Mobil - 09-11-2006, 18:42
" />Co to moze byc chodzi oto ze ładowanie spadło do 11.8v wczesniej było dobrze no czasami swiecił sie akumulator ale jest dobry jak były mrozy -20 stopni to palił bez problemu:) teraz byłem spawac tłumik i po wizycie to własnie sie stalo?? co mogło sie np uszkodzic w alternatorze ze daje takie napiecie??
hf - 24-11-2006, 15:45
" />a czy sprawdzales alternator ja mialem podobne objawy i wine za to ponosil wlasnie on... sprawdz
hf - 24-11-2006, 15:46
" />szczo sie wieszaja trzeba sprawdzic np...tki
schab - 24-11-2006, 15:59
" />
"> teraz byłem spawac tłumik i po wizycie to własnie sie stalo??
A jak były spawane tłumiki ? - elektrycznie , czy gazowo ?
Bo jak elektrycznie i nikt przy tym nie zdj±ł klem z akumulatora ( pogratulować fachowo¶ci ) - to masz do wymiany regulator napięcia i niewykluczome , że któr±¶ z diod !
Kamil. - 01-12-2006, 23:12
" />Okazało się, że padł regulator napięcia.
Czerwik - 17-12-2006, 14:38
" />ostatnio byłem spawać tłumiki i pan mechanik podłacza spawarke i chce spawac wiec sie go pytam czy odł±czył akumalator a on do mnie ze nie trzeba po ostrej wymianie zdan pan stwierdził ze jak chce to żebym sam sobie odłaczył wiec odł±czyłem. Ostrzegł mnie tylko ze zresetuje komputer (jak by to była jakas dragedia) po czym poiwedział mi że on nie podł±cza masy spawarki do alternatora tylko do rury i nic się nie ma prawa spalic przemilczałem to bo widac ten pan nie wiedział ze masa w alteranatora to masa wspólna samochodu czyli cała rama auta.
Odwiedzałem ostatnio paru tłumikarzy z paroma samochodami i kazdy twierdzi podobnie
OSTRZEŻENIE: I NIE POZWÓLCIE SPAWAĆ SAMOCHODU BEZ ¦CIAGNIETYCH KLEM Z AKUMLATORA PO TŁUMIKARZE NIE MAJˇ OPRÓCZ SPAWANIA ŻADNEJ INNEJ WIEDZY NA TEMAT SAMOCHODÓW