woytala - 08-12-2007, 23:51
" />: witaj : zdobyłem silnik 2.0 16V V.I.S a psiadam silnik obecnie w swojej lucynie 2.0 16V i.e w którym padł pasek rozrządu czy ktoś sie oriętuje czy będzie pasował komputer ze starej lanci i czy instalacja elektryczna będzie pasowała oraz instalacja gazowa która posiadan a jest to zwykła instalacja będzie pasowała do V.I.S-a
radek79 - 09-12-2007, 10:57
" />witam a sprawdziłeś rozstaw łap silnika i mocowań górnych czy są takie same jak w starym silniku i czy skrzynia biegów będzie pasować
prezesjm - 09-12-2007, 11:39
" />Silnik mechanicznie w sensie mocowań jest identyczny tak więc wszystko będzie pasować. Instalacja wtryskowa i zapłonowa różni się zasadniczo i nie da się w prosty sposób tego przełożyć. Najprościej będzie zamienić kolektor ssący ( nie trzeba dużo przerabiać), oczywiście silnik nie uzyska nominalnej mocy. Trzeba jeszcze zamienić koło pasowe bo jest inne ale to wszystko masz ze swojego starego silnika.
woytala - 09-12-2007, 20:15
" />: witaj : a instaję do komputera i komputer jak by wymienił to by coś dało oraz te części do silnika z visem bo dojscie do komputera i instalację z pod maski mogę załatwić
prezesjm - 09-12-2007, 20:56
" />Jeśli masz Ecu do wersji Vis i dostęp do wiązki i reszty to można oczywiście wszystko przekładać. Będzie kilka drobnych przeróbek instalacji głównie w miejscu przyłączenia wiązki silnikowej do reszty instalacji. Pamiętaj że będziesz potrzebował całego osprzętu, przepływomierza, zaworka do Vis`a , rur dolotu, cewki zapłonowej kabli i innych pierdółek. Ecu w twojej wersji jest pod maską a w wersji Vis jest w kabinie, trzeba więc zrobić przejście wiązki do kabiny. Troszkę pracy jest, ale oczywiście wszystko do przejścia.
woytala - 09-12-2007, 21:21
" />: witaj : to znaczy mam cały przód takiej themy
prezesjm - 09-12-2007, 21:26
" />No to tylko przekładać
woytala - 09-12-2007, 21:28
" />: witaj : jutro postaram się zapodać parę fot tego przodu
woytala - 11-12-2007, 21:44
" />: witaj : oto pare fotek tgo przodu
http://images33.fotosik.pl/76/85de33804b484c9em.jpg[/img] http://images32.fotosik.pl/76/5d01b7513670960fm.jpg[/img] http://images24.fotosik.pl/125/8ea712c74b123797m.jpg[/img] http://images31.fotosik.pl/75/ce4c2381ba7d156bm.jpg[/img] http://images34.fotosik.pl/75/50e6ac48402f7356m.jpg[/img]
tylko nie wiem czy te wolne dyndające kostki nie powinny być gdzies podłączone
[size=7px]Poprawiłem linki do fotek. Taz[/size]
mario09 - 12-12-2007, 17:49
" />Powiem Ci, ze nie wiem czy chcialoby mi sie z tym wszystkim bawic. Oczywisice jesli mialbym duzo wolnego czasu i nic innego do roboty to napewno, ale tak to przelozyl kolektor ssacy, kolo na wale razem z czujnikiem i wlozyl go w to, co juz jest w aucie. Zeby bawic sie w przerobki trzeba mniec smykalke i mnostwo cierpliwosci (czasem przydaje sie "fotograficzna" pamiec).
woytala - 12-12-2007, 22:05
" />: witaj : treba będzie się zastanowić nad tym fantem poważnie koledzy
woytala - 13-12-2007, 23:26
" />: witaj : a ile koni posiada taki silnik z VISEM i ile bedę miej więcej miał jeżeli zastosuję satry układ dolotowy ten który posadam bo niby miałem 147 koni
Piszczyk - 14-12-2007, 18:06
" />silnik z VISem ma jakieś 150KM - 155 KM - zależy jaki katalog
u mnie 110 kW (czyli 147 :cry: )
mario09 - 15-12-2007, 07:23
" />
">: witaj : a ile koni posiada taki silnik z VISEM i ile bedę miej więcej miał jeżeli zastosuję satry układ dolotowy ten który posadam bo niby miałem 147 koni
Bedziesz mial tyle, ile miales do tej pory, czyli silnik bedzie odciążony o jakies 10-15KM. Tak jak kolega wyzej wspomnial, zalezy od katalogu. Starsze 16v mialy ok 141KM, a VISy ok 155.
woytala - 15-12-2007, 20:24
" />: witaj : dzięki za info chyba przełożę sam silnik bez VISA mniej roboty i kombinowania a z czasem u mnie ostatnio bardzo cieniutko