Taz - 27-06-2008, 18:41
" />
Źródło: Motor Nr 26/2008
BJK - 27-06-2008, 19:02
" />Polecają i w zasadzie sie zgadzam z tym artykułem
strang - 27-06-2008, 19:06
" />Wyjątkowo rzetelny
misiekk - 27-06-2008, 20:19
" />Bardzo dobry artykuł : yesyes : Zgadzam się z treścią
darecki - 27-06-2008, 21:01
" />nareszcie nie wydziwiaja na Lancie
mike_d - 27-06-2008, 21:38
" />Super lektura - dzięki!!
darkobo - 27-06-2008, 22:08
" />Dzięki Taz : yesyes :
Taz - 27-06-2008, 23:25
" />artykuł rzetelny, jednak co Motor, to Motor.
Sebastian - 28-06-2008, 08:18
" />Wyważony artykuł - czyli jednak można.
Dudi - 28-06-2008, 09:03
" />Wreszcie jakiś artykuł, z którym można się w całości zgodzić. Jeden tylko błąd znalazłem, a mianowicie autor zapomniał, że w silniku 1.9 JTD 115 też jest turbina ze zmienną geometrią łopatek... :wink: :roll:
Artur G. - 28-06-2008, 09:42
" />podziekowania dla redaktora tworzącego artykuł i dla naczelnego za wreszcie prawdziwą i rzetelną ocenę Lanci. Od początku lat 90-tych prenumeruje taygodnik imotoryzacyjne (motot, przejście na kilka lat na Auto Świat i przed dwoma laty szczęśliwy powrót do Motoru) ale nigdy tak popozytywnego opisu nie widziałem.
Jesli chodzi o pozytyw do lanci to zawsze dobre były wypowiedzi nt. Delty integrale i stratos - pod jednym wszak warunkiem, że nie było blisko AUDI Qattro.
pos. pozdrawiam Artur, kappa 2.0 96
wątek na temat przsedmiotowego artykułu rozpocząłem w dziale "literatura - uzywane Lybra", proponuję posprzatać jeden, albo wrzucić do jednego co by nie zaśmiecać.
Taz - 28-06-2008, 12:03
" />
">Wreszcie jakiś artykuł, z którym można się w całości zgodzić. Jeden tylko błąd znalazłem, a mianowicie autor zapomniał, że w silniku 1.9 JTD 115 też jest turbina ze zmienną geometrią łopatek... :wink: :roll: Dokładnie, też to zauważyłem. Spodobało mi się też zdanie, że Kappa jest najbardziej trwałym modelem koncernu Fiat
kaeres - 29-06-2008, 11:36
" />Aż oczy przecieram, że ktoś nie pojechał włocha po maksie.
Rzeczowy artykuł, którego minusem jest tylko i wyłącznie to, że za kilka miesięcy na polskich drogach Lybra już nie będzie zjawiskiem
NajMlodszyM - 29-06-2008, 15:36
" />
">Aż oczy przecieram, że ktoś nie pojechał włocha po maksie.
Rzeczowy artykuł, którego minusem jest tylko i wyłącznie to, że za kilka miesięcy na polskich drogach Lybra już nie będzie zjawiskiem
Miejmy nadzieję, że nie. Mnie tam dużo bardziej podoba się skromne grono użytkowników Lanci
Łukasz - 29-06-2008, 17:00
" />
">Aż oczy przecieram, że ktoś nie pojechał włocha po maksie.
Rzeczowy artykuł, którego minusem jest tylko i wyłącznie to, że za kilka miesięcy na polskich drogach Lybra już nie będzie zjawiskiem
Miejmy nadzieję, że nie. Mnie tam dużo bardziej podoba się skromne grono użytkowników Lanci
Mnie tez. Dlatego wlasnie mamy Lybre(3 szt w dabrowie).
Caly artykul czytalem bo Karolina kupila mi gazete. W sumie najbardziej co mi sie spodobalo to nazwanie tego samochodu NIEDOCENIONYM. Czesto mam ochote podjac rozmowe z ludzmi, ktorzy kreca glowa i mowia fiatem jezdzisz?? trza bylo se kupic passata a nie to dziadostwo-ale mi sie nie chce. Nie ma sensu tracic energii dla kogos, kto nawet nie zadal sobie odrobine trudu by poznac lepiej ten model.
Gość - 29-06-2008, 23:02
" />jedynie co nie pasuje to ceny tarcz hamulcowych poza aso 70 PLn 8O 8O 8O 8O
kaeres - 30-06-2008, 08:45
" />
">jedynie co nie pasuje to ceny tarcz hamulcowych poza aso 70 PLn 8O 8O 8O 8O
To jest pewnie z g****litu chińskiego.
Ja do Mitsubishi Colta zamontowałem sobie takie i sztuka kosztowała 50zł (z lepszej firmy kosztują 120zł/szt).
Ale nie muszę mówić czym się kończy jazda na takim czymś.
Jarek_Lu - 30-06-2008, 08:45
" />
">artykuł rzetelny, jednak co Motor, to Motor.
To prawda , a tak niewiele trzeba by zachować choć odrobinę trzeźwego spojrzenia.
Oczywiście do póki nie wpadnie się w łapy Axel Springer Press lub jakiegoś innego "obiektywnego" Niemca.
Nat - 30-06-2008, 09:44
" />No dobra, przyłaczam się do opinii, że artykuł rzetelny- uczciwie opisuje wady i zalety Lybry.
Tez znalazłem jeden drobiazg, który nie zgadza się z nasza forumową empirią: autor pisze że 1,8 pali zwykle niewiele więcej niż 1,6, a sporo mniej niz 2,0 - tymczasem wrażenia forumowiczów są chyba raczej odwrotne- 1,8 pali niewiele mniej niz 2,0.
Lanciakrak - 09-08-2008, 23:03
" />autko ze zdjec w tym artykule nalezy do mojej zony :wink:
zapowiada sie dluzsza znajomosc z motorem gdyz wydzwaniaja za mna i chca przyjechac i sfotografowac moja kappe coupe 2.0t. no i bedzie pewnie za okolo miesiac-dwa artykuł...
pozdrawiam
misiekk - 11-08-2008, 20:30
" />
">autko ze zdjec w tym artykule nalezy do mojej zony :wink:
zapowiada sie dluzsza znajomosc z motorem gdyz wydzwaniaja za mna i chca przyjechac i sfotografowac moja kappe coupe 2.0t. no i bedzie pewnie za okolo miesiac-dwa artykuł...
pozdrawiam
Gratuluję pięknej lyberki i czekam z niecierpliwością na artykuł o Kappie : yesyes :
Pozdrawiam
Jano - 22-09-2009, 20:10
" />Bardzo dobry artykuł. Najbardziej podobała mi się wzmianka o Kappie
Nat - 22-09-2009, 20:48
" />
">autko ze zdjec w tym artykule nalezy do mojej zony
zapowiada sie dluzsza znajomosc z motorem gdyz wydzwaniaja za mna i chca przyjechac i sfotografowac moja kappe coupe 2.0t. no i bedzie pewnie za okolo miesiac-dwa artykuł...
pozdrawiam
I jak, był ten artykuł o Kappiszonie?
Wojtas_BB - 23-09-2009, 13:53
" />2 część tego skanu nie chce mi się załadować ... jakby ktos miał na twardzielu to proszę o wysłanie na @ >wgorywoda@gmail.com
stabraf - 23-09-2009, 14:05
" />
">2 część tego skanu nie chce mi się załadować ... jakby ktos miał na twardzielu to proszę o wysłanie na @ >wgorywoda@gmail.com
Leci mailik do Ciebie;)
Wojtas_BB - 23-09-2009, 16:17
" />
">Leci mailik do Ciebie;)
dzięki wielkie