jaro80 - 28-05-2008, 20:36
" />Witam. Nadszedł najwyższy czas, żeby postawić swoją Kappę do mechanika ( hamulce, trzęsienie silnikiem, słabe ładowanie). Stąd też moja prośba, czy ktoś z szanownych kolegów i koleżanek miał styczność z dobrym warsztatem w Białymstoku lub okolicach? Chodzi o taki, w którym mógłbym zrobić te wszystkie rzeczy bez obawy, że "fachowiec" będzie się uczył na moim samochodzie. Pozdrawiam
DZIDA - 28-05-2008, 22:26
" />
">Witam. Nadszedł najwyższy czas, żeby postawić swoją Kappę do mechanika ( hamulce, trzęsienie silnikiem, słabe ładowanie). Stąd też moja prośba, czy ktoś z szanownych kolegów i koleżanek miał styczność z dobrym warsztatem w Białymstoku lub okolicach? Chodzi o taki, w którym mógłbym zrobić te wszystkie rzeczy bez obawy, że "fachowiec" będzie się uczył na moim samochodzie. Pozdrawiam
ciekawostka: w Lybrze 2,0 robociznę wymiany rozrzadu polmozbyt mi wycenił na tyle samo co zwykły mechanik... możę jednak tam wart sprawdzić?
Prometeo - 01-06-2008, 18:21
" />Bardzo drogi musiał być trn mechannik. Ja robię w mojej Delcie u mego kuzyna w Sokołach, bierze pól ceny np. wymiana tylnego amortyzatora mechannik k/ Gdyni chce 50pln on wymienieł mi za 20pln. Robi bardzo solidnie. Szkoda, że do listopada nie ma zajęte bo mam jescze do zrobienie rozrząd z wymianą uszczekniaczy, wachacze, konserwacja podwozia.
DZIDA - 03-06-2008, 09:54
" />
">Bardzo drogi musiał być trn mechannik. Ja robię w mojej Delcie u mego kuzyna w Sokołach, bierze pól ceny np. wymiana tylnego amortyzatora mechannik k/ Gdyni chce 50pln on wymienieł mi za 20pln. Robi bardzo solidnie. Szkoda, że do listopada nie ma zajęte bo mam jescze do zrobienie rozrząd z wymianą uszczekniaczy, wachacze, konserwacja podwozia.
nie drogi mechanik - tylko tyle roboty - w 2,0 trzeba co najmniej opuścić silnik żeby rozrzad zmienić
Prometeo - 03-06-2008, 15:53
" />Być może, nie wiedziałem, jeśli jest tak to nic dziwnego.
Pozdrawiam