Y- silniczek tylnej wycieraczki



Kondziu - 23-09-2009, 22:00
" />Generalnie jest naprawiony i dzia³a, wszystko jest posk³adane jak by³o z tym, ¿e:
- zakres pracy wycieraczki to ok.180' a powinno byæ mniej, ok.150-160'. Co zrobiæ ¿eby zmniejszyæ k±t pracy wycieraczki?
- wycieraczka pracujê tylko jak jest w³±czona, tj w momencie jak j± wy³±czê to przestaje pracowaæ, nie wraca do pozycji wyj¶ciowej.

Macie jakie¶ koncepcje?




solarzmr - 23-09-2009, 22:39
" />Zamienione kabelki zasilaj±ce. W jednym masz na sta³e plus i dziêki temu wycieraczka wraca do swojego po³o¿enia, pomimo wy³±czenia. Dziwny jest ten zwiêkszony zakres dzia³ania. Mo¿e podczas sk³adania styki nie do koñca siê spasowa³y ze ¶cie¿kami na kole napêdowym wycieraczki i przez to te cyrki.

Lub druga mo¿liwo¶æ, tylko nie do koñca jestem przekonany czy realna. Brak masy. Silniczek ci±gnie masê przez kabel zasilaj±cy i dzia³a tylko wtedy kiedy w dwóch kablach masz zasilanie, czyli jak jest w³±cznik w³±czony. ale niech siê wypowie jaki¶ elektryk.



Kondziu - 24-09-2009, 22:05
" />
">Zamienione kabelki zasilaj±ce. W jednym masz na sta³e plus i dziêki temu wycieraczka wraca do swojego po³o¿enia, pomimo wy³±czenia. Dziwny jest ten zwiêkszony zakres dzia³ania. Mo¿e podczas sk³adania styki nie do koñca siê spasowa³y ze ¶cie¿kami na kole napêdowym wycieraczki i przez to te cyrki.

Lub druga mo¿liwo¶æ, tylko nie do koñca jestem przekonany czy realna. Brak masy. Silniczek ci±gnie masê przez kabel zasilaj±cy i dzia³a tylko wtedy kiedy w dwóch kablach masz zasilanie, czyli jak jest w³±cznik w³±czony. ale niech siê wypowie jaki¶ elektryk.


Nic z kablami nie miesza³em, przed awari± dzia³a³o jak nale¿y, zamieniê jutro kable i zobaczymy co bêdzie siê dzia³o (mam nadziejê, ¿e nie spalê silnika )

Styki s± wyczyszczone i nie s±dzê, ¿eby tam co¶ nie gra³o. Mo¿liwe, ¿e o jeden z±bek przesun±³em mechanizm bo tego nie by³em pewien, ale mam drugi zestaw, oczywi¶cie popsuty i na nim siê pobawiê.

Na elektryce siê nie znam a i rysunki na niewiele siê zda³y bo znalaz³em tylko oznaczenie masy na klapie i to wszystko. Generalnie to dwa przewody "id±" na zêbatk± i zasila ci±gle a na trzecim jest przerwa, tylko na którym?

Porobiê fotki i mo¿e co¶ jeszcze da siê wymy¶liæ.



solarzmr - 24-09-2009, 22:16
" />Je¶li dobrze pamiêtam to przerwa jest na ¶cie¿ce tam gdzie jest ca³y czas plus, a w miejscu przerwy jest po³o¿enie spoczynkowe wycieraczki. Jak nie robi³e¶ nic z kabelkami to mo¿e w samym mechanizmie po³±czenie od którego¶ styku (masy) siê urwa³o. Pewnie bez ponownego rozk³adania siê nie obejdzie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \