Wagi Lanci



Egon - 06-09-2007, 10:08
" />Jak to mo¿liwe ¿eby moja Delta TD by³a cie¿sza od Themy która jest wyra¿nie wieksza :roll: wed³ug ro¿nych zróde³ wage mojego auta podaj± od 1280-1330kg




trigojunior - 06-09-2007, 10:11
" />moja 1,6 16V wa¿y 1130kg (w dowodzie)



EWCIA - 06-09-2007, 10:30
" />Moja by³a 1630kg
obecna 935 kg



Egon - 06-09-2007, 10:45
" />
">moja 1,6 16V wa¿y 1130kg (w dowodzie)
bo benzynowa jest l¿ejsza




DeviLL - 06-09-2007, 15:38
" />To co podaja w katalogu/dowodzie nie ma nic z prawda , mi wyszlo 100kg wiecej na wadze niz sie spodziewalem :roll: Trza doliczyc mase paliwa,plynow,niekiedy nawet kola zapasowego pelno wymiarowego itp



grzole - 06-09-2007, 16:41
" />
">Jak to mo¿liwe ¿eby moja Delta TD by³a cie¿sza od Themy która jest wyra¿nie wieksza :roll: wed³ug ro¿nych zróde³ wage mojego auta podaj± od 1280-1330kgThema jest zadziwiaj±co lekka. Nawet diagno¶ci s± zdziwieni jej nisk± wag±. Waga jak w Polonezie - od 1220 kg.



tadzik128 - 06-09-2007, 16:50
" />thema by³a budowana wczesniej, samochody starsze sa l¿ejsze- maj± miej wyg³uszeñ, wyposa¿eñ itp, oraz lzejsz± karoseriê np beta HPE VX wa¿y nieca³± tonê a wcale nie jest to ma³e autko. np fiat ritmo wa¿y³ od 870-920 kg, fiat 128 tylko 850 kg. Za wiêksza sztywno¶æ nadwozia, wyg³uszenia i wypasy p³aci sie kilogramami...



Przemo - 06-09-2007, 17:17
" />Moja by³a Kappa 2.0 20V Turbo 1500 kg



wujaa - 06-09-2007, 17:51
" />a moja 1230kg



Nat - 06-09-2007, 18:24
" />
">Za wiêksza sztywno¶æ nadwozia, wyg³uszenia i wypasy p³aci sie kilogramami...

W³a¶nie- Thema jest za ma³o sztywna, ale za to lekka... Co¶ za co¶...
Z drugiej strony silniki s± coraz sprawniejsze, wiêc nie przek³ada siê to na wiêksz± konsumpcjê paliwa, wiêc komu to przeszkadza...

No i dochodzi proste równanie- wiêksza masa auta=wiêksze bezpieczeñstwo...



grzole - 06-09-2007, 19:27
" />
">Za wiêksza sztywno¶æ nadwozia, wyg³uszenia i wypasy p³aci sie kilogramami...

W³a¶nie- Thema jest za ma³o sztywna, ale za to lekka... Co¶ za co¶...
Ja na sztywno¶æ bym nie narzeka³. Struktura identyczna jak w Saabie 9000. W razie wypadku widaæ efekty udanej pracy projektantów.



Króciak - 06-09-2007, 22:11
" />Ale wczesniej ja sprawdzales?
Jezeli ja np sprowadzales to moze sie okazac ze to... topielec :? Nawet po dokladnym i gruntownym oczyszczeniu auta nie da sie wszystkiego wyczyscic i zawsze bedzie ciezsze, wiesz te wszystkie niedostepne zakamarki robia swoje.
Ale mozliwe ze to cos o czym mowili wczesniej



130TC - 08-09-2007, 20:33
" />
">thema by³a budowana wczesniej, samochody starsze sa l¿ejsze- maj± miej wyg³uszeñ, wyposa¿eñ itp, oraz lzejsz± karoseriê np beta HPE VX wa¿y nieca³± tonê a wcale nie jest to ma³e autko. np fiat ritmo wa¿y³ od 870-920 kg, fiat 128 tylko 850 kg. Za wiêksza sztywno¶æ nadwozia, wyg³uszenia i wypasy p³aci sie kilogramami...
Fakt, Ritmo by³o strasznie lekkie, ale za to w ogóle nie mia³o sztywno¶ci. Ja w swoim (130tc - 2.0 8V, 130KM) mia³em rozpórkê kielichów i jak j± raz zdj±³em i siê przejecha³em, to siê przerazi³em 8O
A delta (1.8 8V) to nawet nie wiem ile wa¿y bo w dowodzie mam wpisane 0kg :roll:



Prometeo - 09-09-2007, 10:03
" />Producent podaje dla Delty chyba 1200kg wiêc to chyba prawda.



schab - 09-09-2007, 16:01
" />
"> samochody starsze sa l¿ejsze- maj± miej wyg³uszeñ, wyposa¿eñ itp, oraz lzejsz± karoseriê np beta HPE VX wa¿y nieca³± tonê a wcale nie jest to ma³e autko. np fiat ritmo wa¿y³ od 870-920 kg, fiat 128 tylko 850 kg. ...
W tym przypadku Ritmo nie jest najlepszym przyk³adem ( chyba , ¿e na "dyktaturê ksiêgowych" ) ! A to dlatego , ¿e Ritmo III ( po roku 84 ) jest l¿ejsze od "I" - W ostatniej wersji zrezygnowano ze stref kontrolowanego zgniotu ( by³y w I wersji ) , ze wzmocnieñ drzwi (j.w.) , w zwi±zku z przeniesieniem zbiornika pod siedzenia zrezygnowano te¿ z tylnej belki .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \