Miro - 22-10-2007, 23:40
" />Jaki powinien być zalany prawidłowy płyn do wspomagania układu kierowniczego w Themie? Pytam bo mam przekładnie po regeneracji, wszystko jest okey tylko z rana kiedy ja odpalam i robie skret kierownica strasznie piszczy mi pasek,pozniej jest juz cisza. Dzieje mi sie tak tylko przy pierwszym skrecie. Pasek nie ma zadnych luzow,jest dobrze naprezony...
Moze plyn jest za gęsty i trzeba zmienic na bardziej rzadki :roll:
Co wy o tym sadzicie?
W tej chwili mam przekladnie zalana plynem Elf G3
Artas - 23-10-2007, 07:55
" />Ile wyniósł cię koszt regeneracji ? U mnie cos się chyba dzieje ....
mario09 - 23-10-2007, 16:35
" />Ja leje zawsze Mobil ATF220 i jest ok.
Miro - 23-10-2007, 18:55
" />
">Ile wyniósł cię koszt regeneracji ? U mnie cos się chyba dzieje ....
Regeneracja przekładni 450zł + 200zł robocizna
larry123 - 24-10-2007, 08:24
" />to moze pomoże
http://allegro.pl/item256618807_srodek_ ... owych.html
a olej to zwykly atf, mineralny czy syntetyk wybór nalezy do ciebie.
ale lepiej kupić tańszy orlena i czę¶ciej wymienic niż super hiper i nie wymieniać.
http://www.orlen-oil.pl/modules/kat_obr.php?oid=1&osi=8
Miro - 24-10-2007, 18:31
" />Wcze¶niej zmienie płyn na inny,jak nie pomoże to zakupie taki preparacik i zobaczymy czy da rade
Dzięki za link,nawet nie wiedziałem że jest co¶ takiego :?