kretekpodnietek - 14-02-2008, 23:22
" />Witam!
Jak w temacie, czy móg³by kto¶ zamie¶ciæ zdjêcie dolotu do filtra? bo w swojej nic nie mam, tylko wylot filtra czyli rura o srednicy pewno z 75mm, s³ychac go przez to jak jakie¶ 4 litrowe auto tak ju¿ kupi³em.
ale do gazu zrobi³em przyd³awienie czyli kryza w t± rurê ¿e zmiejsza otwór na oko³o 25mm, i dopiero mo¿na go wyregulowaæ, no i spalania spad³o do oko³o 12l. bo przy wolnym dolocie do stworzenia odpowiedniej mieszanki gazowo powietrznej trzeba multum gazu mu pu¶ciæ, co wiadomo na kieszeñ wp³ywa,
no ale gdy jest przyd³awiony dolot wtedy znowu jest mulaste to autko, i ju¿ mi brakuje pomys³ów,
opiszcie jak to macie u siebie zrobione, zw³aszcza interesuje mnie opinia u¿ytkowników samochodów z LPG, czy macie co¶ kombinowane?
przepraszam ze to troche zamotanie napisane.
Dziadek - 15-02-2008, 19:34
" />Strza³kami masz zaznaczoney dolot powietrza do filtra.Na gazie trzeba przerobiæ t± plastykow± czê¶æ co jest przykrêcona dwoma wkrêtami do karoseri.Dzisiaj w³a¶nie znajomy gazownik mi to obja¶nia³.Trzeba za¶lepiæ wlot powietrza z przodu od strony ch³odnicy i wywierciæ otwory najlepiej od do³u dlatego,¿e przy szybkiej je¼dzie po zdjêciu nogi z gazu silnik na gazie ma tendencje do ga¶niêcia dostaje zbyt du¿o powietrza w ¯ninie tak robi± .Zerszt± w czwartek bêdê mia³ zamontowany gaz to podzielê siê uwagami.Ta czê¶æ co pytasz jest zaznaczona Strza³kami.[url=[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3496c981573a3b4b]http://images26.fotosik.pl/159/3496c981573a3b4bm.jpg[/img][/url]][/url]
zoom - 15-02-2008, 19:46
" />Ja mam taki sam dolot jak na dolaczonym obrazku. Kolega gazownik zrobil mi to tak, ze przekrecil wlot powietrza w druga strone, w sensie w odwrotna do kierunku jazdy. Wczesniej mialem troche problemow z elpegie
Jesli trzeba moge zrobic zdjecia.
Pozdr.
kretekpodnietek - 15-02-2008, 19:55
" />aha, dziêki panowie, tylko ¿e ja nie mam tej cudownej rury co idzie obok ch³odnicy, postaram sie gdzie¶ poszukaæ, mam tylko sam filtr z wielk± rur±, ale dzi¶ ustawi³em gaz do wiêkszej ilo¶ci poiwetrza, fura zdrowo ¶miga, i chodzi lepiej ni¿ przyd³awiona, z czasem oka¿e sie jak ze spalaniem.
Dziadek - 15-02-2008, 21:36
" />Zoom zrób fotki chêtnie zobaczê jak to wygl±da.W czwartek zak³adam gaz to po co maj± wierciæ je¶li mo¿na wlot powietrza obróciæ.
kretekpodnietek - 16-02-2008, 10:02
" />a Panie Dziadku, jak± instalacjê pan bêdzie zak³ada³? II generacja? i na jakiej elektronice?
Dziadek - 16-02-2008, 15:40
" />BRC II generacji z odciêciem zasilania pompy paliwa.1800 zeta ca³kowity koszt.Zbiornik w kole zapasowym +pokrowiec na zapasówkê.
kretekpodnietek - 16-02-2008, 16:33
" />aha, mi³o co do elektroniki polecam Autronica, chocia¿by z tego powodu ¿e mo¿na zrobiæ kabel i samemu j± regulowaæ, ja aktualnie zamontowa³em u siebie 1 generacje, (¶ruba na wê¿u do miksera) i te¿ ¶miga
kuba - 17-02-2008, 22:38
" />Witam akurat zastanawiam siê na monta¿em gazu w swoim autku i zastanawiam siê nad instalk± II generacji a sekwencj±. Mo¿ecie mi co¶ doradziæ. Gazownik powiedzia³, ze przy II gen. jest du¿e ryzyko, ¿e gaz strzeli w obudowê filtra (której nigdzie nie mo¿na dostaæ), trzeba mieæ naprawdê dobre przewody i ¶wiece (koszt ok. 300z³) no i podobno ró¿nie to bywa z regulacj± a co do sekwencji to zak³ada i "widzimy siê co 10kkm". Ró¿nica w cenie to 800z³ ale czy nie warto dorzuciæ i mieæ spokój??
Ceny:
IIgen. 1600z³
sekw. 2400z³
Autko:
Nuova Delta 1.8 8V
Pozdrawiam.
kretekpodnietek - 18-02-2008, 00:45
" />moja delta kichnê³a mi dwa razy odk±d j± mam (pó³ roku). a swiec i kabli nie rusza³em,poza tym, mam jeszcze klapkê w dolocie zeby nie rozwali³o filtra.
zale¿y ile masz kasy, jak nie masz co zrobiæ z tymi 800pln to za³ó¿ sekwencje, bêdzie spokój.