Kosiarz - 04-05-2009, 15:20
" />FORD SIERRA XR4i
Poczatkowo silnik 2.0 DOHC EFI
ET na 1/4 15,741
Teraz silnik 2.9 V6 po modach jeszcze nie hamowany 143 seria przed strojeniem shamowany na 177
ET 14,8
Dane silnika podalem seryjne jak zhamuje scierwo to zmienie !
Scierwo dzwiek
nastepny filmik
wiecej filmikow tutaj !
Silnik
2.9 V6 12v
Po calkowitej odbudowie na nowych czesciach + troszke gratow tuningowych
sprzeglo spiek by Radzikowski
zrobilem nowy wydech od poczatku do konca jest podzielony na dwie strony czyli 3 cylindry na jedna rure
tutaj wiecej fotek jak kogos interesuj±
a tutaj moja strona klubowa
http://www.degeneracja.pl
pozdrawiam
Kosiarz
sloneczna - 04-05-2009, 15:38
" />Gratki Dawno tu nie zagl±da³e¶ ?
No widzê ,¿e malowanie teraz ma inne.
Kosiarz - 04-05-2009, 16:05
" />fakt dawno nie zaglada³em ale nadrabiam zaleg³o¶ci ! obecnie mam wiêcej czasu na forum wiêc sobie przegl±dam tematy o Kapiszonku bo odk±d go mam jestem tak samo zadowolony choæ psuj± sie duperele jak central zamek no i ostatnio otwieranie lusterka kierowcy ale ju¿ wiem gdzie le¿y przyczyna i w weekend sie za to zabiorê choæ dzielê czas na Scierwo i na Kapiszonka
Artur G. - 04-05-2009, 17:39
" />¦wietna maszyna,
ja mia³em dwie ale zwyk³e sedany: 2.0 OHC - 1989r. oraz 2.0 DOHC GT - 1992r.
Obie je¼dzi³y wspaniale, ka¿d± mia³em dwa lata i nigdy mnie nie zawiod³y.
A tak zapytam, czy oznaczenie XR4i nie dotyczy³o wersji 2.8 V6 150 KM tej z dwoma tylnymi spojlerami i podwójnymi szybami z ty³u? czy to niezale¿nie jest od wersji silnikowej i nadwoziowej? Pytam z ciekawo¶ci, bo ogólnie lubiê Fordy i mam do nich sentyment.
Kosiarz - 04-05-2009, 17:46
" />Fakt 2.8 to prawdziwa wersja XR4i !
ale w roku 1990 Ford wyprodukowa³ w³asnie dla jej upamiêtnienia
Hb i sierre Xr4i w coupe lecz ju¿ z silnikiem DOHC EFI choc miala ona 125 ps a nie 120 jak wiêkszo¶æ DOHC
tutaj niestety o tym ale nie po polsku
Die Karosserie des XR4i wurde gleichzeitig für den XR4TI verwendet, der für den nordamerikanischen Absatzmarkt bestimmt gewesen war. Der überarbeitete XR4i lebte nochmals richtig zwischen 1990 & 1991 auf, diesmal allerdings nicht mehr als separates Modell, sondern vielmehr als gemeinsame Komfort - Versionen des Ford Sierra. Diese Modelle wurden ausgestattet mit einem 2l 125 PS DOHC
tutaj na pocz±tku tych slajdów masz oznaczenie na klapie XR4i ktore wystepowalo wlasnie w sierce MKII
aro - 04-05-2009, 18:15
" />A dlaczego ¶cierwo...?
bufi - 04-05-2009, 18:22
" />Fajna Moim pierwszym w³asnym samochodem by³a ¶cierka 2.0 V6 , mi³o wspominam ten wóz , silnik nie do zarzniêcia
Duch-Dziadka - 04-05-2009, 18:35
" />Powiedzialbym niepozorna...
Artur G. - 04-05-2009, 20:08
" />
">Powiedzialbym niepozorna...
dok³adnie, ju¿ 2.0 DOHC 120 KM fajnie siê zbiera³a, silnik 8 zaworowy, dwa wa³ki, mo¿na rzec "wolnoobrotowy" nie trzeba by³o "ryku" silnika ¿eby fajnie przy¶pieszaæ. Dodatkowo, eksperymentowali¶my stawiaj±c na silniku szklankê z wod±, w moim na wolnych obrotach i przy lekkim przyspieszaniu nawet do max 5 tys. nic siê nie ula³o, dopiero przy szarpaniu obrotami ... ale wtedy wiadomo, musi silnik dr¿eæ na poduszkach. Mi³o wspominam te samochody.
A czemu "¶cierwo"? no w³a¶nie ... trochê to obra¼liwe, "¶ciera" to by³o ogólne ....do przyjêcia
Kosiarz - 05-07-2009, 22:43
" />Dzi¶ by³em na zawodach w kamieniu ¦laskim i mój noy oficjalny czas zabaweczka na 1/4 mili wynosi 13,9 sekundy
wiec jestem zadowolony ale iwem ze na nastepnych zawodach powinno byc jeszcze szybciej
irektob - 28-07-2009, 22:20
" />Fajna ,ja mia³em w³a¶nie XR4i z91r 2.0 DOHC HB z pakietem RS by³a suuuuper ,ciemny granat metalic,i w³a¶nie mia³a ten super silniczek 270ty¶ z czego u mnie zrobi³ od 120ty¶ (historia znana)
wymiana oleju co 10ty¶ i nie bra³ go ani grama zalany do pó³ miarki i do wymiany nic nie uby³o