Miro - 10-01-2006, 11:37
" />Witam
Czy ktos z was juz przechodzil przygode z nagrzewnica w Themie :?:
Wczoraj mi poszla nagrzewnica i bede musial ja wymienic... Tylko niech mi ktos powie jak sie do niej dostac :?: Przypuszczam ze rozbierania jest mnostwo :cry: ale musze to zrobic w miare szybko bo auto jest mi potrzebne do jazdy
Pozdrawiam
pew - 10-01-2006, 20:32
" />u mnie to posz³o b³yskawicznie - tzn. nie wymiana ale dostanie siê do niej - jest w tej komorze przed przedni± szyb±, trzeba by³o tylko zdj±æ os³ony - swoj± drog± te¿ my¶la³em ¿e do wymianki ale elektryk j± rozebra³, przeczy¶ci³ i dzia³a bez zarzutu, tylko jest wyra¼nie g³o¶niejsza ...
wujek - 10-01-2006, 22:22
" />Witam,
Dostêp do nagrzewnicy (wymiennik ciep³a) - od strony grodzi w komorze silnika, k³opotliwy, ³atwiejsze podej¶cie jest po wymontowaniu tej grodzi. I chyba trzeba wyj±æ silnik dmuchawy z obudow± (ale nie pamiêtam tak na 100%). Nagrzewnica u³o¿ona poziomo, wyje¿d¿a w kierunku wê¿y doprowadzaj±cych p³yn. Konstrukcja - aluminiowy radiator z rurkami zakuty na boczkach z tworzywa, jeden z nich ( z rurkami) jest pod³±czeniem do wê¿y. Je¿eli rozszczelni³a siê to naprawa nieop³acalna i zazwyczaj nieskuteczna - lepiej zastosowaæ u¿ywkê.
Pozdrawiam
Miro - 10-01-2006, 22:28
" />
">Witam,
Dostêp do nagrzewnicy (wymiennik ciep³a) - od strony grodzi w komorze silnika, k³opotliwy, ³atwiejsze podej¶cie jest po wymontowaniu tej grodzi. Nagrzewnica u³o¿ona poziomo, wyje¿d¿a w kierunku wê¿y doprowadzaj±cych p³yn. Konstrukcja - aluminiowy radiator z rurkami zakuty na boczkach z tworzywa, jeden z nich ( z rurkami) jest pod³±czeniem do wê¿y. Je¿eli rozszczelni³a siê to naprawa nieop³acalna i zazwyczaj nieskuteczna - lepiej zastosowaæ u¿ywkê.
Pozdrawiam
Witam
Tzn. ze nagrzewnice wyciagne od strony grodzi... Ja myslalem ze trzeba rozbierac pol auta w srodku zeby sie do niej dostac. Uzywke bede mial jutro i raczej bede wymienial...
Dzieki za informacje wujek
pozdrawiam