Watazka - 18-11-2008, 20:42
" />By³o co¶ takiego?
Gawlick - 18-11-2008, 20:46
" />Tytu³ chyba taki przewrotny tylko, bo na zdjêciu jest 8.32
strang - 18-11-2008, 21:25
" />
">Tytu³ chyba taki przewrotny tylko, bo na zdjêciu jest 8.32
No nie bardzo-ma³o kumam w³oski, ale differenziale torsen rozumiem.
dunin - 18-11-2008, 21:50
" />z tego co ja kumam, to to taki "prototyp" 8.32 z napêdem 4x4 z centralnym dyfrem visco i torsenem z ty³u
bogdan - 18-11-2008, 22:42
" />Ciekawe te 4x4
jakubg - 19-11-2008, 11:15
" />To dopiero pere³ka. Tak± mieæ!
fiergloo - 19-11-2008, 13:35
" />By³a 164 z napêdem na obie osie wiêc i w Themie by³o to wykonalne. Szkoda ¿e poza prototyp to nie wysz³o.
kappa96 - 19-11-2008, 15:10
" />Poszukuj±c info o prototypie Themy Integrale trafi³em na co¶ takiego:
Video ufficiale: Lancia Thema 8.32 - Un 8 cilindri 4 litri con trazione integrale, 275 CV con una coppia ... Ormai non la faranno piu: il prototipo e del 2003, quindi considetato obsoleto. ...
Jest to potwierdzenie ¿e taka wersja prototypowa istnia³a, ma³o tego, zacytowana informacja dotyczy filmiku trwaj±cego 5 min i 16sec. video-ufficiale-lancia-thema-832/2
Mariusz91 - 19-11-2008, 16:37
" />
">Poszukuj±c info o prototypie Themy Integrale trafi³em na co¶ takiego:
Filmik dotyczy zwyk³ej (o ile mo¿na ja tak nazwaæ) Themy 8.32 S³ysza³em za to ze kto¶ podj±³ siê próby zrobienia Themy Integrale na bazie Themy 8.32. I Zdjêcia prezentowane przez "kappa96" to w³a¶nie ta "próba"
Zwróæmy uwagê równie¿ na to ze na zdjêciach "Themy Integrale" jako baza widoczna jest w³a¶nie 8.32. Jednak 8.32 mia³a zawieszenie ró¿ni±ce siê od standardowej Themy i jej ko³a przykrêcane by³y 5 ¶rubami. Na zdjêciach widaæ Borbety. Rozstaw ¶rub 4x98. Wychodzi³o by na to ze tak jak wspomniano wy¿ej napêd móg³ byæ zaczerpniêty z Alfy 164 lub, ta Thema ma po prostu detale zaczerpniête Z Themy Ferrari
fiergloo - 19-11-2008, 17:19
" />Mo¿e i napêd zaczerpniêty ze 164, z tym ¿e 164 Q4 mia³a napêd Steyr-Daimler-Puch. Je¶li te felgi na Themie maj± 4 szpile to piasty musz± byc przeszczepione z innego modelu, bo Q4 mia³a 5 szpil, podobnie jak ka¿da 164 po 90ym roku.
EDIT: Tak w woli uzupe³nienia. 164 mia³a napêd ViscoMatic sta³y sterowany elektronicznie, tylna o¶ to by³ dyfer Torsena, przedni dyfer by³ konwencjonalny, a ¶rodkowy to kombinacja kó³ planetarnych i sprzêg³a wiskotycznego.
Mariusz91 - 19-11-2008, 19:13
" />Wydawa³o mi siê ze 164 ma 4 ¶ruby, ale faktycznie ma 5. To jakby trochê bardziej komplikuje sprawê choæ mo¿e i Borbet jest np 5 ¶rubowy bo w sumie to s± tez takie tylko nie wiem jaki rozstaw ¶rub ma 164
fiergloo - 19-11-2008, 19:35
" />Korekta co do mojego postu- ka¿da 164 V6 powinienem napisac od pocz±tku produkcji. Twin Sparki mia³y 4. Tak jak ta 75 America co stoi za t± Them±- te¿ ma 5 szpil i po tym mo¿na poznac, ¿e to wersja V6.
Co do rozstawu g³owy nie dam- chyba 5x98