opony tez sa nie bez znaczenia na zimowych sie ciezej kreci - wiem bo jezdzilem stilo. Ja bym pojechal do innego ASO i zobaczyl jaka tam postawia diagnoze. Moze beda mieli jakas Y jako samochod do jazdy testowej wtedy mechanik sam bedzie mogl porownac dzialanie ukladu w obu samochodach. Innego wyjscia nie widze pozdrawiam.
Deltina - 11-03-2010, 13:29
" />No dobry pomys³ , Poczekam jeszcze z tydzieñ - 2 az wymieniê zimowki na letnie i jesli nic sie nie poprawi to sprobuje w innym ASA " po znajomo¶ci" .
dziekuje za radê
pozdrawiam