henek155 - 15-01-2010, 12:45
" />Witam składam silnik 2.0 16v vis i nie wiem dlaczego ale panewki już 2 razy zamawiałem i dalej przyszły z zamkiem po prawej stronie a mi trzeba po lewej patrząc os strony zamka.co jest nie tak ktoś już przerabiał ten temat?
facio - 15-01-2010, 12:54
" />Proste- sprzedawcy paczą na wymiar panewki a fiat robił korbowody z zamkami z róznych stron zależało od modelu
henek155 - 15-01-2010, 14:30
" />gość w sklepie mi zamówił z zamkami po lewej stronie jak przyjdą i bedą pasować to spróbuje wziąść od niego numer katalogowy tych panewek żeby było komuś kiedyś prościej znaleść,i jak dokończe składać silnik to wyśle adminowi fotorelacje ze składania może umieści na forum i opis kompatybilnośc i części silnika bo z 2 składam jeden chodzi o lancie theme II i III.
henek155 - 15-01-2010, 19:14
" />No i przyszły takie z zamkami po lewej stronie ale co to za firma nawet bez opakowania tylko we folii może ktoś testował te panewki? róznią sie od Glyco tym że są wypolerowane a nie matowe takie oznaczenie mają:
CER0191
argenta67 - 15-01-2010, 22:50
" />
">Witam składam silnik 2.0 16v vis i nie wiem dlaczego ale panewki już 2 razy zamawiałem i dalej przyszły z zamkiem po prawej stronie a mi trzeba po lewej patrząc os strony zamka.co jest nie tak ktoś już przerabiał ten temat?
Zamki to najmniejszy problem, bardzo łatwo się je przerabia.
henek155 - 16-01-2010, 00:09
" />ja właśnie robie silnik po takim przerabianiu panewek bo poprzedni machor sklepał zamki i zrobił z drugiej strony i na 4 obróciło panewkę(oczywiście nie mówie że niektórzy tak robią i silniki dobrze pracują ale jestem za fabryką w przypadku panewek). ale głównie chodzi mi o te co teraz kupiłem czy można je założyć czy to jakieś chińskie podróby niejakiej firmy CER-MOTOR chyba...
facio - 16-01-2010, 07:16
" />Ale za nim odpalisz silnik sprawdz wymiennik chłodzenia oleju potrafią się one zatkać i przy małym przepływie oleju często własnie zaciera się czwarta korba to feler tych silników bo czujnik ciśnienia oleju znajduje się zaraz za pompą a dalej jest ta chłodniczka i cisnienie gubi się
argenta67 - 16-01-2010, 09:38
" />
">ja właśnie robie silnik po takim przerabianiu panewek bo poprzedni machor sklepał zamki i zrobił z drugiej strony i na 4 obróciło panewkę.
Obracanie panewki nie ma nic do zamka i odwrotnie Teraz są już silniki z łamanymi korbami i zamków nie ma w ogóle i nie obracają panewek, najważniejsza jest dokładność pomiaru i czystość składania.
henek155 - 17-01-2010, 00:33
" />założyłem te panewki,ale sprawdze cisnienie oleju jak bede docierał silnik zobaczymy co te panewki warte wał po szlifie składany silnik w czystosci na stole.z tego co sie dowiedziałem to panewki producenta Federal Mogul