Nat - 02-02-2009, 16:16
" />Pojawienie siê na warszawskim zlocie na moment Lancii Delty Integrale w limitowanej wersji York Verde wywo³a³o sporo dyskusji, dlatego poni¿ej porzadkujemy kwestiê wersji specjalnych Integralek:
1. Club Italia EVO I 16V:
kliknij, by powiêkszyæ
Wyprodukowane w ilosci 15 sztuk i numerowane od 1 do 16 (z pominiêciem 13)
Kolor Lord Blu.
Tylko dla cz³onków presti¿owego Club Italia.
210KM - czerwone skóry Recaro (kiera te¿) - 15" tylko ko³a - klima, ABS, odpalanie guziczkiem "start", plakietki Club italia (baaardzo cenne
400 sztuk zbudowanych w 1992, kolor bia³y w malowaniu oczywi¶cie Martini czarny tylni spojler,
w ¶rodku fotele w czarnej alcantarze przeszytej czerwon± nitk± i czerwone pasy,
ABS, klima. Bia³e, 15 calowe piêkne felgi OZ.
Wersja z okazji pi±tej z kolei wygranej Integrale w M¦.
3. Verde York EVO I
200 sztuk York Verde zbudowanych zosta³o w 1992, nazwa pochodzi od koloru - Zieleñ Yorku, 15 calowe ko³a, fotele Recaro z EVO II, be¿owa skóra, plakietka "World Rally Champion"
4. Martini 6 EVO I
310 sztuk zbudowano w latach 1992-93, jak widac bia³ych w malowaniu martini (innym niz martini 5), w srodku niebieska alcantara, carbon w okolicach d¼wigni skrzyni biegów, tam¿e specjalna plakietka. Plakietki "World rally Champion" na obu drzwiach przednich, napis Martini Racing" na spojlerze, a na tylnych drzwiach plakietka opisuj±ca przyczynê wyprodukowania tej limitowanej edycji: "6 World Rally Champion" Do kupienia za 35-40 tys. Eur.
5. Bianco Perlato EVO II 16v,
385 sztuk zbudowano w latach 1993-94, kolor bia³a per³a, niebieska skóra wewn±trz, kó³ka 16 cali s³oneczko, 1995 cm3, 215 KM, katalizator
215 sztuk z lat 1993-94, metalizowany niebieski, piekna kremowa skóra wewn±trz, stosowna plakietka obok lewarka skrzyni biegów
7. Giallo
220 sztuk w 1993 kiedy je produkowali, kosztowa³a 58 605 580 lirów.
czarne Recaro z ¿ó³tymi przeszyciami, szyby przyciemniane "Solextra", klima, ABS, trójramienna kiera Momo
8. Club Hi Fi
tylko 15-20 sztuk. Na zamówienie Club Hi Fi. Kolor metalizowany niebieski, z ¿ó³to-niebieskim paskiem przez d³ugo¶æ auta.
Skóry w kolorze kasztanowym. Tak rzadka, ¿e przez wielu nie uwazana za seriê limitowan± (bo zapominaj± o niej)...
9. Edizione Finale
250 sztuk z roku 1994 w za³o¿eniu mia³o pój¶æ na rynek japoñski. Czerwony "cukierkowy" metalik, ¿ó³to-niebieski pasek przez d³ugo¶æ auta, alu na konsoli (podobnie jak Dealers Collection). Rajdowe wstawki podobnie jak w dealers collection. (spocznik nóg dla pilota, aluminiowe nak³adki na peda³y itp).
10. Dealers Collection EVO II
oko³o 180 sztuk pochodzi z 1994 (produkowane równolegle do Edizione Finale), ostatnie sztuki z ta¶my. Kolor jak widac, czerwony metalic, be¿owe skóry, ¦rodek w stylu "rajdowym" z aluminium na wierzchu, guziczek startuj±cy silnik i oczywiscie stosowne plakietki ko³o lewarka.
Po wiêcej, warto zajrzeæ tutaj
Dudi - 02-02-2009, 16:22
" />Tego siê nie powinno pokazywaæ ludziom...na zdjêciach...bo zawa³u siê mo¿na nabawiæ :roll: 8O
Poz. 7 jest perfekcyjna :wink:
Kondziu - 02-02-2009, 16:22
" />Pomin±³e¶ wersjê CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
vincenzo - 02-02-2009, 16:31
" />
">Pomin±³e¶ wersjê CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
to mo¿e nawet lepiej, ¿e NAT j± pomin±³.. Cabrio? jako¶ tak hmm nie teges jak dla mnie
Mnie osobi¶cie pozycja nr. 5 rozk³ada na ³opatki.. ! (pomijaj±c, ¿e ka¿da wersja powala z nóg )
Nat - 02-02-2009, 16:37
" />
">Pomin±³e¶ wersjê CABRIO z 1992 roku, zbudowano dwie sztuki
Nie pomin±³em, tylko do ¿adna wersja specjalna tylko przeróbka fabryczna bed±ca kaprysem rodziny Agnellich.
Bandit - 02-02-2009, 17:26
" />Jak dla mnie ka¿da z nich jest bezcenna!
Pomarzyc dobra rzecz.
Taki temat warto by³o by przykleic.
vanisch - 02-02-2009, 22:10
" />
">Tego siê nie powinno pokazywaæ ludziom...na zdjêciach...bo zawa³u siê mo¿na nabawiæ
Poz. 7 jest perfekcyjna
Po Tarnowie pare lat temu jezdzila Evo w tym kolorze, rewelacyjnie sie prezentowala
INTEGRALE - 02-02-2009, 22:34
" />
">Tego siê nie powinno pokazywaæ ludziom...na zdjêciach...bo zawa³u siê mo¿na nabawiæ
Nat - 02-02-2009, 22:38
" />Maskê ma od 16V, jak widaæ.
Co oczywiscie o niczym nie swiadczy
kappa96 - 02-02-2009, 22:40
" />
">Tego siê nie powinno pokazywaæ ludziom...na zdjêciach...bo zawa³u siê mo¿na nabawiæ :roll: 8O
Poz. 7 jest perfekcyjna :wink:
Panowie..........................dajcie spokój bo faktycznie Kto¶ nie wytrzyma..............!!!!!!!!!!!!!!
ps.serce siê raduje jak widzi takie cuda techniki .......................
Rafako - 02-02-2009, 22:48
" />Trochê jest ich na mobile.de, tych "lymyted edyszyn", tylko ceny Panocku takie, ¿e czaszka boli
Co nie zmienia faktu, ¿e wola³bym jedn± malutk± i milutk± Bianco Perlato, ni¿ nowego passata czy inne audi w niez³ym "wypasie" i podobnych pieni±¿kach ...
...ale có¿, póki co musi wystarczyæ moja SW, te¿ "prawie" unikatowy wóz
Serdecznie pozdrawiam.
miro-miglia - 03-02-2009, 00:38
" />Nat ¶licznie to posk³ada³e¶ chronologicznie do kupy , pozwolisz ¿e dodam sobie tê stronkê do ulubionych ?
sloneczna - 03-02-2009, 01:10
" />Mo¿e by tak jeszcze ceny, po ile takie chodz± .Na Mobile jest
York Verde nr 220 za 44900 euro.
Kondziu - 03-02-2009, 01:13
" />Na ebay.it jest Club Italia no.7 za 130 ty¶. euro
Rafako - 03-02-2009, 09:20
" />To tak z mobile.de:
W porz±dku mniej wiêcej chronologicznym cenowo:
- Bianco Perlato: 28.800
- Dealers Collection Nr. 048: 29.500
- Giallo: 31.000-34.500
- EVO Martini 5 (Nummer 400 von 400): 39.750
- Verde York: 44.900
- Dealers Collection Nr. 120: 45.000
No i na koniec, co¶ z innej beczki:
- Lancia Delta S4 Stradale: 140.000
Ceny nie s± niestety wyra¿one w "peelenach" a jeno w ojro, kapitalistycznej walucie
W wypadku przeciwnym, wielu z nas siedzia³oby w tej chwili w EC 45, zwanym te¿ Berlin-Warszawa-Ekspres
Serdecznie pozdrawiam.
solarzmr - 03-02-2009, 11:12
" />To jeszcze dodam ¿e czê¶æ z "Final Edition" mia³a reflektory starego typu, czyli nie soczewki jak w EVO.
A jeszcze by³y wersje superlimitowane wyprodukowane w jednym lub dwóch egzemplarzach:
Delta EVO Viola:
Delta evo Bianco:
Delta Abarth, u¿ywana przez Andrea Agnelli:
No i wersja cabrio:
Nat - 03-02-2009, 11:20
" />A propos viola
Nat - 16-02-2009, 11:09
" />I jeszcze ogólnie ilo¶æ wyprodukowanych integralek EVO "zwyk³ych":
HF Integrale 16V with 8V Catalytic engine 2700 (nie wiem o co tu chodzi )
HF Integrale Evolution I with 8V Catalytic Engine 4650
solarzmr - 16-02-2009, 11:59
" />Ja znalaz³em trochê inne dane w ksi±¿ce "Lancia Integrale - the complete story"
">Nearly 14000 Evos were sold by Lancia making it, just the most popular itegrale
i dodatkowo informacja ¿e wszystkie integralki na rynek szwajcarski mia³y silniki 8V i mo¿na je by³o rozpoznaæ po plakietce "kat" na klapie baga¿nika, oraz mia³y moc obni¿on± do 165 KM
jeszcze jedna informacja, wszystkie zwyk³e EVO na rynek angielski mia³y na klapie plakietkê "Montecarlo", a na rynek niemiecki plakietkê "Sedici"
Nat - 16-02-2009, 12:02
" />Nasze informacje siê nie wykluczaj±, Ty podajesz prawdopodobnie kompletne, ja - poszczególnych typów.
Sedici to chyba tylko na autach wyposa¿onych w silniki 16V?
solarzmr - 16-02-2009, 12:10
" />znalaz³em jeszcze jedn± informacjê statystyczn±, liczba wyprodukowanych integralek w poszczególnych latach i typach:
1986 - 1566
1987 - 4339
1988 - 7509
1989 - 7967
1990 - 7054
1991 - 4646
1992 - 6992
1993 - 1996
1994 - 2227
razem 44296
HF4WD - 5298
8v - 9841
16v - 12860
CAT (8v) - 2700
EVO1 i EVO2 - 13597
solarzmr - 16-02-2009, 12:17
" />
">Sedici to chyba tylko na autach wyposa¿onych w silniki 16V?
Chyba tak, ale nie widzê takiej informacji, pisz± jedynie ¿e s± to samochody standardowe dostarczane przez dealerów, a nie wersje specjalne.
Za to znalaz³em je¶li chodzi o wersje spacjalne ¿e np. Verde York by³o 110 sztuk na szwajcariê z silnikiem 8V, a reszta 470 z 16V. Dealers Collection by³y chyba wszystkie z silnikiem 8V.
GRZECHUU - 05-03-2009, 23:49
" />Materia³y pierwsza klasa
Burzyk - 07-03-2009, 00:38
" />A kiedy SOLARZMR kupi sobie wreszcie " Czteronapêdow± Królow± "
solarzmr - 07-03-2009, 22:32
" />
">A kiedy SOLARZMR kupi sobie wreszcie " Czteronapêdow± Królow± "
No czas najwy¿szy. Dwa lata z Lanci± i wreszcie siê ujawni³e¶
A kupiê jak bêdziesz swoj± sprzedawa³
Nat - 09-03-2009, 22:51
" />
">A kiedy SOLARZMR kupi sobie wreszcie " Czteronapêdow± Królow± "
No czas najwy¿szy. Dwa lata z Lanci± i wreszcie siê ujawni³e¶
No to zapraszamy niesmia³ego integralowca na spocik mazowiecki
solarzmr - 09-03-2009, 23:04
" />
">A kiedy SOLARZMR kupi sobie wreszcie " Czteronapêdow± Królow± "
No czas najwy¿szy. Dwa lata z Lanci± i wreszcie siê ujawni³e¶
No to zapraszamy niesmia³ego integralowca na spocik mazowiecki
Je¶li siê cieplej zrobi to mo¿e siê wybierze, poni¿ej +10 nie otwiera gara¿u ¿eby Lucyna nie zmarz³a :roll:
A z Brwinowa do Kañ ma a¿ z 5 kilometrów :lol:
Split - 23-01-2010, 20:51
" />fajnie siê prezentuj±,klasyka.Foteliki recaro piêkne:D
Cromik - 10-02-2010, 13:00
" />Limo > >http://fkn.pl/s74
solarzmr - 10-02-2010, 13:11
" />Wrzuæ zdjêcia, bo og³oszenie za chwilê zniknie i nic nie bêdzie.
Jedno rozwi±zanie jest jak w ¿adnej limuzynie, szyby w tylnych drzwiach na korbki
Nat - 10-02-2010, 14:10
" />Za³±cznik:
long ldi.jpg [ 61.65 KiB | Obejrzany 343 razy ]
Neronq - 10-02-2010, 18:18
" />Klik
FXX - 10-02-2010, 19:41
" />Jak dla mnie to komu¶ kto zepsu³ tak t± Deltê powinni co¶ uci±æ
Niech sobie przerabiaj± Hummery, Lincolny ale od Delty z daleka.