N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.



dawidson - 09-03-2008, 18:31
" />Wymieni³em w mojej padace (1.6i.e. 75KM) deskê na odpowiednik z 2.0 GT.

Info dla zainteresowanych:
deska pasuje P&P. Nie zostaj± ¿adne wolne wtyczki ani gniazdka. Wszystkie kontrolki dzia³aj±. Przek³amanie szybko¶ciomierza w stosunku do oryginalnej minimalnie sie zmniejsza (o oko³o 1-2km/h).

Sa tez problemy.
zaskoczy³ mnie obrotomierz. NA starym wskazówka dochodzi³a do 6500 i tam sta³a. Na desce od 2.0 wskazówka dochodzi 6400 i zamiast tam staæ w momencie odciêcia obrotów spada do zera. Odpuszczenie gazu przywraca wszystko do normalno¶ci. kto¶ wie co jest? Niby to problem niewielki, ale mimo to dziwna sprawa...

Druga rzecz to czujnik temp oleju. kto¶ sie orientuje czy by³y wersje delty 1.6 75KM wyposa¿one w deskê ze wska¼nikiem temp oleju? je¶li to gdzie by³ wkrêcony czujnik oleju?
U mnie bêdzie wkrêcony w podstawkê pod filtr oleju. Pytam bo chêtnie podpi±³bym go pod oryginalny kabel.

Trzecia sprawa to wska¼nik ³adowania. Po w³±czeniu wszystkiego (d³ugie, przeciwmgielne przód/ty³, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napiêcie spada na wolnych obrotach do oko³o 9V. Podczas normalnej jazdy bez ¶wiate³ i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy mo¿e mam sie zainteresowaæ akumulatorem/regulatorem napiêcia?

Naturalnie zmierzê napiêcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dok³adny jest wska¼nik montowany na desce.




Yannick - 09-03-2008, 19:34
" />
">Trzecia sprawa to wska¼nik ³adowania. Po w³±czeniu wszystkiego (d³ugie, przeciwmgielne przód/ty³, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napiêcie spada na wolnych obrotach do oko³o 9V. Podczas normalnej jazdy bez ¶wiate³ i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy mo¿e mam sie zainteresowaæ akumulatorem/regulatorem napiêcia?

Naturalnie zmierzê napiêcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dok³adny jest wska¼nik montowany na desce.


W mojej delcie jest prawdopodobnie taki sam woltomierz (mam HF, nie GT) i te¿ mnie dziwi³o, ¿e podczas normalnej pracy silnika bez nadmiernego obci±¿ania jest w okolicach 12V zamiast 14,4V, ale konsultowa³em siê z innymi posiadaczami i te¿ tak maj±. To chyba taki patent po prostu...



p_r_z_e_m_k_o - 09-03-2008, 19:47
" />Witam
te dodatkowe wskazniki od ladownia, cisnienia oleju itp. dzialaly plug&play czy trzeba bylo cos wyprowadzac? I czy ta deska byla z check panelem czy bez?



dawidson - 09-03-2008, 20:06
" />deska bez check panel'a.
wskaznik ladowania dziala na zasadzie P&P. Wskaznik temp oleju nie dziala bo nie ma skad wziasc sygnalu (trzeba wpiac czujnik).
Ja chce wpiac sie z sygnalem w czujnik temp oleju umieszczony w podstawce pod filtr oleju pochodzacej z silnika Uno turbo 1.3. Bede to jednak robil dopiero za kilka tygodni przy okazji zakladania chlodnicy oleju.

Natomiast to co mnie zastanwia to czy jest gdzies polozony kabel dla wskaznika czy nie? Wie ktos czy byly 1.6 75KM z deska wyposazona we wskaznik temp oleju?




Kabar - 09-03-2008, 21:09
" />Na szczê¶cie wska¼nik ³adowania mo¿na po swojemu "skalibrowaæ" z dok³adno¶ci± do 0,1 V
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \