Gruby007 - 15-07-2009, 20:09
" />Witam! Wymieniam silnik w swojej Landrynce, poniewa¿ ma nalatane 400tys i oleju bierze niczym dwusów
W mojej themie siedzi 2.0 8v.
Mam pare pytañ:
Jakie napotkaj± mnie przeszkody je¿eli chcê za³o¿yæ tera¿ silnik 16V? (poza komputeramy które równie¿ muszê zmieniaæ) ?? Chodzi mi o to czy trzeba co¶ zmieniaæ w elektryce i czy podejdzie do mojej skrzyni?
-Czy silnik 8V turbo od zwyk³ego 8V ró¿ni siê tylko tym ¿e ma turbinê i komputer inny czy czym¶ jeszcze?
Proszê o szybkie odpowiedzi bo nie ukrywam, ¿e temat jest do¶æ pilny!
Je¶li kto¶ posiada na sprzedarz silnik 2.0 do themy to proszê o priva.
Pozdrawiam!
argenta67 - 16-07-2009, 20:15
" />Turbo a zwyk³y ró¿ni± sie na pewno ca³ym wydechem i uk³adem dolotowym oraz na pewno pó³osiami bo elektryka to zupe³nie inna bajka.
Gruby007 - 18-07-2009, 22:55
" />No i sta³o siê... Moja Thema umiera Dzi¶ zaczê³a siê ¶wieciæ kontrolka od smarowania... Ci¶nienie oleju jest ma³e i panewki coraz bardziej stukaj±....
Boorek - 19-07-2009, 16:36
" />
">No i sta³o siê... Moja Thema umiera Dzi¶ zaczê³a siê ¶wieciæ kontrolka od smarowania... Ci¶nienie oleju jest ma³e i panewki coraz bardziej stukaj±....
ja bym ¶ci±ga³ miche i remontowa³- mo¿e jeszcze nie jest za pó¼no i wa³ ca³y... Powodzenia i pozdrawiam
Miro - 19-07-2009, 18:35
" />Najlepiej chyba by by³o jakby uda³o Ci siê dostaæ taki sam silnik i nie bawiæ siê w ¿adne przeróbki no chyba,¿e masz du¿o czasu i pieniêdzy na tak± zabawe...
Albo drugie wyj¶cie, remont tak jak kolega wy¿ej napisa³...
Decyzja nale¿y do Ciebie!
Gruby007 - 19-07-2009, 21:50
" />W ¶rodê jade do go¶cia który ma kilka crom i them, wiêc mo¿e uda mi siê silniczek kupiæ dobry. Jutro jadê orientowaæ siê w kosztach remontu, szlif wa³u,panewki, szlif bloku i t³oki z pier¶cieniami. Mam szczê¶cie, bo g³owica 1.5 roku temu by³a robiona, nowe wa³ki uszczelniacze, zawory i planowanie.
Robi±c remont, wiem na czym stojê, a gdy kupujê silnik to jednak ryzyko..
Na bie¿±co bede informowa³ co i jak. Dziêki za odpowiedzi i pozdrawiam!