przemas81 - 31-08-2009, 21:46
" />Mam pytanie do znawców teoretycznych baz ludzi którzy robili takie rzeczy-jak wygląda sprawa przerobienia z ośki na naped 4wd-moja delta jest przedninapedowa i konie szalejące pod maską napewno by się ucieszyłu gdyby mogły wbiec na ulicę poprzez cztery koła
pytanie co potrzebuję konkretne części i czy to duzy problem ????bo mam zamiar dac jej napęd na cztery buty
z góry dziekuję
robston - 31-08-2009, 22:19
" />Te Magik ,jak rozmawialiśmy to mówiłeś że gralka cię nie interesuje bo wrazie awarii napędów to będzie katastrofa a teraz chcesz Delciunie na cztery buty zakuć
Dzwoń do Piotra bo ma coś na pewno na twoje bolączki i powodzenia życzę
(no i Macieja 4WD jeszcze stoi jak się pospieszysz to napędy do wzięcia )
Bany - 31-08-2009, 23:01
" />Było pare projektów ale nie słyszałem o ukończonym.
Generalnie koszty ze 2 razy wieksze niż kupno integralki.
przede wszystkim nadwozie jest inne,mocowania silnika miska ,szkrzynia ,dyfry,
zbiornik paliwa,zawieszenia ,zwrotnice, itp,itd.
Pepto - 01-09-2009, 10:12
" />Nie przesadzajmy że jest to aż tak kosmicznie trudne, bo sprawa jest wykonalna jeśli dysponuje się odpowiednia ilością samozaparcia, problemem jest zdobycie newralgicznych elementów z Integralki które są prostu drogie. Dobrą opcją była czerwona 8vT bez dokumentów za to z kompletnym silnikiem, zawieszeniem i napędem (a wiec wszytko czego trzeba), wisiała ona długo na allegro i u nas na forum w dziale sprzedam.
Że się da są przykłady, zresztą z tego co się orientuje to ten sam człowiek który pomagał budować ośkę turbo która obecnie posiada Przemas.
Nat - 01-09-2009, 11:31
" />Wszystko jest wykonalne .
Tylko chyba - nie warto. Tak jak napisał Bany- taniej będzie kupić Deltę 4WD.
Pepto - 01-09-2009, 11:46
" />
">Tylko chyba - nie warto. Tak jak napisał Bany- taniej będzie kupić Deltę 4WD.
To zależny, jeśli by się tanio trafiło dawce, i przy wykonaniu prac samodzielnie (trzeba dysponować zapleczem), mogło by wyjść znacznie taniej (ostrożnie licząc z 3 do 4K), no i do tego wiadomo co mamy!
Nat - 01-09-2009, 12:37
" />No tak, jesli praca "darmo" i części "prawie darmo" to wyjdzie "prawie darmo"
bryś - 01-09-2009, 19:06
" />Jak chcesz to mam prisme integrale na części w całości oddam za 3500 tak jak stoi dupe z dachem należy obciąć i wstawić od delty , reszta w prismie jest taka sama jak w delcie 4wd
napędy sprawne z mechaniki jeszcze nic nie wyszabrowałem
Swiety - 01-09-2009, 19:32
" />
">Było pare projektów ale nie słyszałem o ukończonym.
Generalnie koszty ze 2 razy wieksze niż kupno integralki.
przede wszystkim nadwozie jest inne,mocowania silnika miska ,szkrzynia ,dyfry,
zbiornik paliwa,zawieszenia ,zwrotnice, itp,itd.
a ja słyszałem i widziałem
przemas81 - 01-09-2009, 21:15
" />
">Dzwoń do Piotra bo ma coś na pewno na twoje bolączki i powodzenia życzę
(no i Macieja 4WD jeszcze stoi jak się pospieszysz to napędy do wzięcia )
całkiem mozliwe ze tak zrobie
Maciej ma swoja zrbic i wreszcie sie przejechac
">To zależny, jeśli by się tanio trafiło dawce,
dokładnie interesuje mnie dawca czy jest to wykonalne
">Jak chcesz to mam prisme integrale na części w całości oddam za 3500 tak jak stoi dupe z dachem należy obciąć i wstawić od delty
nie chciałbym ciąć swojej delty w zbyt dobrym stanie jest więc szkoda chodzi o to czy da się bez ingerencji w nadwozie oczywiscie drobnme rzeczy wchodzą w rachubę
">a ja słyszałem i widziałem
a mógłbyś jaśniej??? może jakieś materiały poglądowe???
bryś - 01-09-2009, 21:33
" />nie ma innej możliwości niż wycinanie kawałków podłogi ,tunela ,przednich i tylnych podłużnic robiłem to już raz i dałem sobie spokój ,prościej jest prisme obciąć i zrobić z niej deltę ,to jest delta z dołożonym bagażnikiek na podłodze w bagażniku dokładnie to widać: gdzie kończy się delta a zaczyna prisma
przemas81 - 01-09-2009, 21:36
" />skoro trzeba ciąć to zostane przy ośce chyba że piotrek z kamienia cos innego wymyśli,inaczej szkoda Delty za ładna jest-moze kiedyś dorzucę do garażu maszynę na cztery koła kutą
p.s. widze że inwentarz wysprzedajesz???