Zbyszek - 10-02-2007, 20:47
" />Moze jest kto¶ kto zastosowa³ u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki by³by najlepszy, jak pod³±czyæ do uk³adu dolotowego? Itp.
Dzis zauwa¿y³em, ¿e mam pekniêt± obudowê filtra powietrza. Zachodzi konieczno¶æ klejenia lub wymiany na inn± . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przep³ywomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosowaæ? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowê, a pozniej .............zobaczê.
Anonymous - 12-02-2007, 12:55
" />
"> Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam.
Za³o¿enie takiego filtra zajmie Ci wiêcej czasu ni¿ tylko jego wymiana, bo ¿eby by³ jakikolwiek efekt, to musisz doprowadziæ wiêcej zimnego powietrza. A i tak wynik bêdzie na poziomie jednego dodatkowego konia
M³ody - 12-02-2007, 14:15
" />Lepiej wk³adkê kupiæ.
Miniol - 12-02-2007, 16:42
" />ze stozkiem nie ma sensu sie bawic. zwykly filtr, ewentualnie sportowa wkladka np K&N
Radicz - 12-02-2007, 17:23
" />
">Moze jest kto¶ kto zastosowa³ u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki by³by najlepszy, jak pod³±czyæ do uk³adu dolotowego? Itp.
Dzis zauwa¿y³em, ¿e mam pekniêt± obudowê filtra powietrza. Zachodzi konieczno¶æ klejenia lub wymiany na inn± . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przep³ywomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosowaæ? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowê, a pozniej .............zobaczê.Rozumiem, ¿e masz gaz, tak? :roll:
Pozdrawiam, Radicz.
pawcio1 - 12-02-2007, 17:34
" />
"> Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam.
A i tak wynik bêdzie na poziomie jednego dodatkowego konia Wynik bylby troche lepszy (ok.3KM) ale i tak gra nie warta swieczki :roll: Poza tym to limuzyna ,a nie sportowe autko :wink:
DZIDA - 12-02-2007, 21:58
" />
">Moze jest kto¶ kto zastosowa³ u siebie sportowy filtr powietrza. Jaki by³by najlepszy, jak pod³±czyæ do uk³adu dolotowego? Itp.
Dzis zauwa¿y³em, ¿e mam pekniêt± obudowê filtra powietrza. Zachodzi konieczno¶æ klejenia lub wymiany na inn± . Ale nie mam kiedy, samochód non stop uzywam. A wiec jedynym wyjsciem jest zastosowanie sportowego filtra powietrza + adapter na przep³ywomierz. Ale jaki najkorzystniej zastosowaæ? Moze nawet przejsciowo - zanim zdemontuje i posklejam obudowê, a pozniej .............zobaczê.
a mo¿e lepiej umyj autko: zmniejszenie masy pojazdu o przylegaj±cy brud na pewno siê lepiej odbije na osi±gach
je¿eli sam filterek to daruj sobie.
jak chcesz sie bawiæ w odetkanie dolotu (oczywi¶cie tylko wraz z doprowadzeniem dobrego ¼ród³a zimnego cugu) to równie¿ pomy¶l o odetkaniu wydechu. co z tego ¿e silnik siê na³yka gardziel± powietrza, jak ma dupsko przytkane ¿eby mieæ dobry cug musisz te¿ mu wydech odetkaæ... a tak IMO gra nie warta ¶wieczki czyli efekt nie wart nak³adów pracy oraz finansowych.
tak jak Ci kto¶ dobrze napisa³: Lybra to nie autko sportowe
Tym siê masz lansowaæ a nie ¶cigaæ :wink:
Nat - 12-02-2007, 22:01
" />
">tak jak Ci kto¶ dobrze napisa³: Lybra to nie autko sportowe
Tym siê masz lansowaæ a nie ¶cigaæ :wink:Racja, racja. co nie znaczy, ze te 155 kucy pod mask± musi spaæ... Jak siê przydusi to wciska w fotele
DZIDA - 12-02-2007, 22:12
" />
">tak jak Ci kto¶ dobrze napisa³: Lybra to nie autko sportowe
Tym siê masz lansowaæ a nie ¶cigaæ :wink:Racja, racja. co nie znaczy, ze te 155 kucy pod mask± musi spaæ... Jak siê przydusi to wciska w fotele
nie no jasne... ale ju¿ te 155 wystarczy ¿eby na laskach zrobiæ wra¿enie... a kasê zamiast na filtry sportowe lepiej wydaæ na co¶ przyjemniejszego :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Zbyszek - 12-02-2007, 22:45
" />No tak ja mam pêkniêt± obudowê filtra powietrza. Próbujê ratowaæ swoj± sytuacjê, a tu mam poradê - umyj auto.
Sportowy filtr powietrza jest tylko alternatyw±, aby po wyci±gnieciu obudowy - pospawaæ j± i ponownie w³ozyæ. A innym tematem jest zastosowaniw "sportowego ducha" - jak to niektórzy uwa¿aj± "sportowy wk³ad filtra powietrza", np firmy K&N. Podobno wydajniejszy no i trwalszy.
Gdyby nie wszyscy wiedzieli - wyci±gniêcie - czy te¿ sama wymiana wk³adu filtra powietrza wymaga trochê akrobatyki. A demonta¿ obudowy filtra to ju¿ nie zabawa. Na kanale - demonta¿ os³ony komory silnika i od spodu demonta¿ samej obudowy. Zdecydowa³em siê na taki wariant.
Podobno obudowa z Kappa pasuje - inna jest górna pokrywa. Z allegro odkupujê, i próbujê podmianê - moze siê uda.
Jednak z czê¶ciami uzywanymi - tego typu - krucho do Lybry.
DZIDA - 12-02-2007, 23:06
" />
">No tak ja mam pêkniêt± obudowê filtra powietrza. Próbujê ratowaæ swoj± sytuacjê, a tu mam poradê - umyj auto.
Sportowy filtr powietrza jest tylko alternatyw±, aby po wyci±gnieciu obudowy - pospawaæ j± i ponownie w³ozyæ. A innym tematem jest zastosowaniw "sportowego ducha" - jak to niektórzy uwa¿aj± "sportowy wk³ad filtra powietrza", np firmy K&N. Podobno wydajniejszy no i trwalszy.
Gdyby nie wszyscy wiedzieli - wyci±gniêcie - czy te¿ sama wymiana wk³adu filtra powietrza wymaga trochê akrobatyki. A demonta¿ obudowy filtra to ju¿ nie zabawa. Na kanale - demonta¿ os³ony komory silnika i od spodu demonta¿ samej obudowy. Zdecydowa³em siê na taki wariant.
Podobno obudowa z Kappa pasuje - inna jest górna pokrywa. Z allegro odkupujê, i próbujê podmianê - moze siê uda.
Jednak z czê¶ciami uzywanymi - tego typu - krucho do Lybry.
oj jak musisz to rób myk z filtrem... ale ja bym wola³ pokleiæ obudowê ... i tak do wywalenia i tak... a nó¿-widelec siê uda i bêdzie gytes-malynes.... a jak dobrze zewrzesz po¶lady to siê wyrobisz w w 1 dobê (zacznij w pi±tek wieczór - na sobotê wieczór powiniene¶ skoñczyæ) i wtedy i filter sto¿kowy Ci nie bêdzie potrzebny