strang - 05-11-2007, 21:20
" />klik
romlen - 06-11-2007, 00:07
" />Żeby tylko sukces i związane z tym przyspieszenie i zwiększenie produkcji nie odbiło się na pogorszeniu jakości. Nie od dziś wiadomo, że im szybciej i więcej czegoś sie robi to już nie dba się o jakość a o ilość... I tu może być znów punkt przełomu i spadki w sprzedaży i zadowoleniu klientów...
Dudi - 06-11-2007, 15:35
" />
">Żeby tylko sukces i związane z tym przyspieszenie i zwiększenie produkcji nie odbiło się na pogorszeniu jakości. Nie od dziś wiadomo, że im szybciej i więcej czegoś sie robi to już nie dba się o jakość a o ilość... I tu może być znów punkt przełomu i spadki w sprzedaży i zadowoleniu klientów...
Dlatego tak gonią firmę, w której pracuje żebyśmy się spieszyli z oddaniem tej nowej hali którą widzieliście w czasie ostatniego zlotu. Przechodziliśmy obok niej wracając z hali montażu końcowego do bramy wyjściowej. Bo na tych liniach, które są już nie da się upchnąć większej produkcji. Mogę tylko powiedzieć, że bardzo dużą przeszkodą w tej chwili do zwiększenia liczby schodzących z taśmy modeli jest brak odpowiedniej szybkości dostaw kompletów siedzeń z bieruńskiej fabryki Johnson Control. Dlatego w czwartek znowu jadę do Tych i do Bierunia :wink: bo będziemy odpowiadać za uruchomienie na wiosne przyszłego roku nowych linii transportu siedzeń zarówno po stronie JC, jak i po stronie Fiata. Nowe linie (wraz z już istniejącymi) będą w stanie w ciągu doby dostarczyć około 2500 kompletów siedzeń.
Dudi - 24-12-2007, 16:44
" />Chyba jednak stracimy wyłączność na produkcję Pandy i 500:
Klik