strang - 23-01-2007, 15:02
" />Co mówi± przepisy?
Marcin_D - 23-01-2007, 15:27
" />Co i jak to siê kiedy¶ dowiadywa³em, tylko ¿e o motocykl.
Petrus - 23-01-2007, 16:16
" />Czy ¿le rozumujê, ¿e potem s± same k³opoty. Podobnie jak z budynkami zabytkowymi. Nie p³acisz podatku ale renowacja tylko za pozwoleniem konserwatora. I co ze sprzeda¿±?
Anonymous - 24-02-2007, 18:08
" />Niestety, opuszczaj±c kraj pojazdem starszym ni¿ 25 lat mimo zwyk³ych tablic, te¿ trzeba mieæ zgodê woj. kon . zab. Osobi¶cie mam Fiata X1/9 na ¿ó³tych tablicach. Jest to super sprawa chocia¿by ze wzgl±du na jeden przegl±d, mo¿liwo¶æ nieop³acania OC, zni¿ki 70% ( nie wszêdzie) przy OC i co najwa¿niejsze to zaskoczenie jakie te tablice wywo³uj± u policjantów. wiecej na www.weteran.automobilklub.kielce.pl
Kubek - 24-02-2007, 18:16
" />To mojej Dederce brakuje tylko 9 lat, ale w sumie co to za problem znalesc samochod ktory ma 25 lat, polowa po polsce takich jezdzi
Lajka - 10-03-2007, 16:02
" />I ja wrzucê dwa grosze. :wink:
1) Nie trzeba mieæ ¿ó³tych tablic by auto by³o pojazdem zabytkowym - ¿ó³te tablice to w³a¶ciwie zachcianka i naci±ganie ludzi przez wydzia³ komunikacji.
Wystarczy za¶wiadczenie o "zabytkowym/ kolekcjonerskim etc." charakterze auta - koszt...od 300z³ w górê. :wink:
2) W kwestii remontów auta które ma charakter zabytkowy :
Ju¿ podczas rejestrowania auta jako zabytkowe mo¿na nakre¶liæ plan przysz³ych nawet d³ugoterminowych remontów i uzyskaæ na to zgodê.
Nawet je¶li auto wizualnie i technicznie jest sprawne itd. :wink:
Wiêc tutaj uci±¿liwo¶æ nie jest du¿a dla osób zaradnych które nawet na wszelki wypadek takie adnotacje sobie za³atwi± (nie s± to dodatkowe koszta).
Jedyna niedogodno¶æ to wyjazdy za granicê. :roll:
romelo - 06-05-2007, 08:42
" />Bo to polska zawsze sa jakies problemy z byleczym i tylko szukaja jak sciagnac jaknajwiecej kasy od nas ...