Codee - 15-09-2009, 23:33
" />Chciałbym się dowiedzieć czym różni się uszczelka pod głowicą w silniku mojego wozu naminał, 1-szy szlif, 2-gi szlif, jak ktoś ma to foto mile widziane.
Pytam bo muszę zregenerować głowicę, ale jak to już rozbebeszę to muszę wiedzieć czy mam uszczelkę nominał czy inną - na jaką wymienić.
Proszę nie pytać o przebieg i nie prorokować ! ! !
Gdzie taką uszczelkę mogę tanio kupić? ? ? Oczywiście dobrej firmy
Dziękuję za wszelkie info zwłaszcza foto.
argenta67 - 16-09-2009, 06:35
" />Uszczelka pod głowicę to nie na szlify tylko na grubość i tak trzeba zmierzyć jakiej grubości była i kupić taką samą.
Codee - 16-09-2009, 07:49
" />tak to ciekawe że dam głowicę do regeneracji zrobią mi planowanie a ja dam taką samą grubość
jeśli jest pierwszy szlif to uszczelka musi być grubsza od niminału na drugi grubsza od 1-go szlifu więc dziwna ta powyższa teoria
argenta67 - 16-09-2009, 10:03
" />
">tak to ciekawe że dam głowicę do regeneracji zrobią mi planowanie a ja dam taką samą grubość
jeśli jest pierwszy szlif to uszczelka musi być grubsza od niminału na drugi grubsza od 1-go szlifu więc dziwna ta powyższa teoria
Chłopie uszczelki zmienia się grubością nie dlatego, że planuje głowicę a więc nie truj tu o teorii bo ta uszczelka co ją zdemontowałeś jest już teraz pewnie z dwoma dziurkami. Nie wymyślaj zbyt dużo teorii tylko zasięgnij info od czego i po co zmienia się grubości uszczelek.
Codee - 16-09-2009, 16:43
" />
">tak to ciekawe że dam głowicę do regeneracji zrobią mi planowanie a ja dam taką samą grubość
jeśli jest pierwszy szlif to uszczelka musi być grubsza od niminału na drugi grubsza od 1-go szlifu więc dziwna ta powyższa teoria
Chłopie uszczelki zmienia się grubością nie dlatego, że planuje głowicę a więc nie truj tu o teorii bo ta uszczelka co ją zdemontowałeś jest już teraz pewnie z dwoma dziurkami. Nie wymyślaj zbyt dużo teorii tylko zasięgnij info od czego i po co zmienia się grubości uszczelek.
argenta67 miałeś rację więc zrobiłem Edit post
argenta67 - 16-09-2009, 18:25
" />Chłopaku ja takie rzeczy robię od 25 lat i jesli coś piszę to nie wymyślam i nie wiem po co ku zadajesz pytania jeśli sam lepiej wiesz. Grubość uszczelki jest uzależniona o wysokości jaką wystaje poziom denka tłoka a nie jakiś szlif głowicy. Ponieważ jest forum w miarę publiczne to nie będę nic pisał o takich domorosłych fachowcach co próbują uczyć człowieka z zapleczem technicznym i przepracowanymi latami oraz pełną praktyka. Żegnam "fachowcu" i jesteś mi słowo przepraszam
Gość - 16-09-2009, 19:43
" />Kol.Codee napisał:
Robiąc szlif głowicy zmniejszasz po jej skręceniu odległość między tłokami a zaworami jeśli robisz pierwszy szlif to dajesz uszczelkę grubszą na pierwszy szlif bo jeśli dasz nominał to może być zbyt mała komora spalania i oczywiście zmniejszona odległość zawory tłok.
Gościu to wszystko jest policzone i musi się zgadzać co do dziesiątek milimetra.
Ale jak Q.. a pytam się czym się różnią i jak wyglądają to dostaję filozofię o konieczności/jej braku zmiany uszczelki na grubszą po szlifie.
Nie o to się pytałem więc pytanie ponawiam oraz ponawiam prośbę o nie prorokowanie i zjeżdżanie z tematu
Otóż kol.Codee
Ty nawet nie masz pojęcia jak się mierzy wysokość wystawania denka tłoka.
Otóż wszystko wiedzący mechaniku po h się wypowiadasz jak nie masz pojęcia i dalej nie słuchasz mądrzejszych od siebie.Przestałem udzielać odpowiedzi w których Ty zabierasz głos,gdyż prowadziłoby to do nie potrzebnych pyskówek.Zeby ćię oświecić przeczytaj to:
Załącznik:
uszczelka.JPG [ 35.48 KiB | Obejrzany 744 razy ]
A jak dalej nie nabierzerz ogłady dla starszych i więcej wiedzących i takich którzy chcą pomóc a nie wymądrzać się i nie mając za sobą wiedzy i doświadczenia w naprawie włoskiego złomu -To wy
Wiem ,że to mój ostatni post /ban na bank/ale te Twoje głupkowate wypowiedzi roz...... mnie
To na tyle spadam .Wiecej takich pseudomechaników a nie umrzem z głoduy
Codee - 16-09-2009, 20:49
" />Panowie bo widzicie jak wam się nie pojedzie to nie podacie tego co trzeba tak to już z wami bywa że się bawicie w kotka i myszkę
jan123456 bardzo dziękuje za oświcenie - szczerze mówiąc to liczyłem że najwcześniej mi Ty odpiszesz bo trochę tego forum już poczytałem i Tobie można ufać - więc RESPECT dla Ciebie
argenta67 przepraszam jeśli Cię uraziłem ale nie wydałeś mi się wiarygodny jak w/w kolega z forum
zaśpiewam Ci w nagrodę
Gość - 16-09-2009, 21:17
" />Jak zdążyłeś zauważyć ,że tam gdzie Ty się wypowiadasz ja unikam tam odpowiedzi.Jednakże jeśli ubliżasz ludziom co mają trochę obycia z makaron jest to dla mnie do zniesienia.Generalnie forum to ma ułatwiać a nie gmatwać i tak popier...... włoszczyznę/przepraszam wszystkich użytkowników,którzy poczuli się tym dotknięci/Szanuje zawsze wypowiedzi tych co mają coś więcej do powiedzenia z sensem/dotyczy kol.argenta67/Uważam również ,że nie ilość a jakość i sens wypowiedzi jest dla mnie wykładnią tego czy ktoś się zna czy też nie.Nie wydaje mi się też aby te przeprosiny wyszły od Ciebie,tylko za namową zarządzających tym forum/być może się mylę/Jednego mnie nauczyłeś ,że jak przyjeżdza klient swoją bryką i mówi,że czytał na forum -to wierz mi staram się zbyć takiego klienta np.poprzez cenę za usługę z kosmosu,bo póżniej jest więcej problemów jak tej kasy co u mnie zostawił.
argenta67 - 16-09-2009, 21:21
" />
">Panowie bo widzicie jak wam się nie pojedzie to nie podacie tego co trzeba tak to już z wami bywa że się bawicie w kotka i myszkę
jan123456 bardzo dziękuje za oświcenie - szczerze mówiąc to liczyłem że najwcześniej mi Ty odpiszesz bo trochę tego forum już poczytałem i Tobie można ufać - więc RESPECT dla Ciebie
argenta67 przepraszam jeśli Cię uraziłem ale nie wydałeś mi się wiarygodny jak w/w kolega z forum
zaśpiewam Ci w nagrodę
Dobrze, że późno niż wcale ale i tak kolano będzie cię długo bolało po tym strzale bo twoje posty to był strzał w kolano, diesel to nigdy nie był (wbrew pozorom) prosty silnik a obecne TD, JTD, HDI, TDS, itp, itd lubią choć trochę wiedzy od tego co tam grzebie bo wcześniej czy później będzie
jan123456
Dla mnie takie forum miało służy jako wieczorny odpoczynek jak sobie czytam o problemach innych ale po takich odpowiedziach obywatela Codee zaczynam wymiękać i chyba będę oszczędzał prąd
Codee - 16-09-2009, 21:34
" />jan123456 ja wiem że masz mi za złe że Cię upomnieli za tę Twoją dopowiedź przy zamykaniu szyb z kluczyka no ale cóż Ty sam zaczołeś agresywnie więc nie dziw się teraz pokazałeś to masz
Plus jest taki że jednak piszesz w postach gdzie ja piszę więc nie jest tak źle
Nie bardzo zrozumiałem argenta67 no ale niech mi nie ma za złe bo co nie zabije to wzmocni
jan123456 przeprosiny wyszły ode mnie bo ja wiem kiedy się mylę i dla mnie słowo przepraszam nie jest uchybieniem więc przestań się nosić
Gość - 16-09-2009, 21:45
" />kol.Codee napisał:
Nie bardzo zrozumiałem argenta67 no ale niech mi nie ma za złe bo co nie zabije to wzmocni
Jak przerobisz trochę diesli jtd hdi to zrozumiesz
A wracając do nieszczęsnej uszczelki wysokość głowicy nie może być mniejsza od? bo jak nie to będzie I tu już wykaż się inteligencją.Jutro poszukam gdzieś ostatnio to przerabiałem więc jak będę miał natchnienie to porównamy
argenta67 - 16-09-2009, 21:49
" />Na razie niech zostanie
Codee - 16-09-2009, 21:50
" />to się zgadza bo jak na razie przerobiłem 1.7D isuzu i swoje obecne JTD poznaje
Staram się uczyć ale tak to już jest że tylko głupiec się nie myli ( bo tak mu się wydaje )
Gość - 16-09-2009, 22:04
" />Minimalna wysokość głowicy wynosi:
Załącznik:
11.JPG [ 51.42 KiB | Obejrzany 664 razy ]
To na tyle co mam do powiedzenia w tym temacie
Codee - 16-09-2009, 22:10
" />jan123456 dziękuję