ďťż
Xsiężna rodem z Francji



annubis17 - 29-08-2010, 00:34
" />Mój pierwszy samochód, który mam od roku








Alan - 29-08-2010, 00:41
" />ej...no bracie nie przesadzaj z tym komfortem,owszem jest dobrze ale nie ma szału.



michal1045 - 29-08-2010, 00:44
" />Bardzo fajne autko Tylko to wnętrze przed liftem wyglądało strasznie...
A co do zawieszenia to potwierdzam - to było najwygodniejsze auto jakim miałem przyjemność jechać
Niestety z tyłu jest za mało miejsca przez co jej nie kupiliśmy , ale powędrowała za to do znajomych



Alan - 29-08-2010, 00:51
" />
">potwierdzam - to było najwygodniejsze auto jakim miałem przyjemność jechać :
i to mówi właściciel Kappy? ludzie kochani owszem hydro-pneumaty są wygodne ale nie róbta scen




Gepard - 29-08-2010, 01:22
" />
">potwierdzam - to było najwygodniejsze auto jakim miałem przyjemność jechać :
i to mówi właściciel Kappy? ludzie kochani owszem hydro-pneumaty są wygodne ale nie róbta scen
Jakie tam zaraz sceny Faktem jest że rozważaliśmy kupno Xsantii (do towarzystwa dla BX-a), ale jak zobaczyliśmy Kappę i do niej wsiedlismy, to już nie było odwrotu. Kappa bije Xsantię pod względem komfortu i przestronnosci wnętrza, ale hydropneumatyczne zawieszenie lepiej pokonuje dziury na naszych drogach.



Alan - 29-08-2010, 01:48
" />Zgadza się ale Xantia,mimo sympatii dla tego samochodu jest pojazdem strasznie wymagającym.I nie wolnym od wad szczególnie MK1.Wycieki LHM'u,problemy z konżektorem (rozdzielaczem wydatku),matowiejace tylne lampy,fatalny lakier (odchodzący klar i płowiejący lakier na plastikowych elementach nadwozia)kiepska jakość materiałów jeśli chodzi o wnętrze....

niemniej zadbana,podobnie jak kappa potrafi zachwycić. I podobnie jak w przypadku Lancii trzeba do takiego auta ludzi z głową.
a i silnik 1.8 8V to porażka, sprawia wrażenie jakiegoś elementu jak nie z tego auta.Niby 103KM a nie dość że nie jedzie to pali w trzy cholery



annubis17 - 29-08-2010, 07:46
" />co do zawieszenia to mam porównanie do innych aut i nikt mi nie wmówi ze komfort zawieszenia nie jest powalający. Te wady i wymagania o ktorych mówisz to prócz lamp mit. Z tyłu jest jednym z najprzestronniejszych aut z tych lat w swojej klasie. A na marginesie, rozdzielacz wydatku byl stosowany tylko w 93r. konżektor to co innego A i musiales trafic na jakis felerny egzemplarz :d



Alan - 29-08-2010, 09:42
" />nie opisuje swoich problemów a problemy opisywane na forum cytrynki. nie wmówisz mi ze Xantia nie ma problemów z wyciekami LHM'u (szczególnie na siłownikach tylnych kół i przy ...nie pamiętam nazwy...wajsze od zmiany wysokości.każdą jedną xantie mk1 trapią też problemy z lakierem.szczególnie tylna klapę.

nie miałem tez wadliwego egzemplarza wręcz przeciwnie,tylko nie dajmy się zwariować



annubis17 - 29-08-2010, 09:49
" />
">nie opisuje swoich problemów a problemy opisywane na forum cytrynki. nie wmówisz mi ze Xantia nie ma problemów z wyciekami LHM'u (szczególnie na siłownikach tylnych kół i przy ...nie pamiętam nazwy...wajsze od zmiany wysokości.każdą jedną xantie mk1 trapią też problemy z lakierem.szczególnie tylna klapę.

nie miałem tez wadliwego egzemplarza wręcz przeciwnie,tylko nie dajmy się zwariować

No własnie, powielasz tylko to co przeczytałeś, a ja mam ciągle do czynienia z tym samochodem i wiem jak jest. Nie mam żadnych wycieków, tym bardziej przy wajsze od zmiany wysokości bo tam jest tylko pręt i nic więcej. A bezwypadkowa Xantia nie ma problemów z lakierem, tym bardziej na klapie. Przez 17 lat samochód nie miał problemów z lakierem, prócz miejsc bitych i ponownie robionych.



Alan - 29-08-2010, 09:56
" />ten pręt idzie do regulatora zawieszenia i tam są wycieki. ja miałem bezwypadkową a jednak klar schodził ale nie spinaj się wszystko zależy jak się trafi masz dobrą to i super. Jaki motor i ile za nią wołasz?



Alan - 29-08-2010, 09:59
" />a żebyś miał świadomość że miałem do czynienia z tym autem i znam jego bolączki przedstawiam Ci moją



annubis17 - 29-08-2010, 10:02
" />
">ten pręt idzie do regulatora zawieszenia i tam są wycieki. ja miałem bezwypadkową a jednak klar schodził ale nie spinaj się wszystko zależy jak się trafi masz dobrą to i super. Jaki motor i ile za nią wołasz?
Do korektora wysokości jak juz A z tego naprawdę rzadko kiedy są wycieki. Silnik 1.9D ale jest powypadkowa, więc wizualnie nie wygląda ładnie:(



Torell007 - 29-08-2010, 11:12
" />Ja zlego slowa powiedziec o xantii nie moge,naprawde jestem zaskoczony ta zabka Rewelacyjne auto jesli chodzi o komfort jazdy,hydro bije na glowe kazdego "resoraka", ciecz ma zupelnie inna charakterystyke tlumienia.Jazda po bruku,po poprzecznych nierownosciach,brak cwierkajacych plastikow itp porownywanie kappy z xantia jest z lekka chore.Bezposrednim konkurentem byla dedra generacyjnie i rocznikowo,a dla xm juz tylko thema.Wiec zestawienie powinno wygladac Dedra/Xantia ....



annubis17 - 29-08-2010, 11:28
" />
">a żebyś miał świadomość że miałem do czynienia z tym autem i znam jego bolączki przedstawiam Ci moją
Wersja 93/94 w pakiecie Zendera, ładna sztuka:d Jeszcze ze starym rozwiązaniem hydro, te nowsze są juz dopracowane



Alan - 29-08-2010, 11:29
" />
"> porownywanie kappy z xantia jest z lekka chore.
Torell nie spinaj się dyskusja jest odpowiedzią na


">Komfort zawieszenia jest zajebi... i bije wszystkie Lancie na głowe



annubis17 - 29-08-2010, 12:25
" />
"> porownywanie kappy z xantia jest z lekka chore.
Torell nie spinaj się dyskusja jest odpowiedzią na


">Komfort zawieszenia jest zajebi... i bije wszystkie Lancie na głowe
I nadal twierdze ze xantia z dobitymi gruchami jest nieporównywalnie miększa od Lanci czy choćby Mercedesa



Torell007 - 29-08-2010, 13:47
" />Panowie nie da sie porownac hydro ze sprezynami.To jest inna bajka,ale jako milosnik wloskiej motoryzacji i gosc ktory roznymi wynalazkami mial okazje smigac z bolem przyznaje,ze sprawne hydro w citroenach to moim zdaniem istna poezja jesli chodzi o zawieszenia samochodowe.



fiergloo - 28-10-2010, 13:23
" />Hydro+Activa... gdzieś miałem spisane wyniki na torze i jak dobrze pamiętam Porsche było ... za Xantią Activa.



annubis17 - 28-10-2010, 16:47
" />
">Hydro+Activa... gdzieś miałem spisane wyniki na torze i jak dobrze pamiętam Porsche było ... za Xantią Activa.
Xantia Activa ma aktywną korekcję przechyłów nadwozia, dzięki czemu się praktycznie nie wychyla na zakrętach i trzyma się drogi jak żyleta. Porsche jednak się wychyla mimo twardego i niskiego zawieszenia, więc nie może w zakręty tak szybko wchodzić. A i Xantia może się obniżyć na samą glebę
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \