Stag300 + integrale :D



viruskill - 07-02-2008, 22:44
" />Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide. [/quote]




GrzesiekK - 08-02-2008, 00:10
" />
">Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.

Podaj jaki masz reduktor, wtryski, ¶rednice dyszy wtryskiwacza i ci¶nienie gazu to Ci pomogê, akurat STAGa mam opanowanego porz±dnie ;]

Mo¿esz ¶mia³o atakowaæ mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.

pzdr. Grzesiek



viruskill - 08-02-2008, 08:31
" />zavoli zeta s
rail 3 ohm



GrzesiekK - 08-02-2008, 16:00
" />
">zavoli zeta s
rail 3 ohm


Reduktor OK, wtryski do ¶mietnika, nie nadaj± siê do tego silnika, za ma³o wydajne ...




NOWY84 - 27-03-2008, 17:25
" />I jak eksploatacja Stag'a 300 w Integrale?Chêtnie dowiedzia³bym siê jak Ci siê sprawuje ta instalacja w 2.0 Turbo? Jak mo¿esz Opisz jak dot±d...pozdr



viruskill - 27-03-2008, 21:17
" />Witam duzo problemow bylo a wszystko ze spadkami cisnienia gazu i wydluzaniem czasow wtrysku zmienilem wszystko na 8 mm rozwiercilem elektrozawor w butli, filtr gazu cieklego ale i tak idzie na zmiane na sam filterek bo one sa wydajniejsze i teraz jest ok przyznam po malej regulacji z kuzynem auto chodzi mi mozna powiedziec ze lepiej niz na pb zwlaszcza u dolu ale gaz trzeba dokladnie wyregulowac we wszystkich partiach obrotow i obciazen gdyz nieda sie normalnie go ustawic jak inne auta przez zebranie map pb i lpg :/ a szkoda tylko poprzez sonbde czasy wtryskow pb i lpg.

Generalnie polecam koszt ok 1300 zl bo tyle dalem i jeden wieczor montazu



£ukasz - 27-03-2008, 21:21
" />czyli rozumiem, ze zeta s daje wystarczajace cinienie??



viruskill - 27-03-2008, 21:26
" />zeta s tak i niema z nia problemu wiecej problemow jest z listwa wtryskow bo to totalna porazka i dziadostwo RAIL 3 Ohm :/ jak zrobie silniczek to te pseldo wtryski ida do kosza. cisnienei pod obciazneiem spada z 1.28 do 1 czyli ok.



£ukasz - 28-03-2008, 21:54
" />45km z cylindra +RAIL 3 Ohm = ty to sie dopiero nameczyles z tym autem.
Magic jet, palni jet-dadza rade i sa w przystepnej cenie :wink:
ps: na allegro koles okazyjnie sprzedaje nowe magicy za 200zl



viruskill - 28-03-2008, 22:47
" />Nameczylem sie nieziemsko jakos to jezdzi narazie brak funduszy na magic jet szkole musze oplacic ubezpieczenie przeglad :/ i mam w planach wymiane pierscieni, i zrobienie glowicy w lanci wiec wtryskiwacze musza chwilke poczekac ale napewno zmienie bo te to tragedia mam je rozwiercone do 3 mm teoretycznie powinny dac rade ja mam jedynie 180 KM a maja dac 60x4= 240 KM tyle maja dac przy takim rozwierceniu. Ale teoria jest daleka od rzeczywistosci Te wtryski to byla pomylka mojego zycia pokierowalem sie rada znajomego :/ bo twierdzi ze u niego w integralce super chodza niewiem niejezdzilem.



Wolek - 30-04-2008, 12:02
" />Mo¿e który¶ z was powie mi co w Rialach jest za s³abe. Osi±gi mojego auta sa takie:

Pb 95: 7 do 100, 18 do 160km/h
LPG: 8 do 100, 20 do 160km/h

Tak¿e chyba problem le¿y w kwestii ustawienia a przede wszystkim sprawnego uk³adu wtryskowego benzyny :!:

Poza tym ustawienie gazu przy wtryskach typu Peak and Hold, z których STAG nie czyta mapy paliwowej nie jest ³atwe. Wszystko trzeba stroiæ z rêki i po¶wiêciæ na to kilka dobrych godzin. Je¶li kto¶ ma jakies w±tpliwo¶ci to mogê podes³aæ przyspieszenia mojego auta na gazie i na paliwie. Wymiana wtrysków nic nie da je¶li nie umie siê ustawiæ sekwencji :roll:



LukaszN - 06-05-2008, 14:30
" />
">Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.

Podaj jaki masz reduktor, wtryski, ¶rednice dyszy wtryskiwacza i ci¶nienie gazu to Ci pomogê, akurat STAGa mam opanowanego porz±dnie ;]

Mo¿esz ¶mia³o atakowaæ mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.

pzdr. Grzesiek
A pomoglbys ze STAG300 w Kappie 2.0T 20V? moze jakas modyfikacja mapy? Parametry instalacji podam pozniej..



GrzesiekK - 06-05-2008, 20:03
" />
">Mo¿e który¶ z was powie mi co w Rialach jest za s³abe.

Wsad¼ sobie w wydech szerokopasmówkê i zmierz AFR przy pe³nym bucie na PB i LPG na Railu i bêdziesz wiedzia³ co im do szczê¶cia brakuje ...



Wolek - 08-05-2008, 15:48
" />Nie ma problemu Jednak nie zapominaj, ¿e jak by LPG nie by³o ustawione to zawsze bêdzie grza³o g³owice bardziej ni¿ Pb, szczególnie w silniku turbo i zawsze bêdzie wy¿sza temperatura spalin. Tak¿e do dawania "ognia" s³uzy benzyna, a LPG s³u¿y do je¿d¿enia. Ns zwyk³ej sondzie (3-¿y³owej) mieszanka na pe³nym bucie jest ca³ czas na bogatym, tak¿e, nie s±dzê, ¿eby po wpiêciu szerokopasmówki co¶ siê zmieni³o. Natomiast EGT na gazie to chyba nie muszê siê powtarzaæ... Pomijam to, ¿e w czy jak w czym, ale w samochodzie turbodo³adowanym baaardzo odczuwalne s± jakiekolwiek spadki mieszanki.



£ukasz - 08-05-2008, 17:23
" />Pan Marek Gryko(Pomoc techniczna AC) jest innego zadania odnosnie temp. spalin na obu paliwach



NajMlodszyM - 08-05-2008, 18:46
" />Mo¿e mi kto¶ wyja¶niæ wszystko co zwi±zane z Delt± i Dedr± ? Chodzi g³ownie o silniczki i te nazwy...bo ja nie wiem czym np. ró¿ni siê delta integrale od delty evo Na taki ogólny rzut oka to sie evo mo¿e trochê ró¿ni od itegrale, tak¿e nie wiem



Wolek - 10-05-2008, 17:49
" />To ju¿ chyba nie kwestia zdañ tylko faktycznego stanu rzeczy. Co do temperatury spalania to ta wydzielaj±ca siê podczas spalania gazu jest du¿o wy¿sza ni¿ podczas spalania benzyny. Jest to odpowiednio:

temperatura zap³onu z powietrzem oC:
Propan - 510
Butan - 430

A tu cyt. : W Polsce do zasilania samochodów stosuje siê gaz LPG (mieszanina propanu i butanu). Ma on inne w³a¶ciwo¶ci ni¿ benzyna, np. ¶rednia temperatura spalania benzyny jest ni¿sza o 150-200C w stosunku do gazu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \