ďťż
Lybra - wymienione sprężyny zawieszenia



Pilar - 04-07-2009, 11:36
" />Witam mam bardzo proste pytanie zarazem bardzo pilne
Czy wszystkie INTENSY mają w standardzie trochę obniżone twardsze sprężyny (czerwone) czy jest to jakiś "tuning" właściciela?

Pozdrawiam




Ozarek - 04-07-2009, 11:47
" />Fabryczne el. są czarne, w dodatku eper nie wykazuje zróżnicowania sprężyn względem wersji wyposażenia.



Pilar - 04-07-2009, 15:07
" />czyli mogę wnioskować że jest to jakiś tam "tuning" właściciela?



Dudi - 04-07-2009, 19:11
" />Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie. I nigdy nie miały sprężyn w kolorze czerwonym.
Spokojnie możesz przyjąć, że to jakiś "tuningowiec"




trigojunior - 04-07-2009, 20:06
" />
">Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie
z tego co mi wiadomo to Intensa (nie wiem jak w innych wersjach) miała opcję za dopłatą - nie małą...zawieszenia tylnego samoregulującego się (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale działa to na zasadzie że jak tył obciążony to automatycznie unosi się o góry)

niestety nasz Intensa nie ma tej opcji



Dudi - 04-07-2009, 20:21
" />
">Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie
z tego co mi wiadomo to Intensa (nie wiem jak w innych wersjach) miała opcję za dopłatą - nie małą...zawieszenia tylnego samoregulującego się (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale działa to na zasadzie że jak tył obciążony to automatycznie unosi się o góry)

niestety nasz Intensa nie ma tej opcji

To było nic innego tylko znany wcześniej z Kappy Nivomat. Ale na pewno nie miał czerwonych sprężyn Zresztą Nivomat w Lybrze jest rzadszy niż smardze w lesie



trigojunior - 04-07-2009, 20:31
" />o dokładnie tej nazwy mi brakowało...

dokładnie o to chodzi a częstość występowania jest wprost proporcjonalny do ceny...nie pamiętam dokładnie ile to kosztowało ale było drogie



Ciechu - 04-07-2009, 21:51
" />Tak to nivomat super sprawa w mojej liberce to jest. Im więcej osób w autku (z tyłu) tym bardziej zawieszenie się utwardza i auto zachowuje się super w zakrętach.



Praptax - 04-07-2009, 22:14
" />
">Tak to nivomat super sprawa w mojej liberce to jest..

Juz nie będzie taka super sprawa dla portfela jak bedzie trzeba amorki wymienić



Sebastian - 05-07-2009, 08:27
" />
">Czy wszystkie INTENSY mają w standardzie trochę obniżone twardsze sprężyny (czerwone) czy jest to jakiś "tuning" właściciela?

Pozdrawiam


Nie wiem, czy kolor w dzisiejszch czasach definiuje twardość sprężyn (szczerze w to wątpię), ale u mnie są standardowe (oryginalne) - z tego co wiem zawieszeniowo Intensa nie różni się niczym od innych wersji wyposażeniowych Lybry.

Tak BTW to nivomat występował w Lybrach (jak pisze Ciechu) - aż się zdziwiłem, iż ta opcja była dostępna.

Pozdrawiam



MICHU - 05-07-2009, 09:09
" />kolor amortyzatorów definiuje ich twardość np w przypadku OHLINSA.



Ciechu - 05-07-2009, 14:27
" />
">Juz nie będzie taka super sprawa dla portfela jak bedzie trzeba amorki wymienić

Za każdą przyjemność niestety trzeba płacić hehe.

Jutro wygrzebie fakture od poprzedniego właścieciela i powiem wam ile kosztowął ten dodatek. Kojarze tylko że skora była jednym z najdroższych dodatków i kosztowała chyba coś 8000zł



trigojunior - 05-07-2009, 14:56
" />ale chyba nie mówisz o Intensie w tym momencie bo Intensa miała seryjnie skórę z alkantarą

taką:




Sebastian - 06-07-2009, 20:05
" />
">kolor amortyzatorów definiuje ich twardość np w przypadku OHLINSA.

Tak, tyle że to tylko chlubny wyjątek - Öhlins jako jeden z nielicznych producentów bierze odpowiedzialność za to co drukuje na specyfikacjach technicznych swoich wyrobów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \