dawidson - 27-12-2007, 11:50
" />czy wersja 2.0 ma pompe paliwa zanurzeniowa czy zewnetrzna? czy ktos zna dane owej pompy (wydajnosc)?
dawidson - 02-01-2008, 19:47
" />Podbijam temat bo info naprawde mi potrzebne.
Wedlug instrukcji obslugi zarowno 1.6i.e. jak i 2.0 maja pompy zanurzeniowe. Pojemnosc zbioirnika jest taka sama. czy ktos jest w stanie stwierdzic czy zbiorniki sa fizycznie takie same?
Czy da sie zastosowac pompe od 2.0 w baku 1.6 bez przerobek?
Eper twierdzi, ze bak byl zmieniany zaleznie od roku produkcji. Czy ktos jest w temacie na tyle aby dac jakies miarodajne info?
Piszczyk - 02-01-2008, 22:52
" />jak spali³em kiedy¶ w dedrze 1.8 8v pompkê to dokupi³em jakiego¶tam
nowego BOSCHa i zamontowa³em w baku (orygina³ by³ zanurzeniowy)
trwa³o o tyle d³u¿ej ¿e potrzebna by³a przeróbka koñcówek kabli (+ i -) i wê¿yka
podejrzewam (brak pewno¶ci) ¿e pompki takie same
kretekpodnietek - 02-01-2008, 23:01
" />Dane z instrukcji:
pojemnosæ zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.
ci¶nienie pompy:
1.6 - oko³o 1 bar
2.0 - 3 bar.
Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
dawidson - 03-01-2008, 10:20
" />
">Dane z instrukcji:
pojemnosæ zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.
ci¶nienie pompy:
1.6 - oko³o 1 bar
2.0 - 3 bar.
Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
dokladnie tyle samo wyczytalem z instrukcji obslugi samochodu. Rozchodzi sie o to, ze potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa. Pompa z 2.0 powinna byc w sam raz. Pytanie tylko czy aby ja zamonotwac musze wymieniac zbiortnik czy nie. Jesli musze wymieniac zbiornik to wole od razu kombinowac ze zbiornikiem od hf.
Chodzi mi o to czy pompa od 2.0 fizycznie pasuje do baku od 1.6 i.e.
kretekpodnietek - 03-01-2008, 15:27
" />My¶le ¿e tak, skoro pojemno¶æ jest ta sama to zbiorniki sie raczej nie ró¿ni±. tylko pompy s± inne. zobacz na allegro, pompy od Y i delty 1.6 s± takie same, a pó¼niej jest taka sama w delcie1.8 i 2.0 i cromie, my¶le ¿e ca³y zespó³ pompy powinien pasowac do zbiornika.
lancia1969 - 03-01-2008, 20:33
" />Pompa 1 bar - uk³ad wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar uk³adwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodzi³o . :wink:
dawidson - 03-01-2008, 20:36
" />
">Pompa 1 bar - uk³ad wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar uk³adwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodzi³o . :wink:
potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.
lancia1969 - 03-01-2008, 20:40
" />
">Pompa 1 bar - uk³ad wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar uk³adwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodzi³o . :wink:
potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.
Za³ó¿ od Turbo ma najwiêksz± wydajno¶æ .
dawidson - 03-01-2008, 20:46
" />a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
lancia1969 - 03-01-2008, 20:52
" />
">a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz we¿yki reszte upchasz :wink:
dawidson - 03-01-2008, 21:46
" />
">a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz we¿yki reszte upchasz :wink:
sprobuje najpierw dorwac w swoje rece obie wspomniane pompy (2.0 i T) i zobaczymy co dalej. Musze niestety ciac koszty bo Delta ostatnio swiruje i co chwile wola o cos nowego. Lista krotka nie jest: stopery, zawieszenie przod, wydech... Trzeba wiec z kazdym groszem sie liczyc :/