Nat - 09-09-2009, 20:54
" />do zobaczenia w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
jakubg - 09-09-2009, 21:59
" />Ten w±tek szpiegowski jest mocno naci±gany.
Raczej wszyscy my¶leli o nowych liniach w tym czasie ale innym siê uda³o wprowadziæ nie tylko prototypy i nad tym powinni¶my ubolewaæ.
fiergloo - 09-09-2009, 22:14
" />W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.
jakubg - 10-09-2009, 06:45
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.
W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.
Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.
grzole - 10-09-2009, 09:30
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.
W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.
Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy by³y wyzbywane z FSO za bramê. Teraz stan rzeczy zmienia siê. Analogiczne go LKP stowarzyszenie mi³o¶ników FSO od wiosny ma siedzibê na terenie fabryki, s± wspierani aby mogli ratowaæ stare fiaciny 125p czy syrenki, budowaæ ¶rodowisko entuzjastów marki. Fabryka wspó³pracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z ¯erania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chêtnie pomagaj± Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.
jakubg - 10-09-2009, 10:06
" />
">W najnowszym Automobili¶cie jest opisana Syrena 110 i tam równie¿ pisze, ¿e w±tek szpiegowski jest naci±gany.
W³a¶nie.
Wcze¶niej by³y te¿ programy w TV m.in. w Legendach PRL.
Najwa¿niejsze z tego dla mnie jest to, ¿e mo¿na takie prototypy podziwiaæ i ¿e kto¶ o nie dba.
Szkoda, ¿e nasze fabryki samochodów nie mog± siê pochwaliæ zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy by³y wyzbywane z FSO za bramê. Teraz stan rzeczy zmienia siê. Analogiczne go LKP stowarzyszenie mi³o¶ników FSO od wiosny ma siedzibê na terenie fabryki, s± wspierani aby mogli ratowaæ stare fiaciny 125p czy syrenki, budowaæ ¶rodowisko entuzjastów marki. Fabryka wspó³pracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z ¯erania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chêtnie pomagaj± Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.
I to siê chwali. Tylko czemu tego nie robiono na pocz±tku lat 90tych? Wa¿ne, ¿e robi±!