wacho_czk - 22-02-2009, 23:59
" />Zanim naby³em Deltê mia³em krótk± przygodê z VW. By³ to Passat wyprodukowany w 1984 roku wyposa¿ony w jednostkê benzynow± o poj. 1.6, dodatkowo z instalacj± LPG. Pastucha posiada³em ok. 6 miesiêcy z czego je¼dzi³ tylko ok 2, potem silnik wyzion±³ ducha. Próby reanimacji nie powiod³y siê, by³ ju¿ nawet zakupiony kultowy silnik 1.6 diesel ale buda by³a zbyt skorodowana aby go ratowaæ. Poni¿ej kilka fotek:
Rafako - 23-02-2009, 00:27
" />Jak by³em w ogólniaku, kolega mia³ takiego, rocznik 1981, zawsze zazdro¶ci³em mu tego wozu Ja mia³em tylko poloneza 2,0 DOHC ~140 KM, nie robi³ takiego wra¿enia, bo Volkswagen, to by³o co¶!!!
Serdecznie pozdrawiam.
Torell007 - 23-02-2009, 00:30
" />akurat ten vw mi sie zawsze podobal,wujek z niemiec kiedys takie go mial w nowszej wersji
fajne autka,podobnie jak vw santana carat
fajne sa chinskie wersje KLIK!
pawcio1 - 23-02-2009, 00:39
" />
">...Ja mia³em tylko poloneza 2,0 DOHC ~140 KM...
To chyba mia³e¶ jak±¶ samoróbkê?Najmocniejszy seryjny motor w polsku to jak pamiêtam 105KM z Rovera :wink:
Gepard - 23-02-2009, 00:58
" />Szkoda, ¿e wyzion±³ ducha, bo teraz to ju¿ prawdziwy zabytek. Na moim osiedlu stoi ten sam model w stanie idealnym, pomimo, ¿e parkuje pod chmurk±.
psadow2 - 23-02-2009, 08:28
" />W terminologii handlarzy czê¶ciami jest to "Szczupak".
Idealnie utrzymany egzemplarz koloru pomarañczowego sta³ kiedy¶ w okolicach placu Wilsona w Warszawie - mi³o by³o popatrzeæ.
Orsya - 23-02-2009, 09:48
" />
">...Ja mia³em tylko poloneza 2,0 DOHC ~140 KM...
To chyba mia³e¶ jak±¶ samoróbkê?Najmocniejszy seryjny motor w polsku to jak pamiêtam 105KM z Rovera :wink:
by³y te¿ wersje dwulitrowe tyle ¿e zawiecha z przodu nie wytrzymywa³a a z ty³u tylny most
Rafako - 23-02-2009, 10:48
" />
">...Ja mia³em tylko poloneza 2,0 DOHC ~140 KM...
To chyba mia³e¶ jak±¶ samoróbkê?Najmocniejszy seryjny motor w polsku to jak pamiêtam 105KM z Rovera :wink:
By³y takie produkowane w krótkich seriach dla Milicji i UB-eków. Silniki 2,0 (112 KM) z Fiata 132 lub Argenta w latach 80-tych. No i na pocz±tku lat 90-tych dla UOP-u z 2,0 (105 KM) rodem z fordów...
...Mój akurat by³, jak to ³adnie uj±³e¶, "samoróbk±". Silnik 2,0 z Argenty na ga¼niku + planowana g³owica i sportowe wa³ki rozrz±du. Do tego skrzynia i most (przerobiony) od fiata 132 2,0, amortyzatory Bilsteina o regulowanej twardo¶ci i hamulce przednie od bodaj¿e Tipo AGT (je¶li dobrze pamiêtam, bo sporo lat ju¿ minê³o).
Z zewn±trz bez ¿adnych zmian. Miny kierowców zostaj±cych w tyle - bezcenne
Serdecznie pozdrawiam.
strang - 23-02-2009, 11:37
" />Posiada³em ten sam rocznik w Variancie. Auto po drodze p³ynê³o jak "beczka". Oczywi¶cie dopóki nie zazna³o trudów polskich dróg.
Wcze¶niej posiada³em dwie sztuki jedynki te¿ w Variancie. Benzynê sprzeda³em z przebiegiem 400tys i jeszcze sporo kilometrów zrobi³a.