Warsztat Tomka Seligi- Lesznowola



Radicz - 16-03-2006, 18:52
" />Jak wspomnia³em wcze¶niej, by³em dzi¶ na przegl±dzie ze swoim Klekotem u Tomka. Obieca³em podpytaæ tak¿e o to, co podczas swojego ostatniego przegl±du wymienia³a Aga przy Powsiñskiej. Oto jaki koszt za te naprawy by³by u Tomka:
1. Olej- Tomek zalewa Agip 10W 40 z beczki, wiêc nie ma mowy o podróbie i uwa¿a, ¿e tak¿e do 2.4 benz. w zupe³no¶ci olej ten wystarczy- 160 PLN (ok. 5,5 litra).
2. Filtr oleju- ok. 20 PLN.
3. Filtr p- py³owy- 125 PLN
4. Nie doszukali¶my siê, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej :? (czy to jest to co¶ przy zwrotnicy?), wiêc ceny brak.
5. P³yn do ch³odnicy- 25 PLN.
6. Smar- gratis :arrow: :lol:
7. ¯arówka- pewno te¿ gratis :wink:
8. Pióra wycieraczek- 40 PLN/kpl. przy czym wymieniane s± same pióra! Ja u¿ywam od roku i póki co zbiraj± jeszcze idealnie! :twisted:

Koszt za w/w czê¶ci- 370 PLN (przy czym nie uwzglêdniono pkt. 4-go, ale wg cennika Agi tuleja ta to koszt ok. 40 PLN).

Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.

W sumie czê¶ci + robocizna = 620 PLN, co przy 1.400 PLN Agi w ASO wydaje siê na tyle przekonywuj±c± cen±, i¿ nadal bêdê je¼dzi³ do Tomka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja podczas dzisiejszego przegl±du wymieni³em:
1. Olej (j. w.)- 160 PLN
2. Filtr oleju- 20 PLN
3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- py³owy- 125 PLN
W/w materia³y od Tomka
6. Usuniêto na kompie b³±d poduszki (pali³a siê kontrolka).
7. Wymieniono zamek w drzwiach tylnich prawych (przywioz³em swój).
8. Wymieniono halogen prawy (przywioz³em swój)- niez³e jaja by³y!!! :lol: :lol: :lol: ¦ruby tak zardzewia³y i tak siê zapiek³y, ¿e trzeba by³o zdejmowaæ ca³y zderzak, wiêc sporo czasu na to zesz³o!

Za to wszystko zap³aci³em równo 600 PLN (czê¶ci + robota).

Pozdrawiam i polecam ten warsztat- korzystam z jego us³ug ju¿ od prawie 4 lat.

Radicz.




Qba - 16-03-2006, 18:57
" />Ja tez mam taka jazde z halogenem. Albo bede rozpilowywal srube albo tez zdejme zderzak.



Jeremy McFee - 16-03-2006, 19:06
" />
">Jak wspomnia³em wcze¶niej, by³em dzi¶ na przegl±dzie ze swoim Klekotem u Tomka. Obieca³em podpytaæ tak¿e o to, co podczas swojego ostatniego przegl±du wymienia³a Aga przy Powsiñskiej. Oto jaki koszt za te naprawy by³by u Tomka:
1. Olej- Tomek zalewa Agip 10W 40 z beczki, wiêc nie ma mowy o podróbie i uwa¿a, ¿e tak¿e do 2.4 benz. w zupe³no¶ci olej ten wystarczy- 160 PLN (ok. 5,5 litra).
2. Filtr oleju- ok. 20 PLN.
3. Filtr p- py³owy- 125 PLN
4. Nie doszukali¶my siê, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej :? (czy to jest to co¶ przy zwrotnicy?), wiêc ceny brak.
5. P³yn do ch³odnicy- 25 PLN.
6. Smar- gratis :arrow: :lol:
7. ¯arówka- pewno te¿ gratis :wink:
8. Pióra wycieraczek- 40 PLN/kpl. przy czym wymieniane s± same pióra! Ja u¿ywam od roku i póki co zbiraj± jeszcze idealnie! :twisted:

Koszt za w/w czê¶ci- 370 PLN (przy czym nie uwzglêdniono pkt. 4-go, ale wg cennika Agi tuleja ta to koszt ok. 40 PLN).

Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.

W sumie czê¶ci + robocizna = 620 PLN, co przy 1.400 PLN Agi w ASO wydaje siê na tyle przekonywuj±c± cen±, i¿ nadal bêdê je¼dzi³ do Tomka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja podczas dzisiejszego przegl±du wymieni³em:
1. Olej (j. w.)- 160 PLN
2. Filtr oleju- 20 PLN
3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- py³owy- 125 PLN
W/w materia³y od Tomka
6. Usuniêto na kompie b³±d poduszki (pali³a siê kontrolka).
7. Wymieniono zamek w drzwiach tylnich prawych (przywioz³em swój).
8. Wymieniono halogen prawy (przywioz³em swój)- niez³e jaja by³y!!! :lol: :lol: :lol: ¦ruby tak zardzewia³y i tak siê zapiek³y, ¿e trzeba by³o zdejmowaæ ca³y zderzak, wiêc sporo czasu na to zesz³o!

Za to wszystko zap³aci³em równo 600 PLN (czê¶ci + robota).

Pozdrawiam i polecam ten warsztat- korzystam z jego us³ug ju¿ od prawie 4 lat.

Radicz.


No proszê - wiêc mo¿na sporo zaoszczêdziæ - ale olej kupi³bym sam - w przypadku nietypowego oleju z beczki mog± byæ problemy z dokupieniem ew. dolewki.



mario09 - 16-03-2006, 19:34
" />
">...
4. Nie doszukali¶my siê, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej :? (czy to jest to co¶ przy zwrotnicy?), wiêc ceny brak.
...

Nie ma czegos takiego jak tuleja piasty, jest tuleja zwrotnicy, wiec tak jak napisales, trzeba bylo wlasnie tego szukac.
Jak na olej z beczki to drogo :wink:




Anonymous - 16-03-2006, 19:52
" />moze sie radicz orientujesz ile za wymiane sprezyn na amorach zaplace za robocizne



Aga - 16-03-2006, 21:59
" />ceny jakby nieco inne s± u Tomka, ciekawostka :twisted: :wink:

wielkie dziêki Radicz, za komplet informacji. Pewnikiem skoñczê u Tomka ze zrobieniem ca³ej reszty. Musimy tylko jaki¶ termin dopasowac, co mo¿e nie byæ proste wcale, ale bohaterskie postanowienie: przed latem zd±¿ymy, mam nadziejê .

Pozdrowionka



Radicz - 16-03-2006, 22:38
" />W razie wszelkich pytañ, podajê telefony do Tomka:
602280091
0-22 7973787

Z Tomkiem jest jeden problem- jest cholernie zawalony robot±, wiêc na wizytê trzeba umawiaæ siê du¿o wcze¶niej i najlepiej przed sam± wizyt± przypomnieæ siê jeszcze ze dwa razy :wink: :wink: :wink:

Tomek ma do tego bardzo dobrego, cierpliwego (znosi³ moje ci±g³e pytania :twisted: ) i fachowego mechanika £ukasza! Na wszystko znajdzie radê : ok2 :

Pozdrawiam, Radicz.

P.S. Tuleja zaczerpniêta by³a z opisu Agi :arrow: sam siê dzi¶ dopiero dowiedzia³em, co to jest :wink:

P.S. P.S. Jeremy, co do oleju, mo¿esz dokupiæ na miejscu z jeden litr i wlaæ sobie do buteleczki :wink: Póki co mój Klekocik nie wymaga dolewek miêdzy przegl±dami

P.S. P.S. P.S Je¶li kto¶ skorzysta z us³ug Tomka, to proszê w tym temacie opisywaæ swoje wra¿enia!!!



Jeremy McFee - 16-03-2006, 22:50
" />
">P.S. P.S. Jeremy, co do oleju, mo¿esz dokupiæ na miejscu z jeden litr i wlaæ sobie do buteleczki :wink: Póki co mój Klekocik nie wymaga dolewek miêdzy przegl±dami



Moja te¿ niby nie bierze, jak siê spokojnie kulam po wsi Ale jak wyskoczê na trasê i ostro pocisnê (ju¿ mówi³em, ¿e i ona, i ja to lubimy) - to jak myknê z Wawy do Szczecina i z powrotem, to muszê nieco dolaæ
Mobil 10W40 jest do kupienia praktycznie wszêdzie (gorzej z 5W50) - a ju¿ z³apa³em siê tym, ¿e jak akurat trzeba by³o dolaæ, to nie mia³em buteleczki...

Notabene - z aut, które mia³em oleju nie bra³ mi tylko nowy Poldek, którym wykona³em 60 tys. w ci±gu roku (a cisn±³em go do maksa) i Volvo 740 (wtedy 4-letnie, 120 tys.)



Qba - 17-03-2006, 00:42
" />Ja u Tomka narazie nic nie naprawia³em, bo nie mogli¶my sie zgraæ z czasem i to jest jego najwieksza wada.

Za pod³±czenie do kompa zap³aci³em 0 z³ (s³ownie zero), co na koniecpolskiej kosztowa³o 50z³.
Po powrocie do wawy chyba bede siê z nim umawia³ na ustawienie czujnika po³o¿enia wa³u.



Anonymous - 17-03-2006, 01:01
" />a moja rada jest taka..

sprawdzajcie wszystko dok³adnie przed i po naprawie..
ja nie mam dobrych wspomnieñ..



larry123 - 08-05-2006, 22:47
" />ja by³em przez chwilke u Tomka niestety jak zawsze nie mia³ czau ale diagnoza by³a trafna i szybka

Dr±¿ek stabilizatora przód

dziêki

Na Borzymowskiej kazali mi jechac na diagnostykê , co siê dzia³o nie bêdê mówi³
ech



Radicz - 08-05-2006, 22:57
" />
">ja by³em przez chwilke u Tomka niestety jak zawsze nie mia³ czau ale diagnoza by³a trafna i szybka

Dr±¿ek stabilizatora przód

dziêki

Na Borzymowskiej kazali mi jechac na diagnostykê , co siê dzia³o nie bêdê mówi³
ech
To jeszcze tylko powiedz, jak wygl±da³a ta diagnoza, hie hie hie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam, Radicz.

P.S. A Tomek nie mia³ czasu, bo zrobili¶my na niego nalot w 4 Kappy w niedzielê o 18.00 tu¿ przed jego rodzinnym wyj¶ciem do te¶ciów :twisted: :twisted: :twisted: Ale my zawsze damy radê



larry123 - 08-05-2006, 22:59
" />diagnoza wyglada³a tak.

tomek sta³ od kappy jakies 3 metry a ja bujne³em autem.
odpowiedz dosta³em w ci±gu dwóch sekund. od bujnecia i skrzypniecia ³±cznika.



KJ - 08-05-2006, 23:41
" />
">...
1. Olej
2. Filtr oleju
3. Filtr p- py³owy
4. ...
5. P³yn do ch³odnicy
6. Smar
7. ¯arówka
8. Pióra wycieraczek

Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.


Nie ¿ebym siê czepia³, ale 250 pln za wymianê oleju, p³ynu do ch³odnicy i dwóch filtrów to raczej nie jest tanio? Albo nie doczyta³em w±tku i by³o tego wiêcej?



Radicz - 08-05-2006, 23:54
" />
">Nie ¿ebym siê czepia³, ale 250 pln za wymianê oleju, p³ynu do ch³odnicy i dwóch filtrów to raczej nie jest tanio? Albo nie doczyta³em w±tku i by³o tego wiêcej?No skoro masz gdzie¶ taniej i lepiej, to gratki :twisted: :twisted: :twisted: Policz, ile to wszystko czasu zajmuje... :wink: I czemu pomin±³e¶ pkt 4, skoro jego robocizna by³a wliczona w cenê? Nieznana jest tylko cena czê¶ci, ale zak³adam, ¿e chodzi o robotê przy np. pia¶cie :!: :!: :!:



KJ - 09-05-2006, 00:06
" />
">Nie ¿ebym siê czepia³, ale 250 pln za wymianê oleju, p³ynu do ch³odnicy i dwóch filtrów to raczej nie jest tanio? Albo nie doczyta³em w±tku i by³o tego wiêcej?A mo¿esz powiedzieæ, jak to wyliczy³e¶??? Bo zdaje siê cen niektórych czê¶ci nie poda³em, bo nie pamiêta³em... :roll: :roll: :roll:

No nie liczy³em, tylko wzi±³em z tego:

"> Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.
+ punkty 1-8 bez 4, bo do tego nie doszli¶cie co to by mia³o byæ?



Radicz - 09-05-2006, 00:11
" />Rozumiem, ¿e w LT zrobi± Ci to, jako "dobremu przyjacielowi" za max 50 PLN :twisted: :twisted: :twisted: Spoko! :wink: Pogratulowaæ :!: A pkt 4 zosta³ uwzglêdniony w kosztach robocizny- choæ zapewne nie o to tu chodzi :roll:



KJ - 09-05-2006, 00:26
" />Chodzi o to, ¿e chcia³bym doj¶æ do tego, co dok³adnie kosztowa³o te 250 pln, bo normalnie za wymianê filtrów + oleju p³acê jakie¶ 30 pln, wiêc w tym kontek¶cie 250 jako "tanio" brzmi raczej ¶miesznie...

Wiêc co dok³adnie obejmuje ta cena? Bo chyba nie opisa³e¶ wszystkiego co by³o robione?



KJ - 09-05-2006, 00:37
" />
">Rozumiem, ¿e w LT zrobi± Ci to, jako "dobremu przyjacielowi" za max 50 PLN :twisted: :twisted: :twisted: Spoko! :wink: Pogratulowaæ :!: A pkt 4 zosta³ uwzglêdniony w kosztach robocizny- choæ zapewne nie o to tu chodzi :roll:

Wybacz, ale moje rozliczenia z LT to nasza prywatna sprawa i nie wiem po co to wtr±casz w tym w±tku.

A jak wliczyli¶cie to do kosztów robocizny skoro
"> Nie doszukali¶my siê, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej ? Tzn. co policzyli¶cie?



Radicz - 09-05-2006, 00:50
" />
">A jak wliczyli¶cie to do kosztów robocizny skoro Nie doszukali¶my siê, co to jest tuleja elastyczna piasty tylnej ? Tzn. co policzyli¶cie?Wymianê piasty :idea: :idea: :idea: A w ogóle to przeczytaj sobie temat od pocz±tku, skoro wszystkiego nie czaisz :idea: :idea: :idea: :!: :!:



KJ - 09-05-2006, 09:53
" />No to we¼ to napisz jako¶ dok³adniej, bo z pierwszego maila wynika mniej wiêcej co¶ takiego, ¿e te 250 to za wymianê filtrów i oleju (no i ¿arówki).
A to zamiast zachêciæ kogo¶ do skorzystania z warsztatu Tomka mo¿e zniechêciæ ze wzglêdu na wysokie ceny.

PS. i odpu¶æ sobie nastêpnym razem bezsensowne uwagi niezwi±zane z tematem, co?



pew - 09-05-2006, 10:49
" />Radicz wrzuæ na luz bo nie masz racji - faktycznie by³e¶ ma³o precyzyjny - mi te¿ wysz³o ¿e za bzdety robocizna to 250 PLN i wygl±da³o to do¶æ dziwnie :-)



Radicz - 09-05-2006, 10:54
" />
">No to we¼ to napisz jako¶ dok³adniej, bo z pierwszego maila wynika mniej wiêcej co¶ takiego, ¿e te 250 to za wymianê filtrów i oleju (no i ¿arówki).
A to zamiast zachêciæ kogo¶ do skorzystania z warsztatu Tomka mo¿e zniechêciæ ze wzglêdu na wysokie ceny.

PS. i odpu¶æ sobie nastêpnym razem bezsensowne uwagi niezwi±zane z tematem, co?
£o Bosszzzz...
No wiêc tak: jak dla Ciebie to 250 jest za wymianê filtrów i ¿arówki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasi? : yesyes :

Nie wiem, co mam Ci jeszcze dok³adniej napisaæ... Mogê napisaæ to samo, tylko du¿ymi literkami :mrgreen: :mrgreen: Przy tej wizycie dosz³o jeszcze parê dupereli, jak wymiana zamka w drzwiach, czy wymiana reflektora na nowy, ale o tym nie piszê, bo nie by³y to naprawy eksploatacyjne. Poda³em koszt robocizny za w/w us³ugi. Samochód sta³ w warsztacie w sumie ok. 6 godzin (a ja obok) i ca³y czas co¶ przy nim robiono. Koszt robocizny nie wydaje mi siê wiêc zbyt wysoki w porównaniu do czasu. Nie zapominaj o wirtualnym pkt. 4 :wink:
No ale zapewne KJ doradzisz nam teraz zak³ad, gdzie to wszystko zrobi± za 30PLN, jak sam napisa³e¶. S³uchamy wiêc Tylko ja bym prosi³ w Warszawie lub okolicach... :roll: :roll: :roll:



Radicz - 09-05-2006, 10:56
" />
">Radicz wrzuæ na luz bo nie masz racji - faktycznie by³e¶ ma³o precyzyjny - mi te¿ wysz³o ¿e za bzdety robocizna to 250 PLN i wygl±da³o to do¶æ dziwnie :-)OK, ja pasujê... Serwisujcie sobie fury u Panów Czesiów za 30 PLN za roboczodzieñ : thumbdown : : czerwona :

POZDRO!



pew - 09-05-2006, 11:11
" />i co siê tak w¶ciekasz? 8O :? nikt nie ma do tego warsztatu pretensji, tylko by³y w±tpliwo¶ci co do Twojego opisu ...



tomek - 09-05-2006, 11:23
" />
">Serwisujcie sobie fury u Panów Czesiów za 30 PLN za roboczodzieñ
Inna sprawa, czy lepiej dac auto d zaprzyjaznionego mechanika, czy d lokalnego serwisu fiata (biora pewnie jak za zboze) czy zapylac 200 km, tracic caly dzien i jechac do polecanego przez grupowiczow warszatatu.

Nikt (prawie) nie neguje tu nakladu pracy i fachowosci Tomka z Lesznowoli ale:

">Robocizna za w/w naprawy i wymiany to 250 PLN.
Nie wiadomo jaki koszt wymiany tej tuleji w zawieszeniu, bo moze to byc np. 100 zl., a wtedy koszt wymiany filtrow, plynow, zarowki i wycieraczek wynosi ~150 zl. Moga byc tez inne proporcje.

">Samochód sta³ w warsztacie w sumie ok. 6 godzin
Odliczajac koszty czesci jakie poniosles jest to cena przyzwoita. Inna sprawa, to zalezy jak sie umowisz czy za godz. czy za robote, bo wtedy nie ma znaczenia ile czasu im to zajmie.
I jeszcze to:

">3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- py³owy- 125 PLN

Rozumie, ze to cena za te 3 filtry bo nie sadze ze tylko za ostatni .



Radicz - 09-05-2006, 11:27
" />
">3. Filtr paliwa
4. Filtr powietrza
5. Filtr p- py³owy- 125 PLN

Rozumie, ze to cena za te 3 filtry bo nie sadze ze tylko za ostatni .Niestety tylko za ten ostatni... Trzeba by³o na szybko kupiæ i by³ kupiony w ASO Fiata. Nie pomy¶la³em wcze¶niej o wymianie i nie mia³em czasu podjechaæ np. do Intercarsu

Co do tulei- w ca³o¶ci kwoty podanej przeze mnie za robociznê uwzglêdnili¶my wymianê piasty!!!

Zawsze p³acê za robotê, nie za czas. Ale napisa³em o tych 6 godzinach, aby uzmys³owiæ niektórym, ile pracy by³o do wykonania :!: :!: :!:



tomek - 09-05-2006, 11:45
" />
">Niestety tylko za ten ostatni...

No to Cie szarpnelo, ale czasami tak jest, tylko ze z PP to chyba mozna bylo poczekac badz wymienic samodzielnie, ale nie dyskutuje z tym.

">Zawsze p³acê za robotê, nie za czas. Ale napisa³em o tych 6 godzinach, aby uzmys³owiæ niektórym, ile pracy by³o do wykonania :!: :!: :!:
Niestety dlatego czasami niektorych robot mechanicy nie chca sie podejmowac albo wala ceny z kosmosu. Bo jak zaplacic mechanikowi za kilka godzin walki z zardzewiala sroba? a to w autach kilku letnich czesto sie zdarza.



KJ - 09-05-2006, 12:11
" />
">No to we¼ to napisz jako¶ dok³adniej, bo z pierwszego maila wynika mniej wiêcej co¶ takiego, ¿e te 250 to za wymianê filtrów i oleju (no i ¿arówki).
A to zamiast zachêciæ kogo¶ do skorzystania z warsztatu Tomka mo¿e zniechêciæ ze wzglêdu na wysokie ceny.

PS. i odpu¶æ sobie nastêpnym razem bezsensowne uwagi niezwi±zane z tematem, co?
£o Bosszzzz...
No wiêc tak: jak dla Ciebie to 250 jest za wymianê filtrów i ¿arówki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pasi? : yesyes :

Nie wiem, co mam Ci jeszcze dok³adniej napisaæ... Mogê napisaæ to samo, tylko du¿ymi literkami :mrgreen: :mrgreen: Przy tej wizycie dosz³o jeszcze parê dupereli, jak wymiana zamka w drzwiach, czy wymiana reflektora na nowy, ale o tym nie piszê, bo nie by³y to naprawy eksploatacyjne. Poda³em koszt robocizny za w/w us³ugi. Samochód sta³ w warsztacie w sumie ok. 6 godzin (a ja obok) i ca³y czas co¶ przy nim robiono. Koszt robocizny nie wydaje mi siê wiêc zbyt wysoki w porównaniu do czasu. Nie zapominaj o wirtualnym pkt. 4 :wink:
No ale zapewne KJ doradzisz nam teraz zak³ad, gdzie to wszystko zrobi± za 30PLN, jak sam napisa³e¶. S³uchamy wiêc Tylko ja bym prosi³ w Warszawie lub okolicach... :roll: :roll: :roll:

Radek, odpu¶æ sobie takie komentarze. Jak widzisz nie tylko ja tak odczyta³em pierwszego maila, wiêc zamiast robiæ bezsensowne komentarze napisz po prostu dok³adnie co by³o wycenione na 250 pln. I tyle.

Te¿ bym chcia³ ¿eby w okolicach Warszawy by³ dobry i niedrogi zak³ad zajmuj±cy siê Lanciami, ale jak na razie z Twojego maila to nie wynika³o (w ka¿dym razie odno¶nie ceny, bo fachowo¶ci Tomka z Lesznowoli podwa¿ac nie mam ani podstaw ani zamiaru).

A co do tego ile ja p³acê to ju¿ napisa³em. I nie, nie w £odzi tylko w Warszawie (no, prawie, bo to Marki zdaje siê ju¿ s±).

PS. zanim napiszesz co¶ jak powy¿ej, to we¼ spokojnie przeczytaj akapit posta otwieraj±cego w±tek i dotycz±cego tych 250 pln. I zobacz co z niego wynika.



larry123 - 09-05-2006, 13:09
" />
">no, prawie, bo to Marki zdaje siê ju¿ s±


Gdzie w Markach serwisujesz kapiszona



KJ - 09-05-2006, 13:22
" />
">no, prawie, bo to Marki zdaje siê ju¿ s±


Gdzie w Markach serwisujesz kapiszona

Tak naprawdê to nie wiem czy to s± Marki czy Zielonka; ulica nazywa siê chyba Marecka.
To jest zaraz przed rondem po lewej stronie (jad±c od Radzymiñskiej; chodzi o to rondo, na którym w prawo skrêca siê do Z±bek a prosto jedzie do Zielonki).



EWCIA - 09-05-2006, 13:43
" />
">no, prawie, bo to Marki zdaje siê ju¿ s± Gdzie w Markach serwisujesz kapiszona Tak naprawdê to nie wiem czy to s± Marki czy Zielonka; ulica nazywa siê chyba Marecka. To jest zaraz przed rondem po lewej stronie (jad±c od Radzymiñskiej; chodzi o to rondo, na którym w prawo skrêca siê do Z±bek a prosto jedzie do Zielonki). ch³opaki jak siê spotkamy na najbli¿szym spocie to obgadamy gdzie to jest dok³adnie [bo przecie¿ to blisko mnie] i tez w³a¶ciwie jestem zainteresowana, ok?
pozdrawiam i proszê nie sprzeczajcie siê ju¿...: glowa_w_mur : bo przykro na to patrzeæ.. :?



tomek - 09-05-2006, 13:55
" />
">i proszê nie sprzeczajcie siê ju¿...
Swiete slowa Pani dobrodziejki



rado - 09-05-2006, 14:13
" />Ulica Marecka jest w Ziel±ce , a po drugiej stronie ronda jest chyba Fabryczna i ona prowadzi do Marek



KJ - 09-05-2006, 14:27
" />U Marka (tzn. w tym zak³adzie) serwisujê samochody ju¿ od ³adnych kilku lat - radzi³ sobie bez problemu i z Milleni± S i ze Smartem, a wiêc autkami nieco bardziej wymy¶lnymi w konstrukcji ni¿ Kappa - i jestem baaardzo zadowolony.
Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu - nie jestem "klientem z ulicy", wiêc nie wiem jak to wygl±da w takim "standardowym" przypadku.



Radicz - 09-05-2006, 14:42
" />
">U Marka (tzn. w tym zak³adzie) serwisujê samochody ju¿ od ³adnych kilku lat - radzi³ sobie bez problemu i z Milleni± S i ze Smartem, a wiêc autkami nieco bardziej wymy¶lnymi w konstrukcji ni¿ Kappa - i jestem baaardzo zadowolony.
Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu - nie jestem "klientem z ulicy", wiêc nie wiem jak to wygl±da w takim "standardowym" przypadku.
To mo¿e za³ó¿ nowy temat, opisz, co i jak, a nie za¶miecasz ten!!! Wszyscy chyba s± zainteresowani nowymi (dla nas), ale sprawdzonymi i rekomendowanymi warsztatami
Opisz swoje do¶wiadczenia, podaj przyk³adowe ceny, daj tel., adres itp. A mo¿e jakie¶ zni¿ki dla klubowiczów LKP? :roll: :roll: :idea:


">Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu I na koniec mo¿e zdecyduj siê, czy go polecasz, czy nie, he he



EWCIA - 09-05-2006, 14:46
" />
">U Marka (tzn. w tym zak³adzie) serwisujê samochody ju¿ od ³adnych kilku lat - radzi³ sobie bez problemu i z Milleni± S i ze Smartem, a wiêc autkami nieco bardziej wymy¶lnymi w konstrukcji ni¿ Kappa - i jestem baaardzo zadowolony.
Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu - nie jestem "klientem z ulicy", wiêc nie wiem jak to wygl±da w takim "standardowym" przypadku.
To mo¿e za³ó¿ nowy temat, opisz, co i jak, a nie za¶miecasz ten!!! Wszyscy chyba s± zainteresowani nowymi (dla nas), ale sprawdzonymi i rekomendowanymi warsztatami
Opisz swoje do¶wiadczenia, podaj przyk³adowe ceny, daj tel., adres itp. A mo¿e jakie¶ zni¿ki dla klubowiczów LKP? :roll: :roll: :idea:


">Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu I na koniec mo¿e zdecyduj siê, czy go polecasz, czy nie, he he kurcze znów ataki ?..dosyæ ju¿ sarkazmów!!!



Radicz - 09-05-2006, 14:52
" />Ewa, jakie ataki? A Ty nie jeste¶ ciekawa nowego warsztatu i jego opisu? Skoro KJ tylko krytykuje, to mo¿e co¶ od siebie poleci :idea: :idea: :idea: Ja tam chêtnie siê dowiem, czego¶ nowego... St±d pomys³ z opisaniem nowego warsztatu w oddzielnym temacie :idea:



KJ - 09-05-2006, 14:56
" />
">U Marka (tzn. w tym zak³adzie) serwisujê samochody ju¿ od ³adnych kilku lat - radzi³ sobie bez problemu i z Milleni± S i ze Smartem, a wiêc autkami nieco bardziej wymy¶lnymi w konstrukcji ni¿ Kappa - i jestem baaardzo zadowolony.
Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu - nie jestem "klientem z ulicy", wiêc nie wiem jak to wygl±da w takim "standardowym" przypadku.
To mo¿e za³ó¿ nowy temat, opisz, co i jak, a nie za¶miecasz ten!!! Wszyscy chyba s± zainteresowani nowymi (dla nas), ale sprawdzonymi i rekomendowanymi warsztatami
Opisz swoje do¶wiadczenia, podaj przyk³adowe ceny, daj tel., adres itp. A mo¿e jakie¶ zni¿ki dla klubowiczów LKP? :roll: :roll: :idea:


">Ale jednocze¶nie jestem ostro¿ny w polecaniu tego serwisu I na koniec mo¿e zdecyduj siê, czy go polecasz, czy nie, he he

Radicz, wyluzuj w koñcu. To Ty wyci±gna³e¶ temat innego warsztatu a nie ja. Ja tylko Ci poda³em przyk³ad gdzie za wymianê filtrów i oleju p³acê 30 pln a nie 250.



tomek - 09-05-2006, 14:58
" />
">]To mo¿e za³ó¿ nowy temat, opisz, co i jak, a nie za¶miecasz ten!!!

Radicz troche chyba sie czepiasz, KJ podal namiary wyraznie na Twoje zadanie i pytanie Larry'ego:


">Gdzie w Markach serwisujesz kapiszona


">No ale zapewne KJ doradzisz nam teraz zak³ad, gdzie to wszystko zrobi± za 30PLN, jak sam napisa³e¶. S³uchamy wiêc Tylko ja bym prosi³ w Warszawie lub okolicach... :roll: :roll: :roll:

Chyba umieszczasz w swoich wypowiedziach troche prywatnej niecheci do niektorych klubowiczow i dlatego dyskusja, moim zdaniem bezproduktywna, sie troche rozwinela i zrobil sie lekki OT.



rado - 09-05-2006, 15:02
" />Radicz chyba z braku zajêcia robi sobie jaja



Radicz - 09-05-2006, 15:07
" />
">Radicz chyba z braku zajêcia robi sobie jaja : rotfl :



grzole - 13-05-2006, 12:09
" />Je¿eli KJ pisze o warsztacie o którym i ja my¶lê to jest to dobry serwis. W³a¶ciciel ma konkretne podej¶cie do pracy i nie jest pazerny.



Nat - 13-05-2006, 13:44
" />Skoro tyle osób go zna (warsztat), to podajcie w koñcu, do diaska, namiary na niego!!!



grzole - 13-05-2006, 14:35
" />
">Skoro tyle osób go zna (warsztat), to podajcie w koñcu, do diaska, namiary na niego!!!
Dojazd jest nastêpuj±cy: jad±c przez Marki od M1 w stronê Radzymina (wylot z Warszawy na Bia³ystok) skrêcamy na drugich ¶wiat³ach w prawo i jedziemy prosto drog± ¿ywcem jakby z Groznego (tyle dziur w jezdni, ¿e naprawdê warto jechaæ 40 km/h). Jad±c prosto mijamy ¶wiat³a i widz±c za oko³o kilometr po lewej stronie serwis Citroena (¦liwowski) zwalniamy i szukamy po tej lewej stronie jezdni wjazdu do warsztatu tak na 100 przed rondem. W³a¶ciciel serwisu to Marek Piotrowski.
Za rondem po porawej stronie jest te¿ wart polecenia du¿y sklep motoryzacyjny bêd±cy równocze¶nie hurtowni± patronack± Statoil (wielkie napisy s± ³atwo rozpoznawalne). Wymiana oleju na miejscu. Cena 101 z³ obejmuje w Kappie 5,5 litra oleju 10W40 Statoil, filtr i robociznê (sam sprawdza³em). Kawa³ek dalej (200 m) po lewej stronie Pizza Menu. S³owem mo¿na zadbaæ o samochód i przy okazji zje¶æ co¶ fajnego.



KJ - 13-05-2006, 15:40
" />
">Skoro tyle osób go zna (warsztat), to podajcie w koñcu, do diaska, namiary na niego!!!
Dojazd jest nastêpuj±cy: jad±c przez Marki od M1 w stronê Radzymina (wylot z Warszawy na Bia³ystok) skrêcamy na drugich ¶wiat³ach w prawo i jedziemy prosto drog± ¿ywcem jakby z Groznego (tyle dziur w jezdni, ¿e naprawdê warto jechaæ 40 km/h). Jad±c prosto mijamy ¶wiat³a i widz±c za oko³o kilometr po lewej stronie serwis Citroena (¦liwowski) zwalniamy i szukamy po tej lewej stronie jezdni wjazdu do warsztatu tak na 100 przed rondem. W³a¶ciciel serwisu to Marek Piotrowski.
Za rondem po porawej stronie jest te¿ wart polecenia du¿y sklep motoryzacyjny bêd±cy równocze¶nie hurtowni± patronack± Statoil (wielkie napisy s± ³atwo rozpoznawalne). Wymiana oleju na miejscu. Cena 101 z³ obejmuje w Kappie 5,5 litra oleju 10W40 Statoil, filtr i robociznê (sam sprawdza³em). Kawa³ek dalej (200 m) po lewej stronie Pizza Menu. S³owem mo¿na zadbaæ o samochód i przy okazji zje¶æ co¶ fajnego.

Wje¿d¿a siê zaraz obok domu z rózowym tynkiem.

Dok³adnie o ten warsztat mi chodzi.



kartonik - 16-05-2006, 16:07
" />To ja jeszcze dodam, ze w polecanym warsztacie w Lesznowoli, zaproponowano mi zakup i wymiane swiecy zarowej za - uwaga - 160 zl!!!!!
Swieca kosztuje niecale 90, wymiana zajela mi - a *** ze mnie a nie mechanik - moze z 10 minut. Ile zaplacilem za inne uslugi, nie bede pisal. Jednym slowem - drozyzna, ze hej!

Pozdrawiam,

M



MaZuR - 07-04-2007, 23:42
" />
">a moja rada jest taka..

sprawdzajcie wszystko dok³adnie przed i po naprawie..
ja nie mam dobrych wspomnieñ..


V-tam

Odkopa³em ten temat... i zgadzam siê z przedmówc±...
Kilka lat temu naprawia³em alfê 155 u Seligi...
skoñczy³o siê na spaleniu czê¶ci instalacji, alarmu i radia.. Seliga siê oczywi¶cie wypi±³...

Ju¿ pomijam nieterminowo¶æ (by³o tu ju¿ o tym).. ponad tydzieñ czekania na auto, które mia³o byæ zrobione w jeden dzieñ to norma...

Gdyby to by³ jedyny spec od Lancii w okolicach Wawy... to je¼dzi³bym do Krakowa!

Pozdrawiam
MaZ



Piotr M - 30-06-2007, 17:19
" />Wracajac do sedna tematu....

Korzystam z ww. warsztatu od ok 6 lat. Serwisowalem tam 4 samochody i jestem b. zadowolony. Ostatnio moja Kappa przeszla gruntowny przeglad i odzyskala mlodosc ...
Zadnej wpadki przez caly ten okres co chyba mozna uznac za duzy sukces. Fachowosc na poziomie 5+

Pozdrowienia
Piotr M
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \