tony - 12-12-2008, 02:51
" />W czasach kiedy auto było jeszcze w sferze moich marzeń byłem posiadaczem innego włoskiego cuda:Aprilia SR50.Przebudowa z wersji seryjnej trwała ok 6mcy ,Apka dostała: Cylinder Pollini Racing 110ccm,wielki gaźnik weebera,szybszą(przedłużoną)przekładnie i kilka innych drobiazgów w silniku.Ponadto:Tylny amor regulowany,podwyżka tyłu tzw kostka,sportowy wydech,kanapa obszyta czerwoną skórą,felgi lakierowane proszkowo na czerwono,lakier grafit perła itp.ogólny koszt ok 4500 + 2500skuter.Osiągi+130km/h było osiągane jako stała prędkość w "trasie" spalanie ok 6-7litrów PB98.
Jak sprzedawałem(dostałem prawko i Toyota Corolla czekała)to płakałem
Marcin_D - 12-12-2008, 15:09
" />No fajnie, tylko mam pytanie - jaki mialeś wpis w dowodzie rejestracyjnym.
Gruby007 - 12-12-2008, 15:56
" />Stawiam że zarejestrowana była na 50 :lol:
Ładny sprzęcik i prędkość przyzwoita a spalanie jak w maluchu i prędkość w sumie też
tony - 12-12-2008, 22:34
" />Tak,blachy miała na 50ccm,były plany przerejestrowania,ale przesiadłem się na autka:)
przemas81 - 12-12-2008, 22:40
" />nie ma co ładniutkie tocacuszko :wink:
sloneczna - 13-12-2008, 18:59
" />Nie można 110 cc montować do silnika 50cc ,max 70cc (14KM).Wiem coś o tym ,bo mam ten sam silnik w Suzuki (stuningowany na maxa też na polini).Gdzie zdobyłeś części do niego na 110cc?
tony - 14-12-2008, 00:39
" />Cylinderek przywiózł mi znajomy mechanik.Skąd-nie wiem.Cylinder z tłokiem ponad 1500zł.
O ile pamiętam Aprilia i Suzuki miały silnik minarelli,ale występował też rzadszy silnik morini i właśnie ten miałem.