Krzysiek82 - 02-03-2010, 23:30
" />Dolnoślązacy proszę o pomoc Ponieważ ja do Wrocławia mam 40 km, to chciałem się zapytać gdzie u was można wykonać regulację luzu zaworów no i wymiany uszczelki. Ale tak porządnie, fachowo no i z umiarem cenowym. U mnie w Brzegu nie mam pojęcia do kogo się zwrócić, a nie chcę naprawdę oddawać byle komu samochodu. Zależy mi na solidności i choć wierzę, że wtedy cena też jest solidna, to jednak bez przesady zbytniej.
Tak w ogóle to koło A4 (Aleja Karkonoska) macie serwis (ASO?) Lancii, jak to u nich jest z jakością i cenami? Bo na Autocentrum.pl mają opinię kiepską...
Sebastian - 03-03-2010, 16:28
" />
">Dolnoślązacy proszę o pomoc Ponieważ ja do Wrocławia mam 40 km, to chciałem się zapytać gdzie u was można wykonać regulację luzu zaworów no i wymiany uszczelki. Ale tak porządnie, fachowo no i z umiarem cenowym.
Możesz zadzwonić i porozmawiać z Krzyśkiem Ciszkiem (608 381 093), ma swój warsztat na ul. Przemkowskiej i ogólnei zna się na sztuce.
Tyle, że u niego czasami występuje problem "komunikacyjny" - przynajmniej ja mam takie wrażenie.
">Tak w ogóle to koło A4 (Aleja Karkonoska) macie serwis (ASO?) Lancii, jak to u nich jest z jakością i cenami? Bo na Autocentrum.pl mają opinię kiepską...
Ja u nich robiłem jakieś duperelki - wrażenie ogólnie ok. Znajomy jeździ tylko do nich - nie przypominam sobie, żeby jakoś nadmiernie narzekał.
Problem jest chyba tylko jeden - zależy do kogo akurat auto trafi (w sensie w czyje ręce) - jak to w takim dużym serwisie.
Pozdrawiam
Krzysiek82 - 03-03-2010, 19:27
" />Dzięki wielkie za info Posprawdzam sobie co i jak.
Krzysiek82 - 19-03-2010, 21:45
" />A więc byłem w tym KLD Garage na Przemkowskiej. Generalnie mam pozytywne zdanie na ich temat. Przez telefon o wszystko wypytałem, dostałem rzeczowe odpowiedzi. Podobnie było jak zawiozłem samochód na miejsce. Rozmawiałem cały czas z p. Krzysztofem Ciszkiem. Nie zauważyłem problemów z dogadaniem się czy zrozumieniem. Także wszystko ok.
Na pytanie o regulację zaworów usłyszałem, że w silnikach 2.4 JTD, które do tej pory robili, nigdy nie było potrzeby wymiany płytek, zawsze mieściły się w fabrycznych wielkościach. Z moim ponoć było tak samo, co potwierdziło ich teorię. Reasumując luzy miałem w porządku, wymieniona została tylko uszczelka pokrywy zaworów. Robocizna wyniosła mnie 120 zł brutto (pomiar luzów i wymiana uszczelki), a sama uszczelka 60 zł brutto. Dodatkowo stwierdzili mi luzy w zawieszeniu przednim, co muszę zrobić na dniach. Z samochodem / silnikiem wszystko ok