viruskill - 07-02-2008, 22:44
" />Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide. [/quote]
GrzesiekK - 08-02-2008, 00:10
" />
">Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Podaj jaki masz reduktor, wtryski, ¶rednice dyszy wtryskiwacza i ci¶nienie gazu to Ci pomogê, akurat STAGa mam opanowanego porz±dnie ;]
Mo¿esz ¶mia³o atakowaæ mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.
pzdr. Grzesiek
viruskill - 08-02-2008, 08:31
" />zavoli zeta s
rail 3 ohm
GrzesiekK - 08-02-2008, 16:00
" />
">zavoli zeta s
rail 3 ohm
Reduktor OK, wtryski do ¶mietnika, nie nadaj± siê do tego silnika, za ma³o wydajne ...
NOWY84 - 27-03-2008, 17:25
" />I jak eksploatacja Stag'a 300 w Integrale?Chêtnie dowiedzia³bym siê jak Ci siê sprawuje ta instalacja w 2.0 Turbo? Jak mo¿esz Opisz jak dot±d...pozdr
viruskill - 27-03-2008, 21:17
" />Witam duzo problemow bylo a wszystko ze spadkami cisnienia gazu i wydluzaniem czasow wtrysku zmienilem wszystko na 8 mm rozwiercilem elektrozawor w butli, filtr gazu cieklego ale i tak idzie na zmiane na sam filterek bo one sa wydajniejsze i teraz jest ok przyznam po malej regulacji z kuzynem auto chodzi mi mozna powiedziec ze lepiej niz na pb zwlaszcza u dolu ale gaz trzeba dokladnie wyregulowac we wszystkich partiach obrotow i obciazen gdyz nieda sie normalnie go ustawic jak inne auta przez zebranie map pb i lpg :/ a szkoda tylko poprzez sonbde czasy wtryskow pb i lpg.
Generalnie polecam koszt ok 1300 zl bo tyle dalem i jeden wieczor montazu
£ukasz - 27-03-2008, 21:21
" />czyli rozumiem, ze zeta s daje wystarczajace cinienie??
viruskill - 27-03-2008, 21:26
" />zeta s tak i niema z nia problemu wiecej problemow jest z listwa wtryskow bo to totalna porazka i dziadostwo RAIL 3 Ohm :/ jak zrobie silniczek to te pseldo wtryski ida do kosza. cisnienei pod obciazneiem spada z 1.28 do 1 czyli ok.
£ukasz - 28-03-2008, 21:54
" />45km z cylindra +RAIL 3 Ohm = ty to sie dopiero nameczyles z tym autem.
Magic jet, palni jet-dadza rade i sa w przystepnej cenie :wink:
ps: na allegro koles okazyjnie sprzedaje nowe magicy za 200zl
viruskill - 28-03-2008, 22:47
" />Nameczylem sie nieziemsko jakos to jezdzi narazie brak funduszy na magic jet szkole musze oplacic ubezpieczenie przeglad :/ i mam w planach wymiane pierscieni, i zrobienie glowicy w lanci wiec wtryskiwacze musza chwilke poczekac ale napewno zmienie bo te to tragedia mam je rozwiercone do 3 mm teoretycznie powinny dac rade ja mam jedynie 180 KM a maja dac 60x4= 240 KM tyle maja dac przy takim rozwierceniu. Ale teoria jest daleka od rzeczywistosci Te wtryski to byla pomylka mojego zycia pokierowalem sie rada znajomego :/ bo twierdzi ze u niego w integralce super chodza niewiem niejezdzilem.
Wolek - 30-04-2008, 12:02
" />Mo¿e który¶ z was powie mi co w Rialach jest za s³abe. Osi±gi mojego auta sa takie:
Pb 95: 7 do 100, 18 do 160km/h
LPG: 8 do 100, 20 do 160km/h
Tak¿e chyba problem le¿y w kwestii ustawienia a przede wszystkim sprawnego uk³adu wtryskowego benzyny :!:
Poza tym ustawienie gazu przy wtryskach typu Peak and Hold, z których STAG nie czyta mapy paliwowej nie jest ³atwe. Wszystko trzeba stroiæ z rêki i po¶wiêciæ na to kilka dobrych godzin. Je¶li kto¶ ma jakies w±tpliwo¶ci to mogê podes³aæ przyspieszenia mojego auta na gazie i na paliwie. Wymiana wtrysków nic nie da je¶li nie umie siê ustawiæ sekwencji :roll:
LukaszN - 06-05-2008, 14:30
" />
">Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Podaj jaki masz reduktor, wtryski, ¶rednice dyszy wtryskiwacza i ci¶nienie gazu to Ci pomogê, akurat STAGa mam opanowanego porz±dnie ;]
Mo¿esz ¶mia³o atakowaæ mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.
pzdr. Grzesiek
A pomoglbys ze STAG300 w Kappie 2.0T 20V? moze jakas modyfikacja mapy? Parametry instalacji podam pozniej..
GrzesiekK - 06-05-2008, 20:03
" />
">Mo¿e który¶ z was powie mi co w Rialach jest za s³abe.
Wsad¼ sobie w wydech szerokopasmówkê i zmierz AFR przy pe³nym bucie na PB i LPG na Railu i bêdziesz wiedzia³ co im do szczê¶cia brakuje ...
Wolek - 08-05-2008, 15:48
" />Nie ma problemu Jednak nie zapominaj, ¿e jak by LPG nie by³o ustawione to zawsze bêdzie grza³o g³owice bardziej ni¿ Pb, szczególnie w silniku turbo i zawsze bêdzie wy¿sza temperatura spalin. Tak¿e do dawania "ognia" s³uzy benzyna, a LPG s³u¿y do je¿d¿enia. Ns zwyk³ej sondzie (3-¿y³owej) mieszanka na pe³nym bucie jest ca³ czas na bogatym, tak¿e, nie s±dzê, ¿eby po wpiêciu szerokopasmówki co¶ siê zmieni³o. Natomiast EGT na gazie to chyba nie muszê siê powtarzaæ... Pomijam to, ¿e w czy jak w czym, ale w samochodzie turbodo³adowanym baaardzo odczuwalne s± jakiekolwiek spadki mieszanki.
£ukasz - 08-05-2008, 17:23
" />Pan Marek Gryko(Pomoc techniczna AC) jest innego zadania odnosnie temp. spalin na obu paliwach
NajMlodszyM - 08-05-2008, 18:46
" />Mo¿e mi kto¶ wyja¶niæ wszystko co zwi±zane z Delt± i Dedr± ? Chodzi g³ownie o silniczki i te nazwy...bo ja nie wiem czym np. ró¿ni siê delta integrale od delty evo Na taki ogólny rzut oka to sie evo mo¿e trochê ró¿ni od itegrale, tak¿e nie wiem
Wolek - 10-05-2008, 17:49
" />To ju¿ chyba nie kwestia zdañ tylko faktycznego stanu rzeczy. Co do temperatury spalania to ta wydzielaj±ca siê podczas spalania gazu jest du¿o wy¿sza ni¿ podczas spalania benzyny. Jest to odpowiednio:
temperatura zap³onu z powietrzem oC:
Propan - 510
Butan - 430
A tu cyt. : W Polsce do zasilania samochodów stosuje siê gaz LPG (mieszanina propanu i butanu). Ma on inne w³a¶ciwo¶ci ni¿ benzyna, np. ¶rednia temperatura spalania benzyny jest ni¿sza o 150-200C w stosunku do gazu.