Lybra vs Alfa 166



srekal34 - 04-02-2009, 21:41
" />Witajcie ponownie. Kiedy¶ za³o¿y³em tu temat o kupnie Kappy do 10 tysiêcy, ostatecznie kupi³em wtedy Leganzê(z³y wybór to by³, oj z³y). Od tego czasu moje finanse uleg³y znacz±cej poprawie i znowu zapragn±³em mieæ w³oszkê Mam w³a¶ciwie kupca na Legiê, wiêc muszê dzia³aæ szybko. Na kupno chcia³bym przeznaczyæ do 20 tysiêcy, razem z rejestracjami i przegl±dami i jakimi¶ wymianami max 25.
W krêgu moich zainteresowañ s± Alfa 166 i Lancia Lybra. Alfa ³adniejsza, lepiej wyposa¿ona, lepiej wykonana(?). Pewnie tak¿e komfort jazdy lepszy. Za Lybr±(sedan) przemawia znaczek na masce, ³atwiejsze parkowanie w mie¶cie i czê¶ciej wystêpuj±ca alcantara(wola³bym ni± zamiast skóry). Jak jest z nag³o¶nieniem i wyciszeniem w alfie? Jecha³em Lybr± z Bose i tam by³o fajnie - nie chcia³bym by by³o gorzej. Rozumiem ¿e GPS w obu autach nie ma polskiej mapy?
Biorê pod uwagê tylko 2.4JTD. Niestety Lyberek w takiej konfiguracji(2.4 + sedan) jest chbya jeszcze mniej ni¿ 166.

Jak my¶licie, które auto wybraæ?




Marc_B - 04-02-2009, 23:13
" />Mam nadzieje ¿e takie samo pytanie zada³e¶ na forum alfy...ciekaw jestem gdzie ilo¶æ odpowiedzi bêdzie wiêksza.
Co do autek..to dwie ró¿ne klasy auta.Odpowiednikiem Lybry w alfie jest 156(ta sama p³yta pod³ogowa).
Koszty serwisowania do tanich nie nale¿±(silnik 2.4 to ¶wietna jednostka, jednak je¶li co¶ sie popsuje...tanio nie jest).
Alfa nie je¼dzi³em, Lybrê mam w³a¶nie w takiej konfiguracji w jakiej Ty chcesz(sedan+2.4).
Lybra to takie fajne autko do miasta.Nie jest wielkie(ma³e te¿ nie) i ca³kiem sprawnie da siê tym poruszaæ.
Pamiêtaj tylko ¿eby naprawdê kupiæ zadbany egzemplarz.
Po pó¼niejsze naprawy tylko bêd± Ciê zniechêca³y do auta.
Nie spiesz siê,10xrazy siê zastanów...a na koniec kup egzemplarz w lepszym stanie



srekal34 - 04-02-2009, 23:32
" />a jaki jest adres najpopularniejszego forum Alfy? Interesowa³em sie te¿ 156 po liftingu wnêtrza(2003) ale trochê zbytnio plastikowo tam...
1.9JTD tañsza przy naprawie? Ale wtedy odpada 166:(
Ale có¿, nie po to kupujê w³ocha ¿eby potem biadoliæ ze drogi serwis ka¿de auto w utrzymaniu kosztuje. Grunt ¿eby nie psu³o siê ZBYT czêsto. A podobno 156 w³asnie psuje siê czê¶ciej od 2 modeli z tematu . Prawda to?



Boorek - 04-02-2009, 23:35
" />
">a jaki jest adres najpopularniejszego forum Alfy? Interesowa³em sie te¿ 156 po liftingu wnêtrza(2003) ale trochê zbytnio plastikowo tam...
1.9JTD tañsza przy naprawie? Ale wtedy odpada 166:(
Ale có¿, nie po to kupujê w³ocha ¿eby potem biadoliæ ze drogi serwis ka¿de auto w utrzymaniu kosztuje. Grunt ¿eby nie psu³o siê ZBYT czêsto. A podobno 156 w³asnie psuje siê czê¶ciej od 2 modeli z tematu . Prawda to?
forum alfy to np. alfaholicy.net albo curesportivo.pl ale to drugie chyba jest p³atne- musisz sprawdziæ. Moim zdaniem w Alfie 166 te¿ jest... plastikowo, na pewno bardziej plastikowo jak w Kappie z któr± mam porównanie... Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach




Pablo - 05-02-2009, 01:20
" />A 166 mia³em i mogê szczerze poleciæ. Do Lybry nigdy nie robi³em powa¿nych przymiarek choæby z uwagi na jej gabaryty. A 166 to udany model, silnik 2,4 JTD jak najbardziej przydatny, awaryjno¶æ osobi¶cie nie odczu³em, a jej obecny w³a¶ciciel te¿ nie narzeka Który¶ z kolegów napisa³ o plastikowym wnêtrzu. Hmmm...chyba nie siedzia³ w A 166. Mimo wszystko design Alfy bije Kappê na plecy. Ja osobi¶cie polecam Alfê, Lybra (szczególnie w sedanie) jest dla mnie zbyt klaustrofobiczna



Dudi - 05-02-2009, 09:21
" />
">Lancia Lybra. Alfa ³adniejsza, lepiej wyposa¿ona, lepiej wykonana(?)
Jak my¶licie, które auto wybraæ?


Które ³adniejsze to oczywi¶cie kwestia gustu. Mi osobi¶cie 166-tka bardzo siê podoba (i to szczególnie wersja sprzed liftingu) i ogólnie my¶lê, ¿e jest ³adniejsza...na zewn±trz. W ¶rodku moim zdaniem o wiele ³adniejsza jest za to Lybra (tyle, ¿e Alfa ma wygodniejsze tzn. bardziej sportowe fotele - które zawsze lepiej mi odpowiada³y).
Co do wyposa¿enia to nie mo¿e byæ dwóch zdañ - jest bardzo porównywalne i je¶li mierzysz w wersjê 2.4, to w przypadku Lybry nie wystêpowa³y raczej golasy (np. bez skóry na kierownicy czy sprzêtu audio "Bose") i my¶le, ¿e akurat tutaj bój miêdzy tymi autami jest najbardziej wyrównany.
Co do wykonania - te¿ bym siê k³óci³. Uwa¿am, ¿e Lybra jest du¿o lepiej zrobiona (tu z kolei lepsza jest zapewne 166-tka po liftingu, ale wykonanie wcze¶niejszych wersji jak na auto tej klasy dla mnie wo³a o pomste do nieba).
A tak poza tym to dwie zupe³nie ró¿ne klasy samochodów i w zasadzie nie ma co bezpo¶rednio porównywaæ. Wydaje mi siê, ¿e koszty utrzymania Alfy bêd± jednak trochê wy¿sze. Moje wra¿enia z jazdy 166 mogê opisaæ jednym s³owem - to taki mniejszy "czo³g"



kaeres - 05-02-2009, 09:53
" />Witaj lakers z purepc
Faktycznie wybierasz samochody z innych pó³ek przeznaczenia.
Niby w³ochy, niby silnik podobny - samochody jedna ca³kiem inne.
Alfa to Alfa, nastawiona na sport, m³odo¶æ.
Lancia raczej na presti¿, wygodê, klasê.
Odpowiedz najpierw sobie na pytanie czego od samochodu chcesz.
Po drugie miejsce i wielko¶æ samochodów.
A166 jet po prostu wiêksza i oferuje wiêcej miejsca od Lybry.
Je¿eli zatem wymagasz du¿o miejsca w ¶rodku to A166 dostarczy Ci go wiêcej.
W Lybrze 2,4JTD oferuje maks 150KM, a je¿eli mnie pamiêæ nie myli to Alfa 166 daje nawet 175KM tylko nie wiem od którego rocznika i chyba za t± kwotê takiej nie dostaniesz (to tak w kwestii informacyjnej).



Boorek - 05-02-2009, 18:45
" />
">A 166 mia³em i mogê szczerze poleciæ. Do Lybry nigdy nie robi³em powa¿nych przymiarek choæby z uwagi na jej gabaryty. A 166 to udany model, silnik 2,4 JTD jak najbardziej przydatny, awaryjno¶æ osobi¶cie nie odczu³em, a jej obecny w³a¶ciciel te¿ nie narzeka Który¶ z kolegów napisa³ o plastikowym wnêtrzu. Hmmm...chyba nie siedzia³ w A 166. Mimo wszystko design Alfy bije Kappê na plecy. Ja osobi¶cie polecam Alfê, Lybra (szczególnie w sedanie) jest dla mnie zbyt klaustrofobiczna
siedzia³ siedzia³, nawet parê kilometrów zrobi³ wersja 2.5 z pocz±tków produkcji... plastik z którego jest zrobiona deska rozdzielcza i górna czê¶æ boczków drzwi dla mnie jest tragedi± moje delikatne paluszki wol± tworzywo w Kappie. Ok design w porównaniu z Kapp± nie ma porównania



srekal34 - 06-02-2009, 00:40
" />
">Witaj lakers z purepc
Faktycznie wybierasz samochody z innych pó³ek przeznaczenia.
Niby w³ochy, niby silnik podobny - samochody jedna ca³kiem inne.
Alfa to Alfa, nastawiona na sport, m³odo¶æ.
Lancia raczej na presti¿, wygodê, klasê.
Odpowiedz najpierw sobie na pytanie czego od samochodu chcesz.
Po drugie miejsce i wielko¶æ samochodów.
A166 jet po prostu wiêksza i oferuje wiêcej miejsca od Lybry.
Je¿eli zatem wymagasz du¿o miejsca w ¶rodku to A166 dostarczy Ci go wiêcej.
W Lybrze 2,4JTD oferuje maks 150KM, a je¿eli mnie pamiêæ nie myli to Alfa 166 daje nawet 175KM tylko nie wiem od którego rocznika i chyba za t± kwotê takiej nie dostaniesz (to tak w kwestii informacyjnej).

a witaj

Miejsca mi duzo nie potrzeba, stanowimy dwu osobowa rodzinê i dzieci narazie nie planujemy
Na pierwszym miejscu stawia³bym komfort podró¿owania- tu chyba alfa?
Rozumiem ¿e Lybra wielowachacz ma tylko z ty³u?
Kurcze, my¶la³em, ¿e w ¶rodku materia³y lepsze w Alfie, a Wy tu mówicie ¿e odwrotnie :/ Po Leganzie mam uraz niestety, tam skrzypi wiele rzeczy.

Nikt mi jeszcze nie napisa³ jak z wyciszeniem w Alfie. Najlepiej jakby kto¶ odniós³ siê do Lybry lub którego¶ z Mercedesów: W140 lub W210.
A mo¿e lepiej(wiem ze pytanie nie na miejscu trochê) Volvo S80? W tej kwocie bêdzie cie¿ko, ale dla chc±cego nic trudnego ;]

Czy podgrzewanie foteli siê czêsto psuje? Bo w mojej Legii nie dzia³a od lat ;]



Dudi - 06-02-2009, 09:14
" />
">
Czy podgrzewanie foteli siê czêsto psuje? Bo w mojej Legii nie dzia³a od lat ;]


To jest akurat te¿ sta³a przypad³o¶æ w Lybrach. Kto ma to wie Zazwyczaj nigdy nie dzia³a. W ka¿dym razie je¶li bêdziesz mia³ alcantare, a nie zwyk³± skórê to podgrzewanie nie jest do niczego potrzebne.



kaeres - 07-02-2009, 19:53
" />
">Na pierwszym miejscu stawia³bym komfort podró¿owania- tu chyba alfa?
Kurcze, my¶la³em, ¿e w ¶rodku materia³y lepsze w Alfie, a Wy tu mówicie ¿e odwrotnie :/

W Alfie 156 czy 166 nie jest niestety wygodniej ni¿ w Lybrze.
Alfy s± z regu³y usportowionymi samochodami z lepszym uk³adem kierowniczym ni¿ w Fiatach czy Lanciach i z twardszymi nastawami zawieszenia.



Nat - 07-02-2009, 20:34
" />
"> Rozumiem ¿e Lybra wielowachacz ma tylko z ty³u?

Nie ma.



larry123 - 07-02-2009, 23:22
" />
"> Leganzê(z³y wybór to by³, oj z³y). Od tego czasu moje finanse uleg³y znacz±cej poprawie i znowu zapragn±³em mieæ w³oszkê Mam w³a¶ciwie kupca na Legiê,

cos by³o nie tak s³ysza³em ¿e to dobre fury



srekal34 - 08-02-2009, 00:55
" />
">Na pierwszym miejscu stawia³bym komfort podró¿owania- tu chyba alfa?
Kurcze, my¶la³em, ¿e w ¶rodku materia³y lepsze w Alfie, a Wy tu mówicie ¿e odwrotnie :/

W Alfie 156 czy 166 nie jest niestety wygodniej ni¿ w Lybrze.
Alfy s± z regu³y usportowionymi samochodami z lepszym uk³adem kierowniczym ni¿ w Fiatach czy Lanciach i z twardszymi nastawami zawieszenia.
Kolega wy¿ej pisze, ¿e Lybra wcale nie ma wielowachacza, a wiêc nie ma chyba fizycznej mozliwo¶ci byæ wygodniejsza od 166...
Je¶li info sie potwierdzi, to chyba szala na rzecz 166 przechylona...



jenks - 08-02-2009, 13:31
" />
">Na pierwszym miejscu stawia³bym komfort podró¿owania- tu chyba alfa?
Kurcze, my¶la³em, ¿e w ¶rodku materia³y lepsze w Alfie, a Wy tu mówicie ¿e odwrotnie :/

W Alfie 156 czy 166 nie jest niestety wygodniej ni¿ w Lybrze.
Alfy s± z regu³y usportowionymi samochodami z lepszym uk³adem kierowniczym ni¿ w Fiatach czy Lanciach i z twardszymi nastawami zawieszenia.
Kolega wy¿ej pisze, ¿e Lybra wcale nie ma wielowachacza, a wiêc nie ma chyba fizycznej mozliwo¶ci byæ wygodniejsza od 166...
Je¶li info sie potwierdzi, to chyba szala na rzecz 166 przechylona...
witam.lybra z ty~³u ma zawieszenie wielowachaczowe



gfu - 11-02-2009, 22:05
" />
">Który¶ z kolegów napisa³ o plastikowym wnêtrzu. Hmmm...chyba nie siedzia³ w A 166. Mimo wszystko design Alfy bije Kappê na plecy. Ja osobi¶cie polecam Alfê, Lybra (szczególnie w sedanie) jest dla mnie zbyt klaustrofobiczna

To porównywanie jab³ek i pomarañczy. Pomijam, ¿e to dwie ró¿ne klasy. Lybra jest owszem ³adna na zewn±trz, ale to wnêtrze projektowa³ chyba garncarz. Porównanie designu wnêtrza to nie przepa¶æ, to Kanion Kolorado. Alfa 166 ma wszystko idealnie - tam gdzie byæ powinno i takie jak powinno byæ. Z tego samochodu po prostu nie chce siê wysiadaæ. Na dodatek jako¶æ wykonania jest na takim poziomie, ¿e w Europie nie ma ¿adnej konkurencji. Alfa po 300kkm wygl±da tak samo jak po 100. Dok³adnie odwrotnie jest ze stylizacj± na zewn±trz, Lancia jest o wiele bardziej harmonijna, nie przyt³acza du¿± powierzchni± blachy, niestety Alfa pod tym wzglêdem trochê przypomina AGD. Co do zawiasu Alfa prowadzi siê perfekcyjnie je¶li zawieszenie jest takie. Niestety utrzymanie go w takim stanie kosztuje du¿o trudu i pieniêdzy. Je¶li kto¶ jest tego ¶wiadomy przyjemno¶æ prowadzenia nie do pobicia za porównywalne pieni±dze.
P.S. Tak siê sk³ada, ¿e temat trochê rozpracowa³em, bo w najbli¿szym czasie muszê kupiæ samochód. Po rozpatrzeniu w grê wchodzi jedynie AR166 i Lancia Kappa.



Sixt - 11-02-2009, 22:14
" />Do wczoraj te¿ mia³em podobny dylemat ..

E-38 728iL // Alfa Romeo 166 JTD // Lancia K JTD sedan

Kupi³em w koñcu kolejn± Kappê bo tutaj niestety stosunek ceny do jako¶ci/stanu auta jest najlepszy i to autko z tej trójki najtañsze w eksploatacji w tych weso³ych czasach.



Dudi - 11-02-2009, 23:26
" />
">To porównywanie jab³ek i pomarañczy. Pomijam, ¿e to dwie ró¿ne klasy. Lybra jest owszem ³adna na zewn±trz, ale to wnêtrze projektowa³ chyba garncarz. Porównanie designu wnêtrza to nie przepa¶æ, to Kanion Kolorado. Alfa 166 ma wszystko idealnie - tam gdzie byæ powinno i takie jak powinno byæ.

Czytam i nie wierze Garncarz???????????

Cz³owieku wnêtrze Lybry to akurat jedno z najlepszych wnêtrz jakie kiedykolwiek zosta³y zaprojektowane. Na ka¿dym kto po raz pierwszy wsiada do tego samochodu najwiêksze wra¿enie robi w³a¶nie wnêtrze. A ty tu z jakim¶ kanionem wyskakujesz???? Nie no trzymajcie mnie



kaeres - 12-02-2009, 11:54
" />To jest opinia tak skrajna, ¿e a¿ siê wierzyæ nie chce ¿e ca³kiem powa¿na



Afamia - 18-02-2009, 13:18
" />Je¶li nie planujesz w najbli¿szym czasie potomstwa, to zdecydowa³bym siê na twoim miejscu na Alfê 166. Jecha³em tym samochodem, z silnikiem 2,4 i jest rewelacyjne. Du¿e, wygodne, piêkne z zewn±trz i w ¶rodku, je¼dzi jak po sznurku, zawieszenie sprê¿yste ale nie za twarde, s³owem cud, miód, malina. Tylko, ¿e mimo lepszych opini o jako¶ci wykonania ni¿ alfa 156, to zawieszenie mimo wszystko jest delikatniejsze ni¿ w lybrze.
Ale s±dzê, ¿e i tak warto. Sam kupi³em (m.in) lybrê kombi dlatego, ¿e mam potomka, inaczej najprawdopodobniej ¶miga³bym alf± 166.
Mo¿e przy u¿ywanach nie powinno siê byæ wybrednym je¶li stan techniczny jest zadowalaj±cy, ale w alfie nie podoba mi siê gdy wnêtrze jest ca³e czarne ze srebrn± konsol± ¶rodkow±. Naj³adniejsze s± dwukolorowe, lub ze wstawkami z drewna. A najlepiej takie:)



Nat - 18-02-2009, 13:29
" />
"> Lybra jest owszem ³adna na zewn±trz, ale to wnêtrze projektowa³ chyba garncarz.

Hehe widaæ Alfiarz pisze. I zapewne garncarz, skoro tak dowarto¶ciowujesz ten fach.

Mozna miec do Lybry zarzuty, ¿e zbyt pstrokato ( i plastiki i pseudoalu i pseudodrewno) ale trudno te zarzuty potraktowac inaczej ni¿ drobiazgi.

To ju¿ w³asnie lybrowy wygl±d zewnêtrzny (migacze z przodu) wzbudza wiêcej kontrowersji...

Ale trudno dyskutowac o gustach



Krzysiek_79 - 18-02-2009, 14:44
" />
">To porównywanie jab³ek i pomarañczy. Pomijam, ¿e to dwie ró¿ne klasy. Lybra jest owszem ³adna na zewn±trz, ale to wnêtrze projektowa³ chyba garncarz. Porównanie designu wnêtrza to nie przepa¶æ, to Kanion Kolorado. Alfa 166 ma wszystko idealnie - tam gdzie byæ powinno i takie jak powinno byæ.

Czytam i nie wierze Garncarz???????????

Cz³owieku wnêtrze Lybry to akurat jedno z najlepszych wnêtrz jakie kiedykolwiek zosta³y zaprojektowane. Na ka¿dym kto po raz pierwszy wsiada do tego samochodu najwiêksze wra¿enie robi w³a¶nie wnêtrze. A ty tu z jakim¶ kanionem wyskakujesz???? Nie no trzymajcie mnie

POTWIERDZAM A¯ BRAK S£ÓW , WNÊTRZE SAMOCHODZIKU ROBI FURRORÊ WSRÓD ZNAJOMYCH ! KA¯DY KTO WSIADA PIERWSZY RAZ MÓWI WOW ! CHYBA NIE BEZ POWODU :p



Toper - 05-03-2009, 19:50
" />
">POTWIERDZAM A¯ BRAK S£ÓW , WNÊTRZE SAMOCHODZIKU ROBI FURRORÊ WSRÓD ZNAJOMYCH ! KA¯DY KTO WSIADA PIERWSZY RAZ MÓWI WOW ! CHYBA NIE BEZ POWODU :p

u mnie to samo zdziwienie i pochwa³y wszystkim siê podoba wnêtrze mojej Lybry



Sebastian - 05-03-2009, 21:25
" />
">u mnie to samo zdziwienie i pochwa³y wszystkim siê podoba wnêtrze mojej Lybry

U mnie moja Magda w³a¶nie tak przes±dzi³a o zakupie Lybry - wsiad³a do ¶rodka auta i powiedzia³a, ¿e jest bardzo ok, wiêc bierzemy.



Garos - 15-03-2009, 18:18
" />
">A 166 mia³em i mogê szczerze poleciæ. Do Lybry nigdy nie robi³em powa¿nych przymiarek choæby z uwagi na jej gabaryty. A 166 to udany model, silnik 2,4 JTD jak najbardziej przydatny, awaryjno¶æ osobi¶cie nie odczu³em, a jej obecny w³a¶ciciel te¿ nie narzeka Który¶ z kolegów napisa³ o plastikowym wnêtrzu. Hmmm...chyba nie siedzia³ w A 166. Mimo wszystko design Alfy bije Kappê na plecy. Ja osobi¶cie polecam Alfê, Lybra (szczególnie w sedanie) jest dla mnie zbyt klaustrofobiczna

to ja jestem obecnym w³a¶cicielem Alfy Pabla i zdecydowanie polecam 166 z dieslem.Autko robi wra¿enie a d¼wiêk diesla to nie klekot tylko rasowa muzyka piêciocylindrowca.Komfort jest zajeb... a zw³aszcza bardzo wygodne tylne fotele.Niestety nic nie mogê powiedzieæ na temat Lybry bo nie mia³em okazji u¿ytkowaæ ale ostatnio zachorowa³em na Thesisa i mam nadziejê i¿ siê spe³ni marzenie.



Sebastian - 15-03-2009, 20:19
" />
">ostatnio zachorowa³em na Thesisa i mam nadziejê i¿ siê spe³ni marzenie.

To jeszcze raz porozmawiaj z Pablem, to Ci wy³uszczy utrapienia z tym zwi±zane (w sensie posiadania Thesiski)

Pozdrawiam



Garos - 18-03-2009, 19:20
" />
">ostatnio zachorowa³em na Thesisa i mam nadziejê i¿ siê spe³ni marzenie.

To jeszcze raz porozmawiaj z Pablem, to Ci wy³uszczy utrapienia z tym zwi±zane (w sensie posiadania Thesiski)

Pozdrawiam

hmmm,nie dobrze bo ju¿ siê powa¿nie zakocha³em



Toper - 23-03-2009, 00:09
" />
">To jeszcze raz porozmawiaj z Pablem, to Ci wy³uszczy utrapienia z tym zwi±zane (w sensie posiadania Thesiski)

Pozdrawiam


a móg³by¶ w skrócie napisaæ w czym problem(y)?
Mi siê bardzo podoba, tylko za du¿a dla mnie jest... Lybra jest dla mnie w sam raz



gfu - 19-06-2009, 18:59
" />
"> Lybra jest owszem ³adna na zewn±trz, ale to wnêtrze projektowa³ chyba garncarz.

Hehe widaæ Alfiarz pisze. I zapewne garncarz, skoro tak dowarto¶ciowujesz ten fach.

Mozna miec do Lybry zarzuty, ¿e zbyt pstrokato ( i plastiki i pseudoalu i pseudodrewno) ale trudno te zarzuty potraktowac inaczej ni¿ drobiazgi.

To ju¿ w³asnie lybrowy wygl±d zewnêtrzny (migacze z przodu) wzbudza wiêcej kontrowersji...

Ale trudno dyskutowac o gustach

Owszem trudno, pisz±c tamte s³owa nie chcia³em nikogo uraziæ, wyrazi³em tylko do¶æ lapidarnie w³asne odczucia. Ka¿dy ma indywidualne odczucia estetyczne i tak jest bardzo dobrze. Na dodatek podobno tylko krowa nie zmienia pogl±dów Najlepszym dowodem na to jest fakt, ¿e ostatecznie nie kupi³em AR166 3.0V6 albo Kappy 2.0T jak planowa³em, tylko w³a¶nie Lybrê. Tym bardziej trudna dla mnie to by³a decyzja, ¿e od lat usilnie unika³em diesli i niezmiennie wystêpowa³em jako zagorza³y przeciwnik ropy do osobówki. Jak widaæ rozs±dek ponad uprzedzenia i zachcianki nie na czasie. Na tamte zakupy przyjdzie jeszcze czas. W tej chwili po prostu potrzebowa³em auta kombi, a w tej konkurencji Lybra nie mia³a godnych przeciwników. Na dodatek po próbach drogowych stwierdzi³em, ¿e do auta uniwersalnego tej wielko¶ci i wagi ten diesel pasuje najlepiej z ca³ej gamy oferowanych jednostek. I tak drog± kupna wszed³em w posiadanie Lybry 2.4jtd SW. W chwili kiedy piszê te s³owa jestem zadowolony z tego zakupu.
Nie jestem garncarzem niestety i czasem tego ¿a³ujê Nadal jednak projekt wnêtrza Lybry nie powala mnie na kolana, zw³aszcza w³a¶nie konsola centralna z ICSem, któr± w rodzinie na cze¶æ jednego z pierwszych polskich aparatów radiowych pieszczotliwie nazywamy "radiem Promyk". Có¿ takie skojarzenia. Nie do koñca te¿ odpowiada mi wysoka pozycja za kierownic± i od 2 tygodni nie za bardzo mogê sobie wymo¶ciæ miejsce za kó³kiem. Poza tym podoba mi siê prawie wszystko, a zw³aszcza w³a¶nie przód i ty³ -szczególnie ¶wiat³a i nazywane przez niektórych kontrowersyjnymi przednie kierunkowskazy. Czy¿ jest bardziej klasyczny kszta³t ¶wiate³ ni¿ okr±g³y? Doprawdy nie uwa¿am tego za kontrowersyjne lecz dystyngowane. No ale jak ju¿ zosta³o powiedziane: "de gustibus non disputandum est".



jaro1959 - 19-06-2009, 21:34
" />Posiadamy w domu Lybre i Alfê 166, komfort zbli¿ony,naprawy tañsze Lybra (zw³aszcza zawieszenie)
ale generalnie co komu serce podpowiada,mo¿na kupiæ Volkswagena i mieæ rado¶æ z ¿ycia.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \