ďťż
Lybra - Problem ze wspomaganiem po wymianie rozrządu



szmalu - 21-07-2009, 02:15
" />Witam wszystkich;) Wymieniali mi dzisiaj rozrząd (w ASO) i po zabiegu wspomaganie chodzi dosyć dziwnie - tzn. działa ale silnik zaczyna jakby buczeć przy przekręcaniu kierownicy, a kierownica wpada w takie małe drgania (zwłaszcza na niskich obrotach). Sprawdzałem poziom płynu w układzie wspomagania - na pewno jest go tyle ile trzeba (nie wiem tylko czy jest czerowny;), ale jutro sprawdzę - ale czy to w ogóle może być wina zużytego płynu, zwłaszcza że wcześniej chodziło ok...). Przeczytałem wszystkie wątki na forum dotyczące problemów ze wspomaganiem - od razu mówię że u mnie nic nie piszczy a pasek nie ma pęknięć. Czy ktoś wie czego to może być wina? Jutro i tak wracam do serwisu z "reklamacją", ale od jakiegoś czasu wolę się mocno interesować przyczynami usterek bo czasem debilizm macherów nie zna granic. Autko to lybra 2.4 JTD z turbiną bez zmiennej geometrii... Wielkie dzięki za wszelkie sugestie!




dudekken - 21-07-2009, 04:24
" />Może podmienili ci pompę... Zna takie przypadki kiedy Aso robi więcej niż im się zleca



szmalu - 22-07-2009, 20:45
" />Po odwiedzeniu ASO powiedzieli mi, że nic się nie dzieje i że to normalne. Nie wiem, może jestem przewrażliwiony i już mi się coś zdaje;) Niemniej byłbym wdzięczny jakby ktoś mi opisał jak mu wspomaganie działa na wolnych obrotach jak np. w garażu stoi i sobie pokręci czy też ma takie objawy jak opisałem?



Dudi - 22-07-2009, 20:49
" />Ja mam podobne objawy, co prawda nie odczuwam żadnych drgań, ale charakterystyczne buczenie występuje. Jeżdże tak już od 50 tys. km i nic. Na początku się tym interesowałem, ale teraz sobie odpuściłem i jeżdżę dalej.




Wojtek Łódź - 22-07-2009, 21:56
" />Moja 1.9 JTD również podobnie się zachowuje - tzn. podczas kręcenia kierownicą na postoju następuje lekki spadek obrotów silnika i jego "buczenie". Wszystko jednak trwa ułamek sekundy, zaś kierownica nie drży w sposób zauważalny.



szmalu - 22-07-2009, 22:15
" />Mi obroty nie spadają - wskaźnik twardo stoi w jednym miejscu. Kierownica też nie wali po łapach, ale jednak czuć małe drgania, a w lybrze z benzynką tego nie ma... Przy obrotach 1100 efekt znika - także chyba jednak jestem przewrażliwiony;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \