Syrena 110



Nat - 09-09-2009, 20:54
" />do zobaczenia w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.






jakubg - 09-09-2009, 21:59
" />Ten w±tek szpiegowski jest mocno naci±gany.
Raczej wszyscy my¶leli o nowych liniach w tym czasie ale innym siê uda³o wprowadziæ nie tylko prototypy i nad tym powinni¶my ubolewaæ.



fiergloo - 09-09-2009, 22:14
" />W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.



jakubg - 10-09-2009, 06:45
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.

W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.




grzole - 10-09-2009, 09:30
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.

W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy by³y wyzbywane z FSO za bramê. Teraz stan rzeczy zmienia siê. Analogiczne go LKP stowarzyszenie mi³o¶ników FSO od wiosny ma siedzibê na terenie fabryki, s± wspierani aby mogli ratowaæ stare fiaciny 125p czy syrenki, budowaæ ¶rodowisko entuzjastów marki. Fabryka wspó³pracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z ¯erania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chêtnie pomagaj± Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.



jakubg - 10-09-2009, 10:06
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.

W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy by³y wyzbywane z FSO za bramê. Teraz stan rzeczy zmienia siê. Analogiczne go LKP stowarzyszenie mi³o¶ników FSO od wiosny ma siedzibê na terenie fabryki, s± wspierani aby mogli ratowaæ stare fiaciny 125p czy syrenki, budowaæ ¶rodowisko entuzjastów marki. Fabryka wspó³pracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z ¯erania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chêtnie pomagaj± Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.

I to siê chwali. Tylko czemu tego nie robiono na pocz±tku lat 90tych? Wa¿ne, ¿e robi±!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \