ďťż
Nuova Delta - świece i przewody



Endrju - 02-09-2007, 20:23
" />witam
jakie świece i przewody mi polecicie?
może ktoś z was wie jakie powinienem założyć do mojej delty?(chodzi mi o konkretne modele firm)
a może któryś z klubowiczów sprzedaje takie rzeczy?




Miro - 02-09-2007, 22:16
" />Ja mam założone świece firmy NGK a kable firmy SENTECH i jestem zadowolony z tym że ja mam Theme,a Ty Delte



Endrju - 02-09-2007, 22:23
" />ja myśle o świecach champion i kablach sentech...ale chciałem zebrać jakieś opinie bo w opcji szukaj nic ciekawego nie znalazłem...



bolek - 02-09-2007, 22:48
" />z mojego doświadczenia wynika że marka świec ma drugorzędne znaczenie, bo ich jakość jest porównywalna (jeżeli rozpatrujemy renomowane marki jak NGK, Bosch, Champion, Eyquem czy chociażby Iskrę)

natomiast w kwestii przewodów WN jeżeli szukasz w niższym pułapie cenowym to raczej zwróciłbym twoją uwagę na Janmora - w mojej ocenie jest jakościowo lepszy - sprawdzone empirycznie.




Miro - 02-09-2007, 23:02
" />
">natomiast w kwestii przewodów WN jeżeli szukasz w niższym pułapie cenowym to raczej zwróciłbym twoją uwagę na Janmora - w mojej ocenie jest jakościowo lepszy - sprawdzone empirycznie.
Ja nie mam zbyt dobrego zdania o kablach firmy Janmor :evil:
Nie wiem jak sie auto zachowuje,które jezdzi na benzynie ale mam znajomego gazownika i nie poleca zakładać tych przewodów tym co jezdza na gazie,przebijaja jak cholera :x gdzie potem czeste przypadki ze są wystrzały,już nie jednemu poszła przepływka :twisted:



bolek - 02-09-2007, 23:13
" />
">nie poleca zakładać tych przewodów tym co jezdza na gazie,przebijaja jak cholera

niestety janmor to nie NGK, ale ostatnio znacznie polepszyli jakość - wiem to z doświadczenia własnego - sam kiedys psy wieszałem na janmorach, ale w tej chwili w grupie najtańszych przewodów sa chyba najlepsze



Endrju - 03-09-2007, 07:54
" />a znacie angielską firmę PROSPARK?robią kable ale nie spotkałem się z nimi na żywo i nie wiem co są warte...
a może najlepiej założyć świece i kable NGK?jakiś strasznych róznic cenowych chyba nie ma...



Lukasz291 - 03-09-2007, 08:18
" />ja w delcie jezdze na NGK i narazie zadnych problemów nie było no ale ja jezdze tylko na benzynce gazu nei mam wiec nie wiem jak sie zachowuja na gazie. A Koszty to zalzy od auta komplet do delty kosztowął mnie 240 zł a do calibry 1200 ale mysle ze silniki nie uturbione nie potrzebuja tak drogich zwstawów



Miro - 03-09-2007, 16:17
" />
">a znacie angielską firmę PROSPARK?robią kable ale nie spotkałem się z nimi na żywo i nie wiem co są warte...
Ja pierwsze słysze o takiej firmie PROSPARK... :?

">a może najlepiej założyć świece i kable NGK?jakiś strasznych róznic cenowych chyba nie ma...
Ja bym tak zrobił na Twoim miejscu... Ta firma jest sprawdzona i jest dobra,a cena jest OK!



aro - 03-09-2007, 18:26
" />A ja dodam coś do odmiany. Jak masz auto z LPG to najlepsze świece to NGK, taraz mam Bosh i żałuje że je kupiłem. Odczułem już, że na NGK auto lepiej zapalało. Zawsze maiłem NGK i nie nażekałem, a teraz coś mnie podkusiło i kupiłem Bosh i tu zonk. Kiedys był taki temat o świecach do naszych lucynek. Duzo ludzi odradzało własnie świece bosh a polecało NGK.



Endrju - 03-09-2007, 18:38
" />nie mam lpg i nie planuje
świece zamówiłem NGK...kable sprawdze chyba sentecha...w weekend założe i powiem czy są jakieś zmiany
co do firmy prospark...podobno super kable made in england...ale poszukałem na innych forach i opinie nie były juz takie super...wiec chyba sprawdze sentecha tym bardziej ze cena do mojej niuni śmieszna...55 zł



Miro - 03-09-2007, 18:50
" />Czyli będziesz miał świece firmy NGK,a kable firmy SENTECH?? to tak jak ja
Napewno będziesz zadowolony



Endrju - 03-09-2007, 18:55
" />
">Czyli będziesz miał świece firmy NGK,a kable firmy SENTECH?? to tak jak ja
Napewno będziesz zadowolony


"będzie Pan zadowolony..."
dokładnie tak jak piszesz...NGK i Sentech...koszty śmieszne ale mam nadzieję że będzie ok kable tak jak pisałem 55 zł a świece 9zł/szt wymiana bezcenna sam ją przeprowadze w weekend



Miro - 03-09-2007, 19:01
" />Ja do Themy za świece zapłaciłem 48zł 6szt x 8zł bo mam V-ke,a za kable dałem 264zł z Alfa Romeo 164 bo orginały do Themy kosztuja 800zł 8O Co do wymiany sam to zrobiłem



Endrju - 03-09-2007, 19:09
" />dziwnie drogie te twoje kable...jeżeli masz Sentecha...na ich stronie w cenniku kable do themy v6 kosztują 105 zł...czy ja coś źle patrze?



Miro - 03-09-2007, 19:47
" />
">dziwnie drogie te twoje kable...jeżeli masz Sentecha...na ich stronie w cenniku kable do themy v6 kosztują 105 zł...czy ja coś źle patrze?
Moze do tej V6 2.8,a nie 3.0



Endrju - 03-09-2007, 19:51
" />
">dziwnie drogie te twoje kable...jeżeli masz Sentecha...na ich stronie w cenniku kable do themy v6 kosztują 105 zł...czy ja coś źle patrze?
Moze do tej V6 2.8,a nie 3.0

a faktycznie do 2.8...



Miro - 03-09-2007, 23:22
" />
">a faktycznie do 2.8...
SENTECH nie produkuje do 3.0 V6 przewodów ani żadna inna firma. Sa tylko orginały ale dzieki naszemu koledze Cromik udało mi sie zakupić od Alfy 164,troszke się różnia długościa ale najważniejsze że pasuje wejście na świece i cewke i tym sposobem mamy 550zł w kieszeni : yesyes :



Endrju - 07-09-2007, 20:00
" />no i wracamy do tematu
mam problem...sprawdziłem w katalogu ngk sprawdzili w sklepie...i wychodzi że powinienem mieć świece z katalogu NGK o numerze BCPR7ES ze śrubą 17 do wkręcania...kupiłem klucz do świec...tych nowych co kupiłem...otwieram maskę i zonk...mam wkręcone świece ze śrubą 19...i to że muszę kupić drugi klucz to pikuś...tylko czy jak wykręce te stare świece to wkręce nowe czy okaze się że są za małe???
poradźcie



RobertWroc - 07-09-2007, 20:08
" />spokojnie nic się nie stanie-różnica jaest jedynie w wielkości klucza,gwint jest ten sam



Endrju - 07-09-2007, 20:11
" />no to gitara
ale z tego wynika że poprzedni właściciel wkręcił złe świece...czy może być tak że z innej firmy może być większa nakrętka?



RobertWroc - 07-09-2007, 20:13
" />teoretycznie tak,w końcu nie jest to znormalizowane.Waznee są elementy takie jak odstęp elektrod,ciepłota świecy itp ,natomiast klucz? Cóż masz dwa rodzaje i nie ma wymogu stosowania określonego



Endrju - 07-09-2007, 20:19
" />ważne że będą świece pasować...klucz sobie kupie drugi
thx za pomoc



Miro - 07-09-2007, 20:41
" />Zawsze możesz wykręcic wczesniej jedna swiece i pokazac sprzedajacemu jaki masz gwint. Wtedy nie bedzie problemu z doborem swieczek do Twojej niuni Ja tak zrobiłem bo mieli mały problem z dobraniem :?
A z tymi nakrętkami to jest różnie,ważne żeby gwint pasował



Endrju - 07-09-2007, 20:44
" />Jak bym choć przez sekunde pomyślał że może być taki problem to pewnie tak bym zrobił ale RobertWroc pisze ze gwint będzie taki sam...tylko nakrętka innej wielkości ?!?



Miro - 08-09-2007, 13:23
" />
">Jak bym choć przez sekunde pomyślał że może być taki problem to pewnie tak bym zrobił ale RobertWroc pisze ze gwint będzie taki sam...tylko nakrętka innej wielkości ?!?
Ma racje,są takie świece gdzie gwint taki sam,a nakrętka inna



Anonymous - 10-09-2007, 10:07
" />Czołem, ja już przejechałem 22 tysiące kilometrów na świecach Championa RC7YCC (10zł st.) i przewodach SENTECH (numer katalogowy 8435, cena 105zł, budowa kabli taka jak oryginalnych). Zapomniałem całkowicie co to problem z zapalaniem auta i pracą na trzy cylindry!!! Silnik ma już przejechane 164 tyś/km, w tym prawie 50 tyś/km na gazie. Jednym słowem polecam produkty tych marek!



Endrju - 10-09-2007, 10:17
" />co do kabli sentech to nie powinieneś mieć 8373? Ja mam właśnie takie...bo wg epera mam silnik 1.6ie 835 C1.000.
Kable 8435 są do 1.6 SPI...
a może ktoś wie jak rozpoznać który silnik to SPI a który ie 835 C1.000?



RobertWroc - 10-09-2007, 11:13
" />spi i 835C1000 to ten sam silnik.Wiem napis na pokrywie filtra powietrza FUEL INIEKTION myli.Ale oznacza on poprostu wtrysk paliwa i to wszystko.
Jeden i drugi są na wtrysku jednopunktowym.
monowtrysk od wielowtrysku odróżnić najłatwiej włąsnie po obudowie-duża centralnie umieszczona monowtrysk
mnkiejsza z boku wielowtrysk musi być miejsce na listwę wtryskiwaczy.



Anonymous - 10-09-2007, 11:47
" />Na bank 8435, cztery sztuki, fajki nie proste a gięte po obu stronach przewodu. Dokładnie do silnika takiego jak podajesz 16 ie, SPI wtrysk jednopunktowy monomotronik Bosch 55KW (75 KM). To właśnie te świece z mniejszym rozmiarem klucza pasują do tego wtrysku i tych przewodów, ponieważ ta część świecy porcelanowa ma mniejszą średnicę niż ta na większy klucz, gwint jest ten sam.



Endrju - 10-09-2007, 13:59
" />ja kupiłem 8373 i pasują idealnie...auto też chodzi bez zarzutu...wg epera mam motor ie 835 C1.000 i do niego właśnie kable 8373 fajki też gięte po obu stronach...a do SPI kable 8435...tylko nie wiem czy wizualnie da się te silniki rozróznić...
sprawdze jeszcze te świece...bo wkręcone mam z dużą nakrętką a kupiłem wg katalogu z małą...ale wyglądają tak jak by różniły się tylko i wyłącznie nakrętką...porcelana i gwint jest taka sama...



Anonymous - 11-09-2007, 08:57
" />8373 i 8435 to praktycznie te same przewody, mała różnica jest tylko w długości, 8435 są nieznacznie krótsze (przeglądałem katalog SENTECH)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \