NBA



tuten - 10-03-08 22:01
" />Interesuje siê kto¶ NBA? Ja jak najbardziej i kibicujê Denver Nuggets :) mo¿e kto¶ siê znajdzie do dyskusji o najlepszej lidze ¶wiata ;)




sonek_17 - 11-03-08 12:47
" />Kiedy¶ sie interesowa³em... czasy MJa i Byków :) wstawa³em w nocy i ogl±da³em fina³y NBA :) a potem nieprzytomny w szkole siedzia³em ;) niezapomniane chwile, ale kiedy to by³o :P:P:P Teraz to praktycznie NBA siê nie interesujê... nie ¶ledzê wyników, nie wiem kto dobrze z "nowych" gra...



tuten - 11-03-08 16:11
" />Hehe szkoda :P mo¿e zaczniesz na nowo :)



Luk - 11-03-08 17:57
" />
">Kiedy¶ sie interesowa³em... czasy MJa i Byków :) wstawa³em w nocy i ogl±da³em fina³y NBA :) a potem nieprzytomny w szkole siedzia³em ;) niezapomniane chwile, ale kiedy to by³o :P:P:P
Có¿ to by³y za czasy!

Ja od lat trzymam kciuki za Orlando Magic! Jak czas na to pozwala to chêtnie ogl±dam ich mecze.
http://pl.youtube.com/watch?v=C3FbSyFnvV0
polecam równie¿: http://pl.youtube.com/results?search_query=Marcin+Gortat-Droga+Do+NBA&search_type=

Co do Denver to uwa¿am, ¿e o PO bêd± musieli walczyæ do samego koÅ‼ca sezonu.




tuten - 11-03-08 18:22
" />Ja tych czasów niestety nie pamiêtam... Ale czytaj±c ró¿ne ksi±¿ki, ogl±daj±c filmy to pakê mieli niez³± :) Jordan, Pippen, Rodman :) polecam autobiografiê Rodmana... Wiele mo¿na siê dowiedzieæ o nim i o samej NBA :) Orlando w PO ju¿ praktycznie jest... Fajnie, ¿e Marcin Gortat dostaje swoje szanse... Niestety w ostatnim meczu z Atlant± nie uda³o siê rzuciæ punktów... Zagra³ 2 minuty... A Denver przegra³o minimalnie z San Antonio... Patrz±c na sk³ad Denver, to graj± s³abo... Anthony, Iverson, Camby, Smith, Martin... PO siê oddalaj±, a przed sezonem my¶la³em, ¿e powalcz± o mistrzostwo... Szkoda... Nawet je¶li siê uda awansowaæ, to wydaje mi siê, ¿e dotrwaj± góra do drugiej rundy... I znów tytu³ mistrzowski przemknie obok Iversona... Jak dla mnie jest to genialny gracz i ten tytu³ mu siê nale¿y. Swoj± grê opiera na szybko¶ci, a ta maleje z latami, wiêc je¶li nie tak w ci±gu trzech lat to ju¿ chyba nie zdobêdzie tytu³u.



Aro - 11-03-08 18:46
" />Ja od wielu lat kibicuje zespo³owi Chicago Bulls i oczywi¶cie ogl±da³em fina³y z udzia³em MJ, Pippena i reszty byków. Rzwczywi¶cie na drugi dzieÅ‼ w szkole spaæ siê chcia³o no ale dla takich meczów warto by³o zerwaæ nocki!!! Teraz mimo s³abszej gry dalej kibicuje dru¿ynie z wietrznego miasta i wierze ¿e w tym sezonie wejd± do playoffs.Ósemka jest jak najbardziej mo¿liwa.
Mo¿e jeszcze jakie¶ typy na zachodzie na fina³ najwiêksze szanse dawa³ bym San Antonio. Ciekawi mnie postawa w playoffs dru¿yn LA Lakers i NO Hornets, sezon maj± dobry ale decuduj±ca faza to inna bajka!!! No ale dotychczasowa gra tych dru¿yn pokazuje ¿e mog± powalczyæ.
Na wschodzie my¶le ¿e Boston i Detroit maj± najwiêksze szanse. Czarny koÅ‼ Orlando!!! Ja trzymam kciuki za Byki!!!
By³a wspomniana tu jeszcze dru¿yna Denver która rzeczywi¶cie gra fajny basket, no ale ¿eby powalczyæ o majstra brakuje im czego¶(obrony)
Pozdrowionka dla kibiców NBA!!!



tuten - 11-03-08 19:01
" />Mnie strasznie ciekawi postawa Bostonu w PO... Dawajcie swoje typy na mistrza... Ja my¶lê, ¿e bêdzie to San Antonio :) ale ogromne szanse ma te¿ Dallas z Kiddem w sk³adzie... Jeszcze miesi±c temu stawia³bym na Phoenix, ale teraz z O'Nealem graj± s³abiej... Chyba, ¿e z³api± optymaln± formê :) i do tego kibicujê oczywi¶cie Denver i Philadelphi... Chocia¿ maj± ma³e szanse...



Aro - 11-03-08 20:13
" />Na mistrza typuje San Antonio, dru¿yna do¶wiadczona i ograna w fina³ach.
S³oÅ‼ca z O'Nealem co¶ nie potrafi± graæ. No ale ten gigant napewno najlepsze lata ma ju¿ za sob±.
Mój typ na MVP: Bryant(on gra dobrze i jego zespó³ te¿),ewentualnie James, jeszcze do tego moja pi±tka sezonu: CP3, Bryant, James, KG, Dwight Howard. Dajcie swoje typy.



tuten - 11-03-08 20:52
" />Bryant :evil: nie trawiê go, ale szanujê, bo gra dobrze... MVP poleci do Jamesa lub Howarda :) pi±tka sezonu to: Iverson, McGrady, James, Howard, Garnett...



tuten - 30-03-08 09:36
" />Denver pokona³o u siebie Warriors i awansowa³o na ósm± pozycjê, wiêc s± narazie w PO :) s± minimalnie za Dallas, wiêc mog± byæ jeszcze na siódmej pozycji, poniewa¿ Dallas straci³a Nowitzkiego. Genialny mecz rozegra³ Kenyon Martin, s³abiej niestety Iverson, który mia³ okropn± skuteczno¶æ, ale 14 pkt. do³o¿y³ :) bardzo dobrze tak¿e J.R. Smith, który jest ostatnio w dobrej formie :) swoje zagra³ tak¿e Anthony i Denver jest póki co w PO :)



£ysy - 20-04-08 12:47
" />Wczoraj zaczê³y sie playoffy :D Super by³ mecz Phoenix Suns - San Antonio Spurs. Spurs wygrali po dwóch dogrywkach, mieli tez szczê¶cie ale mecz naprawde ¶wietny. Ogl±d±³ kto¶ moze? ;)



tuten - 20-04-08 18:47
" />Meczu nie ogl±da³em, ale wynik zadowalaj±cy :) szkoda, ¿e przegra³o Houston... Liczy³em na nich. A dzisiaj gra moje Denver! Iverson vs. Bryant, to bêdzie mecz. Allen na pewno bêdzie siê chcia³ odp³aciæ za fina³y w 2001 roku. Szykuje siê noc nerwów, ale gór± Denver!



Karol KKK - 11-06-08 20:50
" />http://sport.wp.pl/kat,1809,title,NBA-56-tys-dol-za-bilet-na-final,wid,10035773,wiadomosc.html

Za kilka lat tyle bêda warte bilety na nasze mecze..... :lol:



tuten - 18-06-08 13:22
" />No to mamy mistrza! Nie wiem jak Wy, ale ja siê cieszê mimo tego, ¿e nie kibicowa³em Bostonowi. Ale nie lubiê Lakersów, wiêc jest w porz±dku...



sajmon - 18-06-08 14:05
" />brawo Celtowie :D fina³ zdecydowanie jednostronny, a ten 6 mecz to pogrom 39p na + 8) dodatkowo Paul Pierce MVP, szkoda ze nie mog³em widzieæ tego ostatniego fina³owego meczu :?



MEK - 18-06-08 14:12
" />heh ja sobie juz od kilku lat obiecuje ze natsepny sezon NBA bede sledzic i ogladac co sie da ale jakos nie bardzo mi to wychodzi no ale w tym roku tez mam takie postanowienie i mam zamiar je spelnic :D

no i zawsze bede kibicowac Bullsom :D



Aro - 18-06-08 14:15
" />Ja równie¿ w tej rywalizacji kibicowa³em Bostonowi. Tytu³ z pewno¶ci± trafi³ w dobre rêce, by³ to napewno najlepszy Team w tym sezonie NBA!
W koÅ‼cu wielkie trio KG, Alen, Pierce zdoby³o swój pierwszy tytu³!!!



Luk - 18-06-08 16:35
" />I KG wywalczy³ wreszczie pierwszy pierscieÅ‼. Boston wygral dziêki Wielkiej Trójce!



tuten - 18-06-08 21:18
" />Ogl±da³em dzisiaj ten mecz :) pierwsza kwarta na równi, ale pó¼niej koncert w wykonaniu Bostonu :) genialne trójki Allena, znakomita gra KG, a do tego Pierce ze s³absz± skuteczno¶ci±, ale du¿o asyst :) genialnie kilkoma trójkami zacz±³ Bryant, ale pó¼niej (z czego siê bardzo cieszê) zesz³o z niego powietrze :D piêkny mecz w wykonaniu Celtów, byli lepsi we wszystkim :)



Luk - 16-12-08 16:29
" />Marcin Gortat w koñcu dosta³ szansê pokazania siê w NBA. Wskoczy³ do sk³adu dziêki kontuzji Dwighta Howarda. Pierwszy bardzo dobry wystêp odnotowa³ w nocy pi±tku na sobotê - wchodz±c z ³awki rzuci³ 8 p, mia³ 6 zbiórek - w 13 min. Niestety Magic minimalnie przegrali 113-112. Nastêpny mecz Marcin zagra³ ju¿ w pierwszej pi±tce w wygranym meczu w Utah. Tym razem nie b³yszcza³ w ataku ale rewelacyjnie zagra³ w obronie notuj±c 4 czapy. Zupe³nie w tym meczu nie móg³ sobie pograæ kluczowy gracz Jazz M. Okur bardzo dobrze kryty przez Gortiego. Ogólny bilans naszego jedynaka w tym meczu to: 4 p, 4 zb, 4 bl. Ostatniej nocy Marcin zagra³ najlepszy mecz w NBA :D W wygranym meczu w San Francisco rzuci³ 16 p, zebra³ 13 pi³ek i zablokowa³ 3 rzuty :!:
Po powrocie Howarda do zdrowia Marcin nie ma zbytnich szans na grê w pierwszej pi±tce...ale mam nadziejê, ¿e ostatnie rewelacyjne wystêpy Gortata sprawi± ¿e trener Van Gundy da szansê regularnej gry naszemu ¶rodkowemu :!:
Punkty Marcina w meczu z Suns:
http://www.youtube.com/watch?v=uKBegQAeJW8
A to co¶ do poczytania:
http://www.sport.pl/koszykowka/1,65086,6069255,Marcin_Gortat__Rywale_nie_moga_nas_zranic_na_tablicach.html

Powodzenia Marcin :!:



sajmon - 17-12-08 10:06
" />http://www.nba.com/video/games/warriors/2008/12/15/nba_orl_gsw_0020800359_recap.nba/index.html?player=game&q=0020800359&ls=gt1hp0020800359

skrót meczu Golden State vs. Orlando Magic
miêdzy innymi ³adna akcja Gortata zakoñczona wsadem :D
(je¶li bêdzie wam "klatkowaæ" to dajcie full screen to pomo¿e)



sajmon - 19-12-08 18:35
" />sorry, ¿e post jeden pod drugim

10 najlepszych akcji minionego tygodnia na parkietach NBA :D ka¿da kolejna lepsza od poprzedniej...
http://pl.youtube.com/watch?v=qBUevKGC8Qg&feature=channel_page

tak z ciekawo¶ci miejsce nr.2, takie co¶ w Europie by "przesz³o"?



Luk - 21-12-08 16:05
" />Kolejny dobry mecz Gortata, szczególnie w obronie :!: Tym razem Magic wygrali z LA Lakers :D
http://www.sport.pl/celebrities/1,85636,6087603,Trzy_bloki_Gortata__Magic_lepsi_od_Lakers.html

My¶lê ¿e akcja nr 2 by przesz³a w Europie :wink:



MEK - 24-12-08 12:38
" />http://sport.onet.pl/0,1248727,1886540,wiadomosc.html



Luk - 27-12-08 16:16
" />Ostatnie wystêpy Marcina Gortata :D
http://probasket.pl/news/video-ostatnie-wystepy-marcina-gortata-26091



Luk - 13-01-09 14:04
" />http://www.megaupload.com/?d=QVGCFR40
Link do pobrania ca³ego meczu z pi±tku Orlando-Atlanta, wysoko wygranego przez Magic :D Dobry mecz Marcina Gortata :!:



Luk - 03-03-09 15:50
" />Wywiad zMarcinem Gortatem:
http://www.sport.pl/koszykowka/1,65031,6335233,Marcin_Gortat__Brakuje_wiary_w_mistrzostwo.html



meler - 03-03-09 17:22
" />Luk, masz moze wiecej takich linkow do meczów nba tego sezonu? jak ten orlando - atlanta
niekoniecznie samych magic



Luk - 03-03-09 18:47
" />http://www.myp2pforum.eu/nba-basketball/25289-full-game-downloads.html Proszê bardzo :!: Wszystko jest w tym temacie :D



rainbow mistrzu666 - 04-03-09 17:40
" />dzieki Luk za te linki,jak mozesz to dawaj od czasu do czasu jakie¶ info o Gortacie,bo w tv to tylko strzepki info zza oceanu a na necie nie zawsze jest czas tak szukaæ nowych info na bierz±co. PZDR



sajmon - 04-03-09 18:14
" />je¶li chodzi o Gortata to polecam t± stronkê, naj¶wie¿sze info na bie¿±co :)

http://gortat.home.pl



meler - 05-03-09 13:26
" />Mega dzieki za link Luk



rainbow mistrzu666 - 06-03-09 14:36
" />dzieki Sajmon za linka



Luk - 06-05-09 09:11
" />http://probasket.pl/news/video-fantastyczny-mix-marcina-gortata-27964
Orlando prowadzi z Celtics 1-0, 2 mecz dzi¶ w nocy, oby Gortat zagra³ wiêcej, bo w pierwszym meczu to ile zagra³ i jak to by³a rewelacja :D
Go Magic :!:



Luk - 21-05-09 10:51
" />Dzi¶ w nocy Orlando wygrali w Clevland mecz nr jeden 107-106 Pierwsza po³owa to dominacja Cavs i senna gra dru¿yny z Florydy. Natomiast 2 po³ówka to koncert Magic. W tej czê¶ci meczu zespó³ z Clevland ci±gno³ do przodu tylko Lebron James, a ¿e koszykówka to gra zespo³owa to efekt by³ przewidywalny. Zespo³owa gra Oralndo gór± Decyduj±cy rzut w meczu (przystanie 104-106 dla Cavs) za 3 p wykona³ Rashard Lewis Bardzo dobr± partiê zagra³a ca³a ³awka Magic. Marcin Gortat na tyle minut co zagra³ to trzeba ten wystêp uznaæ za udany. Link do wywiadu z Naszym jedynakiem z NBA: http://sport.onet.pl/0,1248727,1974824,wiadomosc.html
A to skrócik z meczu:
http://www.nba.com/video/games/cavaliers/2009/05/20/nba_orl_cle_0040800301_recap_gm.nba/index.html?ls=st1hp0040800301
Nastêpny mecz w nocy z pi±tku na sobotê
Beat Cavs Go MAGIC



meler - 21-05-09 15:27
" />Ja to mam nadzieje, ze Magic odpadna. Nie podoba mi sie ich gra, to jak ustawia ich Van Gundy i jak traktuje lawke rezerwowych w porownaniu ze starterami. Moze i to skuteczne co robia ale oglada sie to byle jak.
Niech odpadna w 7 meczu, Gortat niech gra jak najwiecej i jak najlepiej i niech sie z tamtad wynosi



MEK - 24-05-09 22:34
" />
">Ja to mam nadzieje, ze Magic odpadna. Nie podoba mi sie ich gra, to jak ustawia ich Van Gundy i jak traktuje lawke rezerwowych w porownaniu ze starterami. Moze i to skuteczne co robia ale oglada sie to byle jak.
Niech odpadna w 7 meczu, Gortat niech gra jak najwiecej i jak najlepiej i niech sie z tamtad wynosi


zgadzam sie ja tam chce Cavs na Mistrza



Luk - 25-05-09 11:12
" />No i 2-1 dla Orlando, 3 mecz wygrany 99-89 Po raz kolejny potwierdza siê regu³a, ¿e jeden zawodnik przeciw ca³ej dru¿ynie nie ma szans. Jeszcze 2 kroki do fina³u, nastêpny mecz ju¿ we wtorek, równie¿ na Florydzie Marcina Gortata (przed meczem nr 1) powiedzia³, ¿e Lebron James mo¿e rzucaæ po 40 punktów (¶rednia w serii z Magic nieca³e 42 p.) byle Orlando awansowali do fina³u. W pe³ni zgadzam siê z tym stwierdzeniem. Obstawiam, ¿e Magic wygraj± seriê 4-2. BEAT Cavs Go MAGIC



MEK - 25-05-09 11:39
" />ogladalem ten mecz calutki no i mimo ze kibicuje druzynie Lebrona to tak jak napisal Luk sam Lebron nie wygra meczu poprostu wygra to lepszy kolektyw jakim jest napewno Orlando
dzis tak wlasciwie zobaczylem pierwszy raz cala gre Howarda no i stwierdzam ze koles jest jak dla mnie gorszy niz Gortat masa wzrost i jedynie gra w trumnie no i jakas zaslona to z takimi warunkami to kazdy by tak mogl grac Gortat gra zdecydowanie bardziej wszechstronnie za co stawiam go wyzej niz jakze wielka ale i dla mnie przereklamowana gwiazde Orlado Howarda



sajmon - 25-05-09 12:31
" />Jest dobrze 2-1 dla Magii i Marcina bardzo cieszy coraz lepsza gra naszego jedynaka w NBA... co do rywalizacji z Cavs to zdecydowanie siê zgadzam jeden LBJ meczu nie wygra moim zdaniem zdaje mu siê, ¿e dru¿na jest dla niego, a to w³a¶nie na odwrót on powinien byæ dla druzyny, w ten oto sposób nie maj± zgranego teamu, lecz jednego gwiazdora (dla którego reszta ma byæ tylko "¶wiadkami") i kilka mniejszych gwiazdeczek Mo Williams, Varejao itd. Natomiast Magic tworz± zgrany kolektyw, gdzie swoje trzy grosze dok³ada równie¿ ³awka rezerwowych... zdecydowanie typuje 4-2 dla dru¿yny z Orlando i ostatni mecz w sobotê, a my doczekamy siê pierwszego Polaka w Fina³ach najlepszej ligi ¶wiata



Nipun - 25-05-09 14:05
" />http://www.youtube.com/watch?v=KJk8_9AR ... r_embedded
POLISH HAMMER



Luk - 25-05-09 14:15
" />Po jednym meczu trudno mieæ konkretn± opiniê o kim¶. Obejrza³em trochê wiecej meczów Orlando i jestem pewny ¿e Dwight Howard jest najlepsz± 5 w NBA. Nie za darmo jest siê wybrany do pierwszej pi±tki sezonu i dostajê siê nagrodê obroñcy roku. A co do porównania go do Marcina to uwa¿am, ¿e nie jest na miejscu na chwilê obecn±. My¶lê, ¿e mo¿na to uczyniæ wtedy jak Gortat bêdzie gra³ co wieczór w pierwszej pi±tce, z meczu na mecz z najlepszymi zawodnikami na swojej pozycji. Marcin w lecie podejmie kluczow± decyzjê swojej kariery. Oby wybra³ najlepiej dla siebie.
A to co¶ specjalnego dla Meka, szczególnie akcja nr 4 i nr 2
http://www.youtube.com/watch?v=kmlDqPtHV-E
I na koniec jeszcze pytanie: jak Clevland wygl±da³oby bez LBJ? Odpowied¼ na to pytanie jest najlepszym komentarzem do tej serii.
Orlando ma ZESPÓ£! Kto pamiêta czasy Jordana, by³o on bardzo wybitnym zawodnikiem, ale jakich mia³ pomocników wokó³ siebie. Sam MJ nie wygra³by tylu mistrzostw. A jak patrze na grê Cavs to widzê g³ównie Lebrona, pó¼niej d³ugo i d³ugo nic. Mo¿liwe ¿e wynika to z INDYWIDUALNEJ gry pewnego zawodnika. Taktyka jeden gra czterech patrzy to na pewno nie jest koszykówka godna mistrza . Ale to ju¿ s± sprawy trenera Cavs.
Zobaczymy co bêdzie w nastêpnych meczach. Z jednej strony zespo³owa koszykówka Magic, a z 2 popisy, cuda na kiju LBJ.
BEAT Cavs Go MAGIC



meler - 25-05-09 17:12
" />MEK to nie to ze Gortat jest lepszy bo gra wszechstronniej. Gortat gra po europejsku, Dwight gra po amerykansku, czyli tak jak sie gra w NBA. Rola Centra w NBA to nie jest ladne oddawanie rzutow z poldystansu, miekkie rece przy rzucie itd. Center w NBA to gra silowa. Zbieranie, blokowanie, dobijanie, mocne zaslony. To wszystko ma Howard. Jest mega obronca i bardzo silny, wkoncu jesli ktos na niego wpadnie to robi mu sie zacmienie w oczach. Nie ma od niego lepszych na deskach, a zablokuj Howarda to ci raczki polamie
Gortat jest super obronca i duzo sie nauczyl od Howarda i tu moim zdaniem jego miejsce w MAgic sie konczy. W slabszej druzynie moze walczyc o nawet 30 minut w meczu, wiec niech sie z tad wynosi.

Co do Cavs i wygrywania jednym zawodnikiem. Poki co moze i troche tak jest, gra sie na LeBrona, no ale co zrobic skoro jest on clutch player i rzuca trojke w ostatniej sekundzie. Ale zeby on zdobywal punkty musi ktos mu te pilki podawac. A tu mamy Mo, ktory super rozgrywa i ma dobry rzut z dystansu. Pod koszem jest Zydrunas i Varejao, a cavs nie graja taktyka typu Look Inside podkoszowcami, tylko bardziej obwodem. Wiec nie ma co liczyc na wielkie wystepy wysokich.
Graja na Jamesa, ale jesli on rzuci 42 punkty, to ktos musi rzucic jeszcze 50. On jest liderem, a lider ma duzo do zrobienia.

A Magic? Magic ustawiaja 4 niskich na obwodzie. Robia kilkanascie podan, az ktorys bedzie na czystej pozycji by rzucic za 3, gdy to zrobi to jest Howard pod koszem zeby ewentualnie zebrac i dobic pilke. Jesli natomiast nie ma pozycji do rzutu za 3, wtedy pila leci do Howarda, a on juz wie co ma zrobic. Taktyka mega nudna, ale fakt, skuteczna.

MImo wszystko w tym starciu jestem za Cavaliers, lubie ich gre.

A na zachodzie, bardzo chcialbym aby Denver wygrali z Lakersami. Maja swietny team na czele z Carmelo i Billupsem, do tego Martin i J.R. Smith. Lacza mlodych z rutynka i zaj****cie to wychodzi. Osobiscie strasznie nie lubie Anthonego, za bardzo gwiazdorzy, ale za to Billups i Smith, sa super.
Lakersow nigdy szczerze nie lubilem i sie to nie zmienilo.

A i tak najciekawsza koszykowke graja 76ers



MEK - 25-05-09 23:36
" />
">MEK to nie to ze Gortat jest lepszy bo gra wszechstronniej. Gortat gra po europejsku, Dwight gra po amerykansku, czyli tak jak sie gra w NBA. Rola Centra w NBA to nie jest ladne oddawanie rzutow z poldystansu, miekkie rece przy rzucie itd. Center w NBA to gra silowa. Zbieranie, blokowanie, dobijanie, mocne zaslony. To wszystko ma Howard. Jest mega obronca i bardzo silny, wkoncu jesli ktos na niego wpadnie to robi mu sie zacmienie w oczach. Nie ma od niego lepszych na deskach, a zablokuj Howarda to ci raczki polamie
Gortat jest super obronca i duzo sie nauczyl od Howarda i tu moim zdaniem jego miejsce w MAgic sie konczy. W slabszej druzynie moze walczyc o nawet 30 minut w meczu, wiec niech sie z tad wynosi.

Co do Cavs i wygrywania jednym zawodnikiem. Poki co moze i troche tak jest, gra sie na LeBrona, no ale co zrobic skoro jest on clutch player i rzuca trojke w ostatniej sekundzie. Ale zeby on zdobywal punkty musi ktos mu te pilki podawac. A tu mamy Mo, ktory super rozgrywa i ma dobry rzut z dystansu. Pod koszem jest Zydrunas i Varejao, a cavs nie graja taktyka typu Look Inside podkoszowcami, tylko bardziej obwodem. Wiec nie ma co liczyc na wielkie wystepy wysokich.
Graja na Jamesa, ale jesli on rzuci 42 punkty, to ktos musi rzucic jeszcze 50. On jest liderem, a lider ma duzo do zrobienia.

A Magic? Magic ustawiaja 4 niskich na obwodzie. Robia kilkanascie podan, az ktorys bedzie na czystej pozycji by rzucic za 3, gdy to zrobi to jest Howard pod koszem zeby ewentualnie zebrac i dobic pilke. Jesli natomiast nie ma pozycji do rzutu za 3, wtedy pila leci do Howarda, a on juz wie co ma zrobic. Taktyka mega nudna, ale fakt, skuteczna.

MImo wszystko w tym starciu jestem za Cavaliers, lubie ich gre.

A na zachodzie, bardzo chcialbym aby Denver wygrali z Lakersami. Maja swietny team na czele z Carmelo i Billupsem, do tego Martin i J.R. Smith. Lacza mlodych z rutynka i zaj****cie to wychodzi. Osobiscie strasznie nie lubie Anthonego, za bardzo gwiazdorzy, ale za to Billups i Smith, sa super.
Lakersow nigdy szczerze nie lubilem i sie to nie zmienilo.

A i tak najciekawsza koszykowke graja 76ers


dzieki za dobrego posta
z ta gra orlando to masz racje ja to napsiales to teraz to jakos do mnie bardziej dociera

pozdr



meler - 26-05-09 00:48
" />Troche sie NBA interesuje i zawsze sie chetnie wypowiem na ten temat



sajmon - 27-05-09 09:18
" />3-1 dla Orlando w rywalizacji z Cavs. Wczorajszego meczu nie by³o mi dane ogl±daæ, lecz jego wynik 100-100 w regulaminowym czasie gry oraz dogrywka zakoñczona 116-114 obrazuj± jak zaciêty i wyrównany by³ ten mecz. Gortat zagra³ "tylko" 4 minuty rzucaj±c 2 punkty + 4 zbiórki. (Ci co ogl±dali mecz niech siê wypowiedz± czy Howard nie ³apa³ fauli i to dlatego Marcin sobie nie pogra³?) LBJ nie zwalnia tempa i robi wysok± ¶redni± punktowa w PO, tym razem 44ptk. Kolejny (5) mecz serii w czwartek w Cleveland.

Z kolei w finalne konferencji zachodniej jest 2-2 i dzisiaj mamy 5 mecz pomiêdzy Los Angeles Lakers, a Denver Nuggets. Liczê, ¿e Nuggets postaraj± siê o sprawienie niespodzianki i wygraj± dzi¶ w LA.



Luk - 27-05-09 11:27
" />Orlando o krok od fina³u. Naprawdê dobry mecz Cavs, szczególnie w 1 po³owie, gdzie zagra³o na niez³ym poziomie kilku zawodników. Przed meczem w gazetach Mo Williams gwarantowa³ zwyciestwo Clevland w meczu nr 4. Poczatek mia³ udany, ale czym zbli¿a³a siê koñcówka to gdzie¶ znika³. To samo tyczy siê Westa. Po zakoñczeniu meczu pojawi³ siê afisz kibiców Magic: nadal gwarantujesz Mo? 2 po³owa to ju¿ powrót do wcze¶niejszych meczów, czyli LBJ vs Magic. Dogrywka zdominowana przez Howarda absolutnie, rzuci³ 10 p. no i wytrzymal presjê w koñcówce rzucaj±c 2 wolne Co do Marcina to zagra³ mniej, poniewa¿ D12 nie mia³ takich problemów z faulami jak w meczu nr 3. Ale niestety najlepszy center ligi z³apa³ faul techniczny nr 6 w PO. Po 7 jest zawieszenie na 1 mecz. Kto wie czy Naszego Or³a nie zobaczymy jeszcze w pierwszej pi±tce. Oddzieln± kwesti± jest praca sêdziów, szczególnie odno¶nie Jamesa. Ale to ju¿ rozprawa na inny temat...
Nastêpny mecz w czwartek.
BEAT Cavs Go MAGIC
A dzi¶ w nocy my¶lê, ¿e kluczowy mecz w serii na zachodzie.



MEK - 27-05-09 13:09
" />i co orlando ma jakies zagrywki itp jakas mysl trenerska hahah no napewno z takimi trojkarzami i centrem to paczesas z Spopotu by im to wymyslil no niech mi ktos powie ze tak nie ejst bzudra graja beznadziejnie Cavs z LEbronem graja jak dla mnie o wiele ciekawiej dla oka i tyle maja wiecej zagrywek

post melera trafny w 100



Karol KKK - 27-05-09 13:16
" />Meczyk by³ bardzo ciekawy i zaciêty, zgodzê siê z Przemkiem, Magicy graj± bardziej "prosty" basket i jak na razie im siê to op³aca.
Od zawsze kibicowa³em Kingowi, ale jednak jak na przeciwko niego staje nasz rodak wszelkie przywi±zania i sympatie znikaj±
LeBron ju¿ jest wielki koszykarzem i bêd± o Nim pisaæ w podrêcznikach o baskecie i jeszcze osi±gnie du¿o, bo ca³a kariera przed nim.
Najlepszy dla mnie by³ by remis w tych spotkaniach i awans obu zespo³ów, ale niestety tak siê nie da
Podsumowuj±c Go Magic



Luk - 27-05-09 13:49
" />To dlaczego graj±cy Magic tak beznadziejnie wygrywaj± z wielkim Clevland, no i s± krok od fina³u
http://probasket.pl/news/magic-cavaliers-w-liczbach-28261
Kilka info o tej serii. Bardzo ciekawie wygl±da ta dotyczaca Howarda, który notuje ponad 20 punktów i 15 zbiórek. w ostatnich 15 latach by³o tylko 2 takich zawodników, którzy zagrali przynajmniej 10 spotkañ w PO. Byli to Tim Duncan i Shaquille O’Neal. Obaj notuj±c takie statystyki wygrywali wtedy mistrzostwo NBA.



MEK - 27-05-09 13:51
" />
">To dlaczego graj±cy Magic tak beznadziejnie wygrywaj± z wielkim Clevland, no i s± krok od fina³u
http://probasket.pl/news/magic-cavaliers-w-liczbach-28261
Kilka info o tej serii. Bardzo ciekawie wygl±da ta dotyczaca Howarda, który notuje ponad 20 punktów i 15 zbiórek. w ostatnich 15 latach by³o tylko 2 takich zawodników, którzy zagrali przynajmniej 10 spotkañ w PO. Byli to Tim Duncan i Shaquille O’Neal. Obaj notuj±c takie statystyki wygrywali wtedy mistrzostwo NBA.


bo graja betonowy basket i tyle a na takie cos nie ma sily jak w swoim czasie na Federera w tenisie ziemnym



meler - 27-05-09 21:08
" />Prosta taktyka Magic na razie skuteczna. LUbia i umieja grac z Cavs. Na 7 meczów w tym sezonie MAgic wygrali 5. W zasadniczym bylo 2-1 dla Magic. Widac gdzies tam maja jakis sposob na Lebronow. Moze sie to jeszcze odmieni.

Co do sedziowania. W NBA jest cos takiego jak renoma druzym, zlwaszcza tych bardziej doswiadczonych oraz samych zawodnikow. Sedziowie zawsze bardziej odpuszczaja np. Bostonowi, czy Lakersom.



Luk - 31-05-09 10:52
" />Magic-Cavs 103-90 w meczu nr 6. W sumie to z Sajmonem wtrafili¶my taki stan serii
Orlando nie da³o szans Clevland. Dwight Howard robi³ co chcia³ - 40p, 14zb. Momentami ju¿ by³o 20 punktów przewagi. Teraz fina³ z Lakers. Nie bêdzie to ³atwa seria dla teamu z Florydy. LA ma wiêcej opcji od Cavs i do¶wiadczenie w fina³ach, ale Orlando powalczy o majstra.
Bring on LA, go MAGIC
Ka¿dy to powie - Orlando rz±dzi na wschodzie



sajmon - 31-05-09 12:10
" />Mecz ogólnie spoko, jak i sama rywalizacja w tej parze. Cieszy mnie gra Marcina, mo¿e punktów jako¶ szczególnie nie zdobywa ale te¿ nie takie s± jego zadania. Teraz pora na LA choæ na pewno bêdzie ciê¿ko, w rywalizacji z Cavs typowa³em 4-2 dla Magic i siê sprawdzi³o, teraz obstawiam 4-3 dla dru¿yny Gortata

Witness this LeBron!



MEK - 31-05-09 12:22
" />
">Magic-Cavs 103-90 w meczu nr 6. W sumie to z Sajmonem wtrafili¶my taki stan serii
Orlando nie da³o szans Clevland. Dwight Howard robi³ co chcia³ - 40p, 14zb. Momentami ju¿ by³o 20 punktów przewagi. Teraz fina³ z Lakers. Nie bêdzie to ³atwa seria dla teamu z Florydy. LA ma wiêcej opcji od Cavs i do¶wiadczenie w fina³ach, ale Orlando powalczy o majstra.
Bring on LA, go MAGIC
Ka¿dy to powie - Orlando rz±dzi na wschodzie


ktora gra Gortata te ochlapy co dostaje to jest powod Sajmon do dumy
z LA nie maja szans niech ich zmiarzdza . tego wielkiego trenera z ta jakze wielka taktyka



sajmon - 31-05-09 12:50
" />
">ktora gra Gortata te ochlapy co dostaje to jest powod Sajmon do dumy
z LA nie maja szans niech ich zmiarzdza . tego wielkiego trenera z ta jakze wielka taktyka

7-10 minut w meczu jak na drugoroczniaka, a w dodatku zmiennika najwiêkszej gwiazdy dru¿yny czyli Howarda jest dobrym osi±gniêciem. Powód do dumy jest spory bo Polak zdoby³ Majstra Konferencji po raz pierwszy w historii i mia³ w ka¿dym z meczów swój ma³y wk³ad, a nie siedzia³ na koñcu ³awki rezerwowych. Teraz czeka walka w Finale NBA i z ca³± pewno¶ci± je¶li siê bêdzie pokazywa³ w ka¿dym meczu tak jak teraz to znalezienie nowego klubu nie powinno byæ trudne. A to, ¿e zmieni klub jest raczej pewne, je¶li Magic planuj± przed³u¿yæ kontrakt z Hedo.



Karol KKK - 31-05-09 13:20
" />No i git Gra Orlando by³a ciekawa i mog³a w niektórych akcjach cieszyæ oko
Popieram Sajmona, gra Marcina jest dobra, widaæ, ze zespó³ jeszcze nie do koñca mu ufa, ale taki ju¿ jest los zawodnika który przeciera nowy szlak w NBA
Podoba mi siê jego gra bez pi³ki ¶ci±ganie na siebie obroñców i co za tym idzie "czyszczenie" drogi pod kosz kolegom z zespo³u.
Mam nadziejê, ze mecze fina³owe bêd± równie ciekawe jak pó³fina³y Kto wie mo¿e bêdzie wielkie zaskoczenie i Orlando z Polakiem w teamie zdobêdzie koronê mistrzów, mam tak± nadziejê, teraz nie mam mieszanych uczuæ do przeciwnika Orlando, bo za LA nie przepadam, wiêc Go Magic Go



MEK - 31-05-09 14:08
" />4:1 no 4:2 dla LA bez wiekszych problemow



meler - 01-06-09 09:58
" />No, to NBA moge wlaczyc dopiero gdy bedzie po wszystkim. Od pierwszej rundy nie ma juz moich ulubionych druzyn. Cavs tez nie dali rady. Lebron zwial po meczu do autobusu i zachowal sie jak dziecko. No coz, w tej sytuacji z dwojga zlego wole magic.

A sajmon, napisales, ze 7-10 minut w meczu dla drugoroczniaka to dobry wynik. Otoz za cholere sie nie zgodze. Gdyby byl rookie - tak.
Ale tera sie zastanow, wiezmy dla przykladu,
Utah JAzz: Na centrze: Okur i Koufus, Boozer ale on jest PF. Ile Gortat pogralby w JAzz? Obstawiam 18 minut + - Okur slaby kondycyjnie, ktory zreszta bardziej lubi w ataku grac na obwodzie.
Cleveland Cavaliers: na centrze: Wallace, Ilgauskas i Varejao. Prawdziwym centrem jest tylko Ilgauskas, reszta woli grac na 4. 20 minut dla Gortata w tej druzynie widze.
Memphis Grizzlies: Na centrze MArc Gasol, brat Pau Gasola i tu moglby walczyc o pierwsza piatke.

Jak na MAgic, to gra on tyle ile potrzeba. Ale jesli w druzynie ma sie Howarda, to nikt nie moze liczyc na minuty.



sajmon - 01-06-09 11:03
" />
">Jak na MAgic, to gra on tyle ile potrzeba. Ale jesli w druzynie ma sie Howarda, to nikt nie moze liczyc na minuty.
O to mi chodzi³o i dlatego moim zdaniem po tym sezonie powinien opu¶ciæ Orlando (maj±c mistrzowski pier¶cieñ ) ja bym go widzia³ w Chicago, móg³by powalczyæ o pierwsza 5 z Noah i tam mia³by wiêcej minut. Wszystko oka¿e siê po sezonie, mam nadzieje ¿e nie wybierze opcji "dla kasy" i nie pójdzie np. do Clippers`ów.



meler - 01-06-09 15:08
" />Do clippers nie sadze zeby poszedl. Chicago dobre miejsce, chociaz oni teraz beda sie pozbywac zawodnikow, bo za rok chca sciagnac Bosha, wiec nie ma szans.



Luk - 02-06-09 10:16
" />Pierwszy mecz fina³u ju¿ za 2 dni. Jest szansa, ¿e Orlando wspomo¿e startowy rozgrywaj±cy Jameer Nelson. Jest to zawodnik graj±cy w ca³kiem innym stylu od Alstona. Nie gra on przez powa¿n± kontuzjê od lutego, przez któr± nie zagra³ w All Stars Game. Zawodnik bardzo pali siê do gry. Dzia³acze zadecydowali, ¿e pierwsze Jameer musi poddaæ siê paru testom, by upewniæ siê, ¿e kontuzja jest ju¿ zaleczona i siê nie odnowi. Mieæ w fina³ach w ka¿dym meczu zawodnika miary all stars (nawet po kilkana¶cie minut w meczu), jest to na pewno bardzo intryguj±ce. W koñcu Nelson mia³ rewelacyjne ¶rednie z LA w sezonie (2-0 dla Magic). A przypominam, ¿e najwiêksz± s³abo¶ci± Lakers by³a pozycja nr jeden. Z drugiej strony nie wiadomo w jakiej Nelson jest formie po takiej przerwie (trenuje od kilku tygodni). W tej ca³ej sprawie s± plusy i minusy, ale mo¿liwo¶æ zdobycie przez Magic majstra na 20-lecie klubu jest bardzo frapuj±ca. Wie¿ê, ¿e 1995 r. siê nie powtórzy i Marcin Gortat jako pierwszy Polak wygra mistrzostwo NBA.
Zapowied¼ fina³u: http://www.nba.com/2009/news/features/art_garcia/06/01/lakers.magic/
Chas³a obowi±zuj±ce w najbli¿szym czasie:
BEAT LA Go MAGIC



meler - 02-06-09 11:38
" />Eee tam, nelson wcale nie jest zawodnikiem na miare All Star Game
Byc moze by i zagral, ale na wschodzie sa lepsi od niego: Arenas, Devin Harris, Mo Williams, czy chocby Rondo, ktory gra fajna koszykowke.



MEK - 02-06-09 11:45
" />
">BEAT LA Go MAGIC

a dla mnie na odwrot Beat Magic GO LA
niech sobie marcin pogra i idze w piz.. d.z tego klubu
4:0 albo 4:1 dla LA



Luk - 04-06-09 10:50
" />http://www.sport.pl/celebrities/1,85636,6685662,Marcin_Gortat__Jestesmy_na_celowniku_wszystkich_mediow.html
BEAT LA Go MAGIC



sajmon - 05-06-09 08:37
" />No to po pierwszym meczu fina³u mamy 1-0 dla LA. Wynik 100-75 oddaje to co dzia³o siê na parkiecie. W tym meczu Kobe przechodzi³ sam siebie, a dodatkowo ¶wietnie odizolowali Howarda - tylko jeden celny rzut z gry! - obwód u Magic te¿ nie spisywa³ siê zbyt dobrze no i przy bardzo dobrej (zespo³owej) grze Lakers wygra³o zas³u¿enie. Cieszy ca³kiem niez³a gra Gortata: 20 minut, 4 punkty (rzut z pó³dystansu w jego wykonaniu, zaskoczy³ nim wszystkich, oby wiêcej takich), 8 zbiórek, 4 bloki i chyba nawet jaka¶ asysta siê przydarzy³a, mo¿na siê tylko przyczepiæ ¿e nie wykorzysta³ wszystkich sytuacji punktowych. Momentami jego gra wygl±da³a lepiej ni¿ Howarda, ale on jak ju¿ wspomnia³em by³ wyj±tkowo dobrze kryty, a dodatkowo mia³ s³abszy dzieñ. Moim zdaniem w 2kw zbyt d³ugo na boisku by³ Nelson, u którego by³o widaæ d³u¿sz± przerwê w grze. Potem kiedy by³o wiadome, ¿e mecz pójdzie na straty i gra³ co raz wiêcej wygl±da³o to lepiej, ciekawostk± by³a równoczesna gra Marcina i Dwighta w ostatniej kwarcie, ale przy podwajaniu tego drugiego inni zawodnicy i tak zbyt ma³o wykorzystywali grê Polaka.
Pozostaje czekaæ na niedzielny drugi mecz. GO Gortat!



meler - 05-06-09 10:23
" />Gortat zagral super mecz! Tak jak mowisz sajmon: 4 punkty, 8 zbiorek, 4 bloki!!!! no i do tego jeszcze 2 przechwyty!! Jego gra w defensywie da mu nowy kontrakt! Gdizes ostatnio slyszalem, ze przez ostatni rok przybylo mu 12kilogramow miesni. Jest dobry. Ciesze sie, ze zagral duzo i pokazal, ze w waznym meczu grac potrafi.
Ale tyle o nim.

Jak napisales sajmon, Dwight mial slabszy dzien. I tu widac jak wiele mu jeszcze umiejetnosci psychicznych brakuje do bycia najlepszym. Jak wiele brakuje calej druzynie. LA sa lepsi i nie innej mozliwosci jak rozniesienie Magic.



MEK - 05-06-09 12:08
" />noo jeszcze 3 mecze no 4 gora



str8 - 08-06-09 09:17
" />LA Lakers wydaje mi sie wygraja ten final ale jeszcze nie wszystko przesadzone, zobaczymy. Chwala Magikom za to co zrobili w tym sezonie no i po czesci to zasluga rowniez naszego Marcina, w nast sezonie mam nadzieje ze bedzie mial duzo wiecej okazji do pokazywania sie na parkiecie.



Luk - 08-06-09 11:34
" />Lakers wygrali mecz nr 2, ale to co dzia³o siê w koñcówce 4 kwarty meczu to tragedia, kiedy Kalifornijczycy wiêkszo¶æ swoich punktów zdoby³a z osobistych (a w zasadzie to 1 zawodnik). Sêdziowie podarowali LA dogrywkê. Szczególnie mocno w±tpliwe by³y faule na Kobe Brayantcie (np. faul nr 5 Pietrusa), a z drugiej strony ewidentny faul na Lee przy wej¶ciu i zagwizdanie faulu w ataku Hedo (gdzie trafia z pó³dystansu).No i jeszcze ta sytuacja w samej koñcówce (0,6 sek), gdzie pi³kê pod kosz dostaje Lee rzuca i nie trafia, ale Gasol dotyka siatki. Gdyby choæ jedna z tych spornych sytuacji by³a na korzy¶æ Magic to dru¿yna z Florydy by wygra³a bez rzadnej dogrywki. Magic Pierwszy mecz przegrali zas³u¿enie, ale ten...
Teraz 3 mecze odbêd± siê na Florydzie.
Kilka lat temu by³ taki fina³ gdzie Miami po 2 meczach w Dallas przegrywali 0-2, a nastêpnie wygrali 4 mecze zdobywaj±c mistrza
BEAT LA Go Magic



sajmon - 08-06-09 11:46
" />Pewnie nie mo¿na powiedzieæ, ¿e sêdziowie "wydrukowali" ten mecz, lecz to co robili wo³a³o o pomstê do nieba. Wprowadzali niepotrzebn± nerwowo¶æ i w wiêkszo¶ci przypadków krzywdzili dru¿ynê z Orlando. Niestety Magicy sami sobie trochê zawalili sprawê, mieli seriê 5 rzutów osobistych nietrafionych z rzêdu, setka Marcina i jeszcze kilka innych sytuacji gdzie powinny byæ punkty. Wkurza mnie tylko, ¿e Gortat nie dostaje pi³ki pod koszem tak czêsto jak powinien i nie mo¿e siê wykazaæ... mo¿e w domowych meczach bardziej mu zaufaj±. Mog³o byæ 1-1, mamy 2-0 dla LA i trzy mecze w Orlando, pozostaje byæ dobrej my¶li



meler - 08-06-09 14:38
" />Juz jakis czas temu mowilem, jak sie sedziuje w NBA. Lakers maja respekt u sedziow i na wiecej im pozwalaja. Orlando jest niestety w gorszej sytuacji... Ale o tym sie nie mowi...



MEK - 08-06-09 20:28
" />2:0 i tyle zadne tam tlumaczenia winni sie tylko tlumacza



Nipun - 10-06-09 09:42
" />

Fina³owe szaleñstwo



sajmon - 10-06-09 10:01
" />
">Fina³owe szaleñstwo

Jest 2-1, wiêc na pewno czekaj± nas jeszcze 2 spotkania... Pojawia siê coraz wiêcej spekulacji na temat gry Gortata w NYK i raczej nie wp³ywa to pozytywnie na samego zawodnika i jego grê. Mam nadzieje, ¿e je¶li rzeczywi¶cie Marcin czy jego agent s± ju¿ po jaki¶ rozmowach z NY to nie bêdzie to mia³o wp³ywu na decyzje personalne Van G. i wymiar czasowy gry naszego jedynaka w NBA.



Luk - 10-06-09 10:48
" />Orlando wygrali w meczu nr 3 w pe³ni zas³u¿enie Wszêdzie dobrze, ale w domu najlepiej. W koñcu zapunktowa³o wiêcej zawodników.
25% planu zrealizowane. Nastêpny pojedynek w czwartek.
Beat LA Go MAGIC



meler - 10-06-09 23:07
" />New York oficjalnie sa w stanie zaoferowac Gortatowi kontrakt na 5 mln $ rocznie. Wiec juz swoje sobie wypracowal



meler - 15-06-09 08:40
" />No to Lakers!

Sezon oficjalnie zamkniety, wiec czekamy na spekulacje transferowe, no i oczywiscie na decyzje Gortata.



MEK - 15-06-09 09:39
" />hehe 4:1 tak stawia³em



sajmon - 14-07-09 09:42
" />W³adze Orlando Magic zdecydowa³y siê wyrównaæ ofertê Dallas Mavericks dla Marcina Gortata. Oznacza to niestety, ¿e Marcin nie przejdzie do Dallas. Pozostanie mu rola zmienika dla Howarda chyba, ¿e magicy wymieni± go jeszcze za kogo¶, tylko gdzie wtedy móg³by trafiæ...



meler - 14-07-09 11:30
" />Ale lipa!!!! Wiedzialem, ze nie lubie Orlando, a dzis nie lubie ich jeszcze bardziej. Otis Smith chyba naprawde ma zle w glowie. Nie dosc, ze Marcin bedzie siedzial na lawce, to bedzie mu placil kupe pieniedzy. Do tego beda ponad 10 milionow za progiem podatkowym, wiec beda dodatkowo te ponad 10 baniek na konto NBA wplacac. Ale debile!!!

Mam nadzieje, ze mimo wszysco Otis chce zrobic na tym interes i wymienic Gortata na kogos innego. Ale co z tego, skoro bedzie mogl dopiero w grudniu. A wiec 3 miesiace siedzenia na dupie i gapienia sie na Howarda. Same treningi nic nie dadza. Jesli potem dojdzie do wymiany, to nie wskoczy w nowym zespole od razu do S5, tylko tez zacznie od lawki.

Teraz tylko licze na pokaz szalenstwa Cubana, ktory jakos dogada sie z Magicami i za 3 miesiace sciagnie Gortata do siebie.



Luk - 26-10-09 14:31
" />Ju¿ w nocy z wtorku na ¶rodê zaczyna siê nowy sezon NBA. Wywiad z Marcinem Gortatem http://www.sport.pl/koszykowka/1,65031,7184842,Marcin_Gortat_przed_sezonem__Postaram_sie_o_nagrode.html
Go MAGIC



meler - 28-10-09 15:19
" />Pierwszy dzien NBA za nami.
Jakie sa wasze typy do majstra i komu kibicujecie.

Ja kibicuje Philadelphi 76ers na wschodzie, a na zachodzie Utah Jazz.

Na mistrza typuje Boston Celtics, a w finale zagraja z San Antonio Spurs.

Magic mimo Cartera nie powtorza sukcesu moim zdaniem. Cavs maja w druzynie rozrabiake Delonte Westa i nie wiadomo co z nim bedzie w trakcie sezonu. Lakers moga wygrac, bo nie maja minusow. Spurs w zamian za Bowena maja Jeffersona i kilka zmocnien pod koszem, zeby Duncana odciazyc. Ale to Celtics maja zdrowego Garnetta i Rasheeda Wallace'a. Beda grali paskudna defensywe i to da im mistrzostwo.



sajmon - 28-10-09 16:04
" />Szykuj± siê kolejne nieprzespane noce Wczorajszy mecz Cavs - Celtics móg³ siê podobaæ i by³ fajny do ogl±dniêcia, ja zdania nie zmieniam James jest graczem dobrym i efektownym ale do MJ brakuje mu wiele i s±dzê, ¿e nawet Shaq i spó³ka nie pomog± mu na razie w wywalczeniu mistrzowskiego pier¶cienia. Hmmm co do typów serce by chcia³o aby jak najwy¿ej zawêdrowa³o Chicago... oraz nasz jedynak pogra³ ile siê da do grudnia i mo¿e wówczas zmieni³ klub, choæ to wydaje mi siê ma³o prawdopodobne. Je¶li ju¿ Gortat zostanie na ca³y sezon w Orlando to ¿yczê jemu oraz tej dru¿ynie wszystkiego najlepszego...

Jakby kogo¶ interesowa³o w tym tygodniu w TV jeszcze:
¦r. San Antonio - New Orleans 01:00 Orange Sport
Czw.San Antonio - New Orleans (powt) 14:00 Orange Sport
Pt. Boston Celtics - Chicago Bulls 01:00 C+Sport
Sob. Boston-Chicago (powt.) 11:15 C+Sport
Huston-Portland 01:30 Orange Sport
Nd. Toronto Raptors - Orlando Magic 19:00 C+Sport

Jak to fajnie zosta³o powiedziane, "s± co najmniej 64 powody aby ogl±daæ 64 sezon NBA"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \