mietek - 14 pa¼ 2009, o 16:17
" />turniej na impy
go¶æ przegra³ na nas szlemiczka kierowego, a karty mia³ takie
-W----E
xxxx---KD10
KD64--AW107
xx-----AKxx
AKD----xx
gra³ z rêki E po ataku waletem karo
propozycje planu rozgrywki ?
asterix - 14 pa¼ 2009, o 16:45
" />na naszym stole grali 4 w serduszka - 11 lew. po zagraniu 8 lub 9 karty ze wzgledu na walke impowa osmieli³em siê wtr±ciæ w rozgrywke i powiedziec czemu nie wzi±³ lew dwana¶cie,
jako ¿e by³em obroñc± to powiem tylko ¿e Mietek dawa³ ju¿ znacznie trudniejsze zagadki
H_Klos - 16 pa¼ 2009, o 19:51
" />Nie bardzo widzê problem, je¶li wrogi nie licytowa³y to przy za³o¿eniu statystycznych podzia³ów 12 lew jest wierzchem. Wystarczy stukn±æ 2 razy karo i wzi±æ 1 lewê pikow±. 1 pik, 6 kierów, 2 kara 3 trefle = 12
Next please
mietek - 18 pa¼ 2009, o 18:21
" />no w³a¶nie
go¶cie na tym turnieju te¿ nie widzieli ¿adnego problemu i brali regularnie 11 lew
u nas rozgrywaj±cy wzi±³ lewê pikow± ! stukn±³ 2x karo , a potem stukn±l siê .....pip...pip , bo wzi±³ 11 lew
pytanie by³o Jak zaplanujesz rozgrywkê krok po kroku ,
mietek - 22 pa¼ 2009, o 17:10
" />heh
-W----E
xxxx---KD10
KD64--AW107
xx-----AKxx
AKD----xx
no dobra , przegrywali bo pewnie odgrywali Aw kier z rêki , po stwierdzeniu podzia³u 4-1 ju¿ sie nie da³o wygraæ
z kolei zagranie kar od do przebitki spowoduje wpadke
je¶li S ma karty 2425 , wyrzuci pika i za chwilê dostanie przebitke