Moja weekendowo wieczorna zabawka Scierwolot XR4i 2.9 V6



Kosiarz - 04-05-2009, 15:20
" />FORD SIERRA XR4i

Poczatkowo silnik 2.0 DOHC EFI

ET na 1/4 15,741
Teraz silnik 2.9 V6 po modach jeszcze nie hamowany 143 seria przed strojeniem shamowany na 177

ET 14,8
Dane silnika podalem seryjne jak zhamuje scierwo to zmienie !

Scierwo dzwiek

nastepny filmik

wiecej filmikow tutaj !
Silnik
2.9 V6 12v

Po calkowitej odbudowie na nowych czesciach + troszke gratow tuningowych

sprzeglo spiek by Radzikowski

zrobilem nowy wydech od poczatku do konca jest podzielony na dwie strony czyli 3 cylindry na jedna rure




tutaj wiecej fotek jak kogos interesuj±


a tutaj moja strona klubowa

http://www.degeneracja.pl

pozdrawiam
Kosiarz




sloneczna - 04-05-2009, 15:38
" />Gratki Dawno tu nie zagl±da³e¶ ?
No widzê ,¿e malowanie teraz ma inne.



Kosiarz - 04-05-2009, 16:05
" />fakt dawno nie zaglada³em ale nadrabiam zaleg³o¶ci ! obecnie mam wiêcej czasu na forum wiêc sobie przegl±dam tematy o Kapiszonku bo odk±d go mam jestem tak samo zadowolony choæ psuj± sie duperele jak central zamek no i ostatnio otwieranie lusterka kierowcy ale ju¿ wiem gdzie le¿y przyczyna i w weekend sie za to zabiorê choæ dzielê czas na Scierwo i na Kapiszonka



Artur G. - 04-05-2009, 17:39
" />¦wietna maszyna,
ja mia³em dwie ale zwyk³e sedany: 2.0 OHC - 1989r. oraz 2.0 DOHC GT - 1992r.
Obie je¼dzi³y wspaniale, ka¿d± mia³em dwa lata i nigdy mnie nie zawiod³y.

A tak zapytam, czy oznaczenie XR4i nie dotyczy³o wersji 2.8 V6 150 KM tej z dwoma tylnymi spojlerami i podwójnymi szybami z ty³u? czy to niezale¿nie jest od wersji silnikowej i nadwoziowej? Pytam z ciekawo¶ci, bo ogólnie lubiê Fordy i mam do nich sentyment.




Kosiarz - 04-05-2009, 17:46
" />Fakt 2.8 to prawdziwa wersja XR4i !
ale w roku 1990 Ford wyprodukowa³ w³asnie dla jej upamiêtnienia
Hb i sierre Xr4i w coupe lecz ju¿ z silnikiem DOHC EFI choc miala ona 125 ps a nie 120 jak wiêkszo¶æ DOHC

tutaj niestety o tym ale nie po polsku

Die Karosserie des XR4i wurde gleichzeitig für den XR4TI verwendet, der für den nordamerikanischen Absatzmarkt bestimmt gewesen war. Der überarbeitete XR4i lebte nochmals richtig zwischen 1990 & 1991 auf, diesmal allerdings nicht mehr als separates Modell, sondern vielmehr als gemeinsame Komfort - Versionen des Ford Sierra. Diese Modelle wurden ausgestattet mit einem 2l 125 PS DOHC

tutaj na pocz±tku tych slajdów masz oznaczenie na klapie XR4i ktore wystepowalo wlasnie w sierce MKII



aro - 04-05-2009, 18:15
" />A dlaczego ¶cierwo...?



bufi - 04-05-2009, 18:22
" />Fajna Moim pierwszym w³asnym samochodem by³a ¶cierka 2.0 V6 , mi³o wspominam ten wóz , silnik nie do zarzniêcia



Duch-Dziadka - 04-05-2009, 18:35
" />Powiedzialbym niepozorna...



Artur G. - 04-05-2009, 20:08
" />
">Powiedzialbym niepozorna...

dok³adnie, ju¿ 2.0 DOHC 120 KM fajnie siê zbiera³a, silnik 8 zaworowy, dwa wa³ki, mo¿na rzec "wolnoobrotowy" nie trzeba by³o "ryku" silnika ¿eby fajnie przy¶pieszaæ. Dodatkowo, eksperymentowali¶my stawiaj±c na silniku szklankê z wod±, w moim na wolnych obrotach i przy lekkim przyspieszaniu nawet do max 5 tys. nic siê nie ula³o, dopiero przy szarpaniu obrotami ... ale wtedy wiadomo, musi silnik dr¿eæ na poduszkach. Mi³o wspominam te samochody.

A czemu "¶cierwo"? no w³a¶nie ... trochê to obra¼liwe, "¶ciera" to by³o ogólne ....do przyjêcia



Kosiarz - 05-07-2009, 22:43
" />Dzi¶ by³em na zawodach w kamieniu ¦laskim i mój noy oficjalny czas zabaweczka na 1/4 mili wynosi 13,9 sekundy
wiec jestem zadowolony ale iwem ze na nastepnych zawodach powinno byc jeszcze szybciej



irektob - 28-07-2009, 22:20
" />Fajna ,ja mia³em w³a¶nie XR4i z91r 2.0 DOHC HB z pakietem RS by³a suuuuper ,ciemny granat metalic,i w³a¶nie mia³a ten super silniczek 270ty¶ z czego u mnie zrobi³ od 120ty¶ (historia znana)
wymiana oleju co 10ty¶ i nie bra³ go ani grama zalany do pó³ miarki i do wymiany nic nie uby³o
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \