Neronq - 17-12-2006, 12:48
" />Wczoraj wieczorem wracalem sobie do domu, akurat z dosc daleka i pojawil mi sie pewien problem ...
Sprawa wyglada nastepujaco:
Zaczela mi sie palic kontrolka od akumulatora wiec zatrzymalem sie, zgasilem, wlaczylem i przestala sie palic, za jakies pare km znowu sie zapalila, wysprzeglilem i dalem po obrotach pod czerwone pole i mialem spokoj ... Ale na krotko, jak juz sie zapalila za jakis czas to ze 40km sie palila, taki patent byl dziwny, ze na luzie albo ponizej 3tys obr palila sie mocno, im wyzsze obroty tym slabiej, a pod samym domem zgasla kontrolka
Co tu sie dzieje i co powinienem z tym zrobic i ile moze mnie to kosztowac
aro - 17-12-2006, 13:58
" />A mo¿e pasek klinowy trzeba wymieniæ?
Neronq - 17-12-2006, 14:02
" />
">A mo¿e pasek klinowy trzeba wymieniæ?
Pasek chyba byl wymieniany w maju jak przywiozlem delte do polski.
Odziwo teraz zrobilem jakies 10km i sie nic nie zapalilo.
lancia1969 - 17-12-2006, 14:22
" />Prawdopodobnie koñc¿± sie szczotki w alternatorze , trzeba równie¿ sprawdziæ regulator :?
Neronq - 17-12-2006, 14:53
" />
">Prawdopodobnie koñc¿± sie szczotki w alternatorze , trzeba równie¿ sprawdziæ regulator :?
Regulator sprawdzany byl jak mialem uszkodzony kabel od alternatora.
A szczotki by tak sie objawialy, ze nagle cos wyskakuje, a teraz znowu dobrze ??
Cyba nie jest to wielki koszt zrobienia ??
lancia1969 - 17-12-2006, 14:59
" />
">Prawdopodobnie koñc¿± sie szczotki w alternatorze , trzeba równie¿ sprawdziæ regulator :?
Regulator sprawdzany byl jak mialem uszkodzony kabel od alternatora.
A szczotki by tak sie objawialy, ze nagle cos wyskakuje, a teraz znowu dobrze ??
Cyba nie jest to wielki koszt zrobienia ??
To ¿e by³ sprawdzany to nie znaczy ,¿e jest dobry( swieci lampka :roll: jak kupujesz ¿arówke to jest dobra a czasami po w³±czeniu od razu sie pali :wink: ) sprawd¼ jedno i drugie . Koszt nie powinien przekroczyæ 100 z³ ale to wszystko zalezy od warszatu