Anonymous - 11-01-2006, 11:52
" />witam wszystkich , pierwszy post i pierwszy problem ,
mam theme z 93roku na motroniku 1.7 , autko stanelo i nie chce ruszyc , brak iskry i paliwa /na gazie to samo/ , na testerze pokazuje ze immobiliser nie zamknal obwodu , najciekawsze ze jezdze nim rok i kluczyk nie ma immo w sobie , nie znalazlem tez go w aucie/moze nie szukalem tam gdzie trzeba , za schowkim pasazera w kabinie/ ,komp bosch 0261200980 , niby posiada na 81pinie podejscie na immo ,zgralem zawartosc flasha/notabene juz robiony naklejka z dopiskiem SENZAVIS.MOD, moze do gazu?/ ale tam jest chyba tylko mapa silnika , ponoc dane immo siedza w procku siemens B57828 , moze ktos ma jakis pomysl jak podejsc do tego tematu? , pin code oczywiscie nie znany , brak code card itd , kluczyk tylko jeden nieoryginalny bez immo, chyba ze immo uaktywnia sie poprzez zamkniecie centrala /jak np w fordzie/, juz zalatwilem sobie drugi/uzywany/ sterownik silnika ale tez nie wiem czy byl immo a nie chce podlaczac zeby nie wprogramowal sobie czegos , ponoc po pierwszym podlaczeniu nowego sterownika jesli wyczyje immo wpisuje parametry do pamieci rom procesora i nie ma mozliwosci nadpisania pozniej ,nie jestem pewny czy odciecie pin81 zalatwia sprawe , czy moze immo jeszcze jest na innych nogach , panowie czekam na pomoc lub jakiekolwiek sugestie
sloneczna - 11-01-2006, 15:30
" />Serwis Aso powinno sobie z tym poradziæ .
Code karte i kluczyk mo¿na otrzymaæ ,jako¶ po vin .
Gdzie¶ wyczyta³em ,¿e IMO nie jest zintegrowany z kompem tylko podpiety.Inym razem s³ysza³em ,¿e kasuj± go z kompa za 1000z³
No i z³odzieje maj± na niego jaki¶ sposób i to szybki (wymieniaj± kompa )
Anonymous - 11-01-2006, 17:28
" />A od kogo zakupi³e¶ autko, moze poprzedni w³a¶ciciel wie co jest w niej ukryte, w³asne pzreróbki albo inny garazowy bajerek :wink:
Anonymous - 11-01-2006, 19:13
" />auto kupione w niemczech , wlasciciel wloch , mam je juz ponad rok i nie bylo problemow , wielokrotnie wyjmowany akumulator , nie powinna miec zadnych dodatkowych zabezpieczen procz fabrycznego immobilisera , dalej stoi bez iskry i paliwa .