AleX - 21-04-2007, 13:35
" />Mam problem z hamulcami od piotku .....hamuje hamuje potem pedal robi sie twardy i wszystkie 4 kola jak wryte..... odpowietrzam przednie lewe przy kole lub tylne prawe przy ABS'ie i jade poki nie hamuje potem pare razy hamuje i wszystko kaput! @#$%^%$# znowy zaciely sie wszystkie 4 hamulce
myslie ze to wina reguliatora cisnienia hamulcowego (glowny cylinder).....
co wy o tym sodzicie?
Dziekuje!
AleX - 21-04-2007, 19:48
" />Liudzie znajocy sie na tym pomozcie, bo do polski nie dojade
AleX - 21-04-2007, 19:55
" />Nie moze to byc modul ABS? (sprawdzalem bez nigo ale tez zablokowalo wszystko..... )
a ta zabka co wlacza STOP swiatla nie moze czly czas cisnoc na hamulec i od tego blokuje sie mi wszystko?
Nawet nie wiem co szukac : beczy :
ARman - 21-04-2007, 21:37
" />
">Mam problem z hamulcami od piotku .....hamuje hamuje potem pedal robi sie twardy i wszystkie 4 kola jak wryte..... odpowietrzam przednie lewe przy kole lub tylne prawe przy ABS'ie i jade poki nie hamuje potem pare razy hamuje i wszystko kaput! @#$%^%$# znowy zaciely sie wszystkie 4 hamulce
myslie ze to wina reguliatora cisnienia hamulcowego (glowny cylinder).....
co wy o tym sodzicie?
Dziekuje!
Po tym ja sie blokuja odpowietrzasz? To znaczy powietrze trafia do systemu? Jezeli tak pomyslec to praktycznie wina glownego cylindra hamulcowego, bo praktycznie wiecej nic az 4 kola nie moglo by odrazu zablokowac. Jezeli bylby to zacisk hamulca, to bylby jakis jeden z ktorejs strony. Poczekaj na drugie odpowiedzie. Moze jakies jeszcze mysli przyjda komus do glowy
wujek - 21-04-2007, 22:50
" />Witam,
Nie robiłeś nic ostatnio przy pompie hamulcowej? Taki jak masz efekt powstanie, gdy zostanie skasowany luz na serwo.
Pozdrawiam
AleX - 21-04-2007, 23:04
" />
">Witam,
Nie robiłeś nic ostatnio przy pompie hamulcowej? Taki jak masz efekt powstanie, gdy zostanie skasowany luz na serwo.
Pozdrawiam
wcale nic.... tylko przy pedale zabke rozbieralem .... efekt takijakby niebyloby drogi powrotnej w ukladzie hamulcowym dlatego trzeba odkrecac trobke...
wujek - 21-04-2007, 23:31
" />Witam,
Albo niepełny, zbyt krótki skok pompy hamulcowej. Nie wraca do położenia, gdy tłoczki otwierają kanały do zbiornika płynu hamulcowego.
Coś jest spasowane zbyt ciasno, brak potrzebnego luzu.
Pozdrawiam
AleX - 22-04-2007, 09:27
" />to trzeba rozbierac glowny cylinder?
AleX - 22-04-2007, 11:07
" />A nie moglem na partolic z to zabko co przy pedale hamulca? temat
podobny temat do mego
wujek - 22-04-2007, 15:20
" />Witam,
Opisz dokładnie, co robiłeś (jeżeli to po tej robocie źle pracują hamulce) - może coś sobie "poprawiłeś"8) . Nie można nic sugerować.
Pozdrawiam
AleX - 22-04-2007, 15:34
" /> nie palilo mi sie STOP swiatlo... po informacji z forum rozebralem oczyscilem styki tej zabki co przy pedale hamulca, zamontowalem z powrotem :wink: wtyczki nie zmylilem ale moglem zbyt gleboko usadzic ten przekaznik... :?
dzis bylo cudo .... wyjechalem na jazde probno.... hamowalem hamowale i nic przejechalem okolo 15 km i nic wszystko gra 8O tylko nie wiem dlaczego jedyne co moge powiedziec ze w systemie moze byc powietrze poniewaz on nie jest odpowietrzony (kiedy hamulce zablokowaly sie odkrecilismy przy ABS'ie trobke i zlelismy plyn ....hamulec reaguje w polowie pedalu....
No bede jezdzil puki co tak a potem zobacze, jak nowe klocki przytrzo sie to odpowietrze system i zobaczymy co bedzie na razie dla mnie to mistyka jakas ?!?
Dziekuje za sugestje!
wujek - 22-04-2007, 20:13
" />Witam,
Wyłącznik wkręca się tak, aby nie ograniczał skoku pedału hamulca.
Wkręcasz go do "kliknięcia" wyłącznika - lekkie dotknięcie pedału powoduje zaświecenie świateł stop. Jeżeli wkręcony zbyt głęboko to późno włącza światła, blokuje hamulec, a zwalniany pedał uderza w wyłącznik i wyrywa go z gwintu.
Pozdrawiam
AleX - 22-04-2007, 22:00
" />hm no tak i jest....