pompa paliwa



hf - 05-07-2007, 22:05
" />jaka wydajniejsza pompe paliwa z oferty firmy walbro poleca moi koledzy bo chcialem takowa zakupic?????? :evil:




lancia1969 - 05-07-2007, 23:52
" />A nie lepiej za³o¿yæ dwie równolegle :wink: Ja ostanio kupowa³em - fakt przysz³a nowa tylko zamiast 4 bar dawa³a 1 i d..a blada :?



sloneczna - 06-07-2007, 19:11
" />Zamontuj 20v T powinna wystarczyæ bez przeróbek .FC albo Kappa
z FC podejdzie chyba lepiej do Delty.



hf - 07-07-2007, 17:21
" />tzn te walbro to kupa? wiem ze maja oferte pomp tuningowych zwykla pompa leje okolo 120-130litrow a tamte podobno od 190-255




lancia1969 - 08-07-2007, 00:41
" />
">tzn te walbro to kupa? wiem ze maja oferte pomp tuningowych zwykla pompa leje okolo 120-130litrow a tamte podobno od 190-255

a zmieni³e¶ wtryski? ,
zmieni³e¶ srednicê przewodów ?
Hf szczerze, po co kombinujesz jak koñ pod góre :lol: ?
Seria spokojnie do 300KM wystarczy :wink:



hf - 09-07-2007, 21:47
" />ja slyszalem ze wlasni nie wystarcza seryjna ompa jest podbno padaka narazie zaworek od listwy wtryskowej na 3barowy zmienilem..



lancia1969 - 09-07-2007, 23:03
" />
">ja slyszalem ze wlasni nie wystarcza seryjna ompa jest podbno padaka narazie zaworek od listwy wtryskowej na 3barowy zmienilem..

To zle slysza³e¶
Ja mam seryjna pompe i zawór ( regulator ci¶nienia) i spokojnie do 5 barów moge regulowaæ tylko wtryski maj± granicê poprawnego dzia³ania oko³o 3 barów a potem niestety nie sa wstanie pokonac ci¶nienia przez to zaczynaja podlewaæ ,wiec samo dodanie paliwa przynosi odwrotny skutek od zamierzonego -



hf - 11-07-2007, 10:08
" />w takim razie do jakich modyfikacji trzeba sie odrazu posunac lub pasowalo by chcac nieco podrasowac seryjna jednostke bo malo kto umie sensownie odpowiedziec na to pytanie??? zalozylem centralny intercooler zrobilem przelotowy wydech o wiekszej srednicy turbina zostala zapozyczona od dedry turbo jest wieksza o jakies 3mm zmienilem ten zaworek regulujacy cisnienie paliwa... jeszcze nie stroilem auta co mozna ciekawego jeszcze zrobic i czy warto zakladac gotowy chip ktory oferuja w firmie z zielonej gory podobno "EVO CARS" czy lepiej dac na inwidualne strojenie?? z gory dziekuje za pomoc



hf - 12-07-2007, 18:12
" />nikt nic????? :roll:



lancia1969 - 12-07-2007, 18:42
" />w skrócie bo lece na rajd subaru :wink:

Proponuje
1 zmierzyæ ile masz teraz i ile brakuje lub ma nad serie.
2 pozak³adac wszystko co masz ( wa³ki , dolot , zmieniæ wydech ,swiece sto¿ki inne akcesoria ) , podnie¶æ cisnienie np do 1,1 bara w peaku do 1,3 , oryginalony Map i program przewiduje pracê z takim do³adowaniem - fakt ,¿e na granicy pracy mapy ale nie przekraczasz 850 stopni i AFR w pobli¿u 12b wiec nie jest ¼le - warunek dobrze ustawiony zap³on i równa kompresja , oczywi¶cie tak siê bêdzie dzia³o jak nie masz zwiêkszonego stopnia sprê¿ania .
3 zmierzyæ co to da³o ( monta¿ tych czêsci) i dopiero wtedy ewentualnie próbowaæ zmieniaæ eprom. Jak zrobisz odwrotnie ( najpierw eprom ) to ka¿da zmiana czego kolwiek mo¿e przynie¶c efekt odwrotny od zamierzonego.

Dobre dostrojenie fabrycznego osprzêtu powinno dac przyrost mocy rzedu 5-6 % nie jest to wbrew pozorom ma³o , zwiêkszenie do³adowania powino dodac oko³o 10 % i dalej masz fabryczny osprzêt i szansa na d³u¿sze przebiegi .Zmiana samego epromu ( programu) powinna dac nastêpne 10-12 % wiec suma sumarum przyrost od fabrycznych parametrów o oko³o 25-26 % Mo¿na oczywi¶cie dolewaæ i pompowac wiecej ale na seryjnych korbowodach i z jakim¶ eskpoloatacyjnym zu¿yciem silnika nie wró¿e Ci d³u¿szej zabawy .

Pamiêtaj ¿e ka¿de akacja = reakcji czyli wiecej mocy ale krócej :wink:

Co do firmy pisz±cej programy do Lancii - moge poleciæ Ci Godulê ( Radicz ma w swojej FCQ eprom od niego i chyba nie narzeka :wink: ) lub Mateusza Bieñkowskiego ( Skawina) ¶mia³o mo¿na powiedzieæ ,¿e to bêdzie je¿dziæ - chocia¿ ryzyko zawsze jest po twojej stronie ¿e niestety "upalisz" dwa razy i korby powychodz± bokiem , niestety co¶ za co¶ .
Trudno cokolwiek przewidzieæ ,je¿eli nie wiem w jakim stanie masz silnik i kto i jak i gdzie go sk³ada³ . Podstaw± tuningu elektronicznego jest wzorowy stan mechaniczny to poprostu wynika z podstawowych praw fizyki i mechaniki

Lecê kukaæ na Kuzaja :wink:

P.S Jak chcesz mo¿emy siê spotkac i pogadamy
Grzesiek



hf - 13-07-2007, 16:08
" />hmm problem w tym ze wszystko mam juz pozakladane ... brakuje tylko zmiany seryjnego programu ..bo sam nie bede experymentowal z doladowaniem i paliwem bo poprostu sie nie znam.. :roll: a np ttc tuning to ci z cieplowniczej?????



hf - 13-07-2007, 16:08
" />hmm problem w tym ze wszystko mam juz pozakladane ... brakuje tylko zmiany seryjnego programu ..bo sam nie bede experymentowal z doladowaniem i paliwem bo poprostu sie nie znam.. :roll: a np ttc tuning to ci z cieplowniczej?????



hf - 13-07-2007, 16:10
" />i czy z regoly trzymaja serie te autka czy wychodza braki mocy?



hf - 13-07-2007, 16:17
" />a wogole to jak moglbys dac jakis namiar na siebie to byl bym wdzieczny chetnie dowiem sie czegos wiecej.pozdr :wink:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \