Qba - 29-12-2005, 17:53
" />Jako że dostalem kabel do podlaczenia kompa do instalacji gazowej, włączyłęm tryb awaryjny oraz wylaczylem wlaczanie sie na gaz przy odpowiednich obrotach (bo jak jeździlem po miescie to nie zdazyl sie nawet na gaz przelaczyc).
Oczywiście benzynki w baku ilości znikome, odpalilem auto i juz zacząl się krztusic ale zdążyl sie przełączyć na gaz po czym przejechalem 20km i zatankowalem benzynke. Tylko że teraz jak przelacze na benzyne to od razu gasnie. Czy pompa mogla tak szybko pasc?
Zastanawia mnie jeszcze czerwona kontrolka check, ktora mi miga jak wlacze na luz, wcisne sprzeglo i jak hamuje silnikiem. Za co ona jest odpowiedzialna? Wcześniej nie świeciła bo żarówka była spalona i dopiero ja wymieniłem.
mario09 - 29-12-2005, 18:42
" />Qba z ta pompa to sprobuj tak: odkrec wezyk z listwy wtryskiwaczy (na listwie bedzie strzalka doplywu i ten wezyk odepnij). Wloz go do jakiejs butelki(co by nie uronic paliwka ) i krec rozrusznikiem, bedzie widac czy wogole paliwo leci.
Co do tej kontrolki check to na benzynie nie powinna sie wogole zapalac. Nie pamietam, ale zdaje sie, ze mowiles, ze sonda jest nowa. Trzebaby sprawdzic czy dziala poprawnie. Nie ma z tym duzo pracy za to trzeba miec woltomierz.
Qba - 29-12-2005, 18:54
" />Miernik mam. Prace sondy widze tez po podłączeniu pod komputer instalacji gazowej.
mario09 - 29-12-2005, 19:16
" />Skoro widzisz prace sondy to wnioskuje, ze z nia wszystko ok. Wydaje mi sie, ze gdzies na forum bylo napisane, ze sa w sprzedarzy tanie sondy (podroba) i ze to badziew i szybko siadaja. Nie potrafie znalezc innego wytlumaczenia na tego checka. Co ci pokazuje odnosnie tej sondy napecia czy charakterystyke?
Qba - 29-12-2005, 20:07
" />Napiecia
mario09 - 29-12-2005, 20:21
" />
">Napiecia
Komputer gazowy pokazuje napiecia kiedy motor pracuje na benzynie? Napisz jakie jest napiecie na biegu jalowym i jakie na np. 3tys.rpm. (koniecznie na rozgrzanym silniku).
Qba - 29-12-2005, 20:53
" />Jest maly problem nie chodzi na benzynie.
Odpalam go trybem awaryjnym na gazie.
Anonymous - 29-12-2005, 20:56
" />słychac pompe, czy pracuje, sprawdź tak jak koledzy napisali wyżej.
mario09 - 29-12-2005, 20:57
" />Sprawdz ta pompa tak jak pisalem wczesniej, jesli jest walnieta to pogadaj z Przemkiem. Ostatnio na PW debatowalismy na temat zastapienia jej zamiennikiem od Polonii
P.S. Jesli to faktycznie walnela pompka to daj znac, sprobuje Ci podpowiedziec jak ja zregenerowac
Qba - 29-12-2005, 21:03
" />Wiem, juz mi mowil. Ciekawe co z tego wyjdzie.
Pompe sprawdze dopiero jutro.
Qba - 12-01-2006, 15:33
" />Okazało sie że bezpiecznik od pompy jest spalony.
Jednak nie może być za łatwo i jak wstawilem 10A to spalilo go moment.
Zmienilem na 15A i zapalalem na popych bo akumulator padl to tych probach zapalania na benzynie i na gazie. Auto odpalilo, jadnak zgaslo po chwilce okazalo sie ze bezpiecznik znowu spalony.
I teraz pytanie co powoduje że pali sie bezpiecznik od pompy.
PeGaZ - 12-01-2006, 16:12
" />
">I teraz pytanie co powoduje że pali sie bezpiecznik od pompy.
No cóż - wszystko wskazuje, że to pompa go pali (zatarcie/przebicie itp....). Pewnie nie obędzie się bez wymiany.
prezesjm - 12-01-2006, 18:22
" />Tylko nie wpadnij na pomysł dawania coraz większego bezpiecznika bo spalisz auto . Zapewne pompa do wymiany ( może też być coś z kabelkiem), najlepiej wyjąć pompe i daleko od zbiornika podłączyć do zasilania przez bezpiecznik i będziesz miał pewność.