Windforce - 28-11-2009, 00:25
" />Witam mam taki problem ze spod auta widze ze kapie ropa (2.5Td 93r) Nie wiem dokladnie skad bo nie da sie tam zobaczyc.
Napoczatku myslalem ze z wtrysków ale po sprawdzeniu tego nie zauwazylem ze by ktorys przepuszcal i ogolnie bylo tam sucho.
Mysle ze to gdzies z pompy.Ale nie wiem jak sie za to zabrac.Prosze o jakies wskazowki.
Pozdrawiam
Hobbysta - 28-11-2009, 10:44
" />Witam!
Kompendium wiedzy o silnikach firmy VM, czyli 2,5 TD montowanych w Lnciach Themach i wielu innych samochodach ró¿nych marek jest tutaj:
VM 2,5 TD
¯yczê szybkiego rozwi±zania problemu. Ja z tym silnikiem nie mia³em styczno¶ci. Mo¿e to tylko uszkodzony przwód paliwowy - oby.
Pozdrawiam!
P.S. Wczoraj tj. 29.11.2009r., na podanej powy¿ej stronie, by³a prawdopodobnie przerwa techniczna – dzisiaj link dzia³a.
JacekK - 12-12-2009, 01:35
" />
">Witam!
Kompendium wiedzy o silnikach firmy VM, czyli 2,5 TD montowanych w Lnciach Themach i wielu innych samochodach ró¿nych marek jest tutaj:.
B³±d!!! Silnik VM montowany by³ w Alfie 164, natomiast w Themie montowano silnik Fiat/Iveco/Renault, ten sam co w Cromie - zupe³nie inna jednostka, nawiasem mówi±c do¶æ ciekawa i nietypowa jak na diesla.
Co do meritum to trzeba przede wszystkim zlokalizowaæ wyciek, potem dopiero mo¿na my¶leæ co dalej. Mo¿e kapaæ z o¶ki pompy, z jakiej¶ pokrywy, mo¿e tylko wystarczy dokrêciæ ¶rubki. Ogólnie je¶li sobie nie poradzisz to pierwszy lepszy spec od pomp nie powinien miec k³opotu z usuniêciem usterki.
Hobbysta - 12-12-2009, 21:06
" />Witam!
Masz racjê JacekK. Automatycznie przyj±³em, ¿e w Themie i AR 164 to ten sam silnik, a okazuje siê, i¿ cz³owiek ca³e ¿ycie siê uczy.
Pozdrawiam!
mario09 - 13-12-2009, 20:46
" />Sprawdzi³e¶ dok³adnie wê¿yki powrotne na wtryskach? Jest to najczêstszy powód utraty paliwa. Pomp± raczej nie ma którêdy uciekaæ, chyba, ¿e masz ¼le u³o¿one przewody paliwowe od wtrysków, wówczas jak mocno by¶ nie skrêca³ przy pompie to i tak bêdzie kapaæ.
JacekK - 13-12-2009, 23:09
" />
">Sprawdzi³e¶ dok³adnie wê¿yki powrotne na wtryskach? Jest to najczêstszy powód utraty paliwa. Pomp± raczej nie ma którêdy uciekaæ, chyba, ¿e masz ¼le u³o¿one przewody paliwowe od wtrysków, wówczas jak mocno by¶ nie skrêca³ przy pompie to i tak bêdzie kapaæ.
Oj ma, ma Tak jak napisa³em wyrobione o¶ki, obluzowane pokrywy, sparcia³e uszczelki, itp. Ale to wszystko do obejrzenia jest..