Simon - 12-02-2008, 14:10
" />Kto wie jakie wahacze i tarcze/klocki szły na pierwszy montaż w Lybrze?
TRW? Magneti? Tofas?
Słyszał kto co dobrego/złego o wahaczach General Motors, tarczach Nakamoto, klockach Woking?
Simon - 12-02-2008, 14:13
" />Ok już wiem, wahacze były z TRW. Reszta pytań aktualna
PS. Oryginalny wahacz w serwisie Fiata kosztuje... 670zł... 8O
kartonik - 12-02-2008, 15:03
" />U mnie np. szczeki hamulcowe z przodu maja logo ATE
Jarek_Jarecki - 12-02-2008, 15:08
" />
">PS. Oryginalny wahacz w serwisie Fiata kosztuje... 670zł... 8O
u mnie masz oryginalne nowki za 320 zł (szt + wysyłka)
pzdr:D
Egon - 12-02-2008, 15:34
" />mozna taniej wahacz
Simon - 12-02-2008, 15:36
" />ta, widziałem te TRW i bardzo się nad nimi zastanawiam.
Oczywiście można jeszcze taniej, jakieś Wemy albo Delphi chodzą po 150-180 zł, ale miałem już takie w Bravo i prawy wytrzymał 10kkm.
Jarek_Jarecki - 12-02-2008, 15:37
" />jak kto woli kwestia "oryginału" lub "jakości jak oryginału"
Simon - 12-02-2008, 15:39
" />no to w końcu TRW to nie oryginał?
kartonik - 12-02-2008, 15:42
" />juz chyba dyskutowalismy w innym temacie o oryginalach i ich ponadprzecietnej jakosci. jesli mnie pamiec nie myli, skonczylo sie na tym, ze to wielka bujda na resorach, za ktora trzeba przeplacac w serwisie gruba kapuste.
Simon - 12-02-2008, 15:52
" />Wiesz.. jest różnica kupić TRW za 260zł albo oryginały produkcji TRW za 670. Chyba, że chodzi Ci o to, że TRW, Wema, Tofas, Magneti, Delphi i wszystkie inne wynalazki to jeden pies.
Jarek_Jarecki - 12-02-2008, 15:53
" />tak czy owak moja cena oryginalnych jest aktualna
Taz - 12-02-2008, 16:07
" />
">Słyszał kto co dobrego/złego o wahaczach General Motors, tarczach Nakamoto, klockach Woking?
Kumpel ze sklepu motoryzacyjnego stwierdził:
"wahacze sa takie sobie wolal bym febi bilstein a o klockach i tarczach nic nie slyszalem i proponowal bym jak juz cos wymienic hamulce jednego producenta tzn np. klocki brembo i tarcze tez brembo"
Simon - 12-02-2008, 16:08
" />o, i to jest odp na moje pytanie
Egon - 12-02-2008, 18:07
" />ja już siedze w cześciach klika latek TRW jest to jakość oryginału w fiacie zawiesznia TRW ida na pierwszy montaż ,cena na aftermarket (sprzedaż pozaserwisowa) jest zawsze niższa niż w serwisie bo inaczej nikt by nie kupił sugerowana cena detaliczna takiego wahacza to ok. 320zł
jesli masz zamiar kupić dobry wahacz to kup TRW
Dudi - 12-02-2008, 19:31
" />Ja kupiłem wahacze TRW (oryginalne :!: ) w autosklep24.pl za 253,00 pln/sztuka. Tyle że dostałem 20% zniżki, ale zadzwoń i rzuć hasło Lancia Klub Polska. Jakiś upust na pewno dostaniesz. Jeśli chodzi o hamulce to narazie wymieniałem klocki z tyłu (też TRW) komplet za 70 pln.
Simon - 12-02-2008, 19:37
" />W LT zaproponowali mi jeszcze Wemę, w dość ciekawej cenie. Ktoś na tym jeździł? Mi się to kojarzy z jakąś tanią chińszczyzną ( włoszczyzną ), ale wnoszę tylko z niczym nie uzasadnionych uprzedzeń, mogę sie mylić.
Simon - 13-02-2008, 12:28
" />Z tego co na razie udało mi się ustalić to fabrycznie było tak:
Wahacze - TRW
Klocki i tarcze - ATE
Termostat: Behr
Filtr paliwa: UFI
maydayns - 13-02-2008, 13:03
" />Veme omijaj daaaalekim;) a co do klockow i tarcz, to polecam klocki TRW i do tego tarcze Delphi, moze nie super firma ale nie moge nic zlego powiedziec, nastukalem juz 5000km od wymiany sa ok, nic nie piszczy itp. swietnie hamuja i nie wiele kosztuja:) Polecam
Simon - 13-02-2008, 13:32
" />No ja właśnie miałem z Delphi kiedyś wahacze w Bravo i jeden z nich wytrzymał gdzieś z 8000 km, po czym padła w nim i tuleja i sworzeń razem.
Wezme chyba zestaw zaproponowany przez LT czyli wahacze TRW, tarcze jakieś LPR ( ponoć dobra włoska firma, ale brzmi złowrogo ) i klocki Remsa ( to już bardziej znane ). No jeszcze robię ostateczny rekonesans ale chciałbym zamówić wszystko w jednym miejscu a na te wahacze TRW mają naprawdę zaje..te ceny.
bolek - 13-02-2008, 13:45
" />Co do klocków i tarcz wg mnie najbezpieczniej jest kupić jedne i drugie jednej firmy i do tego w jednym miejscu. Głownie z powodów ewentualnych reklamacji. Miałem nieprzyjemność reklamować klocki i tarcze różnych firm z uwagi na bicie tarczy i dość nietypowe zużycie klocków po przebiegu ok 1000km. Pochodzenie klocków i tarcz od różnych producentów było znaczącym utrudnieniem w tym przypadku.
TRW (Lucas) będzie chyba jedną z lepszych i tańszych markowych propozycji.
Natomiast w temacie wahaczy wyleczyłem się z wydawania dwukrotnie większej kasy na super markowe części, bo zwyczajnie nie zauważyłem osiągania znacząco większych przebiegów zarówno na wahaczach jak i końcówkach drążków od tańszych czasami o 50%.
mi2849ma - 14-02-2008, 15:23
" />jeśli chodzi o klocki i tarcze to polecam TEXTAR
rewelka