Nuova Delta - zgrzyta 5 bieg



hardwired - 22-11-2005, 14:45
" />jak jest uwas z szybkim wrzucaniem piatki? u mnie w 2 deltach, fiacie coupe oraz w fiacie tipo zgrzyta gdy sie szybko chce wrzucic. gdy wrzucam powoli nic nie zgrzyta. oleje w skrzyniach sa na dobrym poziomie. czy to jakas wada tych skrzyn ?




Radicz - 22-11-2005, 15:48
" />Ja stawiam raczej na wyczucie we wrzucaniu, a nie we wbijianiu :!: , biegów To nie s± rajdówki...

Pozdrawiam, Radicz.



mustafi - 22-11-2005, 17:34
" />jedyny problem jaki u mnie sie zdarza to czasem maly problem zeby wrzucic wsteczny, trzeba mocnej wcisnac. Reszta biegow, bez zarzutow, precyzyjnie, milo. Jestem zadowlony ze skrzyni. Nic nigdy nie zgrzyta.



TADEO - 22-11-2005, 17:51
" />u mnie przy szybkim wrzucaniu biegow nie ma zadnego zgrzytania wszystko chodzi plynnie i dobrze. moze masz laczniki powyrabiane ja jeden mialem wyrobiony wymienilem i jest poprawa




2fines - 22-11-2005, 21:53
" />
">jak jest uwas z szybkim wrzucaniem piatki? u mnie w 2 deltach, fiacie coupe oraz w fiacie tipo zgrzyta gdy sie szybko chce wrzucic. gdy wrzucam powoli nic nie zgrzyta. oleje w skrzyniach sa na dobrym poziomie. czy to jakas wada tych skrzyn ?

Witam

Punkt pierwszy Prawdopodobnie synchronizator siada a temperatury spadaja juz pozinej zera olej gestnieje i synchronizator pada bo w lecie problemów nie by³o i po rozgrzaniu silnika tez nie ma zgrzytów czy ca³y czas ta 5 zgrzyta bez wzgleu na pore........

Punkt drugi ma³o preyzyjny uk³ad zmiany biegów (powyrabiane wyt³uczone gumy sparcia³e etc..) polaczenia lewarka biegów ze skrzynia wszystko ma lekko i przyjemnie chodzic nie cie¿ko...l

pozdro 2fines



hardwired - 23-11-2005, 08:32
" />
">Punkt drugi ma³o preyzyjny uk³ad zmiany biegów (powyrabiane wyt³uczone gumy sparcia³e etc..) polaczenia lewarka biegów ze skrzynia wszystko ma lekko i przyjemnie chodzic nie cie¿ko...l
pozdro 2fines


to chyba bedzie wlasnie to.gdy powoli wrzucam to nic nie zgrzyta i dodatkowo jak mocniej lewarek w prawo przesune.orientujesz sie co trzeba wyminic? jaki koszt?



2fines - 23-11-2005, 11:06
" />
">Punkt drugi ma³o preyzyjny uk³ad zmiany biegów (powyrabiane wyt³uczone gumy sparcia³e etc..) polaczenia lewarka biegów ze skrzynia wszystko ma lekko i przyjemnie chodzic nie cie¿ko...l
pozdro 2fines


to chyba bedzie wlasnie to.gdy powoli wrzucam to nic nie zgrzyta i dodatkowo jak mocniej lewarek w prawo przesune.orientujesz sie co trzeba wyminic? jaki koszt?

jeeli tak to dokladne sprawdz polaczenia lewarka przy skrzyni biegów ... Tam jest tzw sierzant on lubi sie w fiatach zacierac ja zacz±³bym od tego i oczywiscie polaczenia przy lewarku.koszt w ASo ok 250zl bo oni zazwyczaj na nowe wymieniaja.Co do ceny tez sie nie orirnetuje ale najni¿sza stawka jaka bierze majster to w dzisiejszych czasach ok 200zl bez wzgledu na marke..Zanim pojedziesz gdziekolwiek sprawdz sam - moja dewiza..WSzystko wymaga przejrzenia a pomoc na odleglosc sprowadza sie tylko do przypuszczen i teoretyzowania. Mysle ze to to jednak....

pozdro



hardwired - 23-11-2005, 11:32
" />
">jeeli tak to dokladne sprawdz polaczenia lewarka przy skrzyni biegów ... Tam jest tzw sierzant on lubi sie w fiatach zacierac ja zacz±³bym od tego i oczywiscie polaczenia przy lewarku.koszt w ASo ok 250zl bo oni zazwyczaj na nowe wymieniaja.Co do ceny tez sie nie orirnetuje ale najni¿sza stawka jaka bierze majster to w dzisiejszych czasach ok 200zl bez wzgledu na marke..Zanim pojedziesz gdziekolwiek sprawdz sam - moja dewiza..WSzystko wymaga przejrzenia a pomoc na odleglosc sprowadza sie tylko do przypuszczen i teoretyzowania. Mysle ze to to jednak....

pozdro


cena warsztatowa nie gra roli, bo nigdzie nim nie pojade . wszystko w moich autach robie sam, dlatego wlasnie pytalem od czego zaczac. zanim zaczne tam grzeba chcialem sie dowiedziec co kupic zeby dwa razy nie jezdzic za czesciami profilaktycznie poswiecej jeden dzien i wymienie we wszystkich tipo-podobnych wozkach te elementy piszesz ze w aso wymieniaja na nowe, ale nie napisales co generalnie to chce wymienic wszystko co sie da i co z tym zwiazane.



2fines - 23-11-2005, 12:35
" />
">Tam jest tzw sierzant on lubi sie w fiatach zacierac ja zacz±³bym od tego i oczywiscie polaczenia przy lewarku

pozdro



">
cena warsztatowa nie gra roli, bo nigdzie nim nie pojade . wszystko w moich autach robie sam, dlatego wlasnie pytalem od czego zaczac. zanim zaczne tam grzeba chcialem sie dowiedziec co kupic zeby dwa razy nie jezdzic za czesciami profilaktycznie poswiecej jeden dzien i wymienie we wszystkich tipo-podobnych wozkach te elementy piszesz ze w aso wymieniaja na nowe, ale nie napisales co generalnie to chce wymienic wszystko co sie da i co z tym zwiazane.


wiesz trudno mi pisac pierw przyjrzyj sie sier¿antowi (jak wczesniej pisa³em) jest on nad sprzynia i dochodza do niego ciegna z lewarka , dziala na podobnej zasadzie jak iglica wycieraczki szyby i potrafi sie zatrzec, rozebranie przeczyszczenie i nasmarowanie ... Zanim cos kupisz sprawdz czy to to na pewno .. nie potrafie ci powiedziec dokladnie czy to to , nie widze tego tylko podpowiadam co moze byc, trzeba wymacac czy luzów nie ma, gumki konczace ciegna wszystko idzie wzrokowo wybadac i manualnie . jezeli widzisz ze cos nie pasi to juz bedziesz w3iedzial ze to to jest spierniczone i kwalifikuje sie do wymiany...

pozdro 2fines



Anonymous - 23-11-2005, 14:30
" />Mam podobnie w mojej Delcie, tylko ¿e z trójk±. Uszkodzony prawdopodobnie jest synchronizator
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \