kashmir - 20-01-2009, 13:48
" />End de łiner yz...
Marcin_D - 20-01-2009, 14:02
" />Widać że ludzie znają się na temacie.
maciej_ignys - 20-01-2009, 23:18
" />Oczywiste, prawda :wink: ?
Taz - 21-01-2009, 01:01
" />
">Oczywiste, prawda :wink: ? Nie
Ja bym wybrał W126 SEC
Nat - 21-01-2009, 01:37
" />
">Oczywiste, prawda :wink: ? Nie
Ja bym wybrał W126 SEC
A bo ty młodziak jesteś i mało sie znasz ogólnie :lol: :roll:
P.S. Jako że jest sesja itp., to wyjaśnię: żart.
maciej_ignys - 21-01-2009, 01:48
" />
">Oczywiste, prawda :wink: ? Nie
Ja bym wybrał W126 SEC
Nie mówię, tys pikne...
Miałem jakiś czas 560 w automacie w kolorze Bornit metalic z jasną skórą i nieludzką ilością holzu w środku. Pięknie driftowało :wink:
Bardziej jednak z Mieczysławów to pagoda i 124 w coupe.
Nat - 21-01-2009, 02:09
" />No cóż, jesli chodzi o mnietki, to nie mam wątpliwosci, że to jest szczytowe osiągnięcie koncernu.
w ostateczności wersja odkryta:
Ten czerwoniec też "zdanża"
maciej_ignys - 21-01-2009, 11:32
" />Ale które (he, he widzę fotki z Leszna) Adenauer ? 190 ? 300 ?
Czy skrzydła mewy do których się nie da wejść i nie da nim jechać, ale faktycznie jest boooooski?
Nat - 21-01-2009, 11:35
" />Da się, da.
Trzeba tylko byc odpowiednio elastycznym i sprężystym
Marcin_D - 21-01-2009, 11:39
" />I trzeba ważyć maksymalnie 80kg - powyżej tej wagi zajęcie miejsca za kierownicą jest podobno nierealne.
Nat - 21-01-2009, 11:44
" />
">I trzeba ważyć maksymalnie 80kg - powyżej tej wagi zajęcie miejsca za kierownicą jest podobno nierealne.
A to dlatego Maciej kwęka. Ja sie łapię jeszcze
Kto powiedział, że najpiekniejszy oldtimer/youngtimer ma byc praktyczny?
dunin - 21-01-2009, 20:23
" />wygrana w takim gronie to nie wygrana. z pamięci można wymienić 10 większych klasyków, niż te w ankiecie. 10 większych, niż Integrale, ale rozumiem, że o tym cicho