mmilon - 08-10-2007, 18:48
" />1.jaki płyn hamulcowy lać do Lybry?
2.przy ruszaniu i przy hamowaniu czuję wibracje na kierownicy i stuki, wymieniłem już gumy stabiliaztorów z przodu i z tyłu, tuleję wahacza, łączniki stabiliz., w tym tygodniu wymienię tarcze i klocki z przodu. Objawy są takie, że przy ruszaniu i przyspieszaniu czuć wibracje im mniejsze obroty tym większe drżenie, przy hamowaniu podobnie.Co to może być nie wiem, podejrzewam amortyzatory??, końcóki drążka??, nie mam pojęcia co:)
pozdrawiam
mmilon
mmilon - 08-10-2007, 18:49
" />może sprzegło się już kończy??
wujek - 08-10-2007, 19:32
" />Witam,
A silnik pali równo na wszystkie gary? Może poduszki pod silnikiem ponadrywane?
Te usterki również dadzą efekt szarpania i wibracji przy ruszaniu.
Pozdrawiam
mmilon - 08-10-2007, 19:41
" />silnik pali równo, sytuacja dotyczy również rozgrzanego, przy wymianie tarcz powiem mechanikowi, żeby zwrócił uwagę na łapę silnika
Petrus - 08-10-2007, 22:14
" />Wydaje mi się, że to wina tarcz hamulcowych. Przetocz je.
Nat - 09-10-2007, 09:26
" />
">Wydaje mi się, że to wina tarcz hamulcowych. Przetocz je.
No tak, ale koledze "bije" nie tylko przy hamowaniu, lecz też przy ruszaniu...
Zresztą, wymieni tarcze jak planuje, to zobaczymy, czy objaw ustąpi...
mmilon - 09-10-2007, 21:04
" />napiszcie mi jaki płyn hamulcowy wlać do Lybry??
kupiłem już tarcze i klocki, zastanawiam się, czy te drgania to nie końcówka drążka kierowniczego
adasik12 - 09-10-2007, 21:06
" />A kola dobrze wywazone ?
docent - 09-10-2007, 21:07
" />kolego a sprawdziles czy przypadkiem nie masz tzw krzywych opon, to wydaje sie banalne ale skoro bije Ci juz przy ruszaniu to zaczal bym od tego. A co do plynu hamulcowego to ja osobiscie polecam DOT-4 MOBILA
jerzy - 14-10-2007, 13:42
" />cześć
- wegług mnie to są opony lub felgi krzywe
- może być też zła zbieżność ale najpewniej to opony wymień tył
na przód i zobaczysz wtedy
pozdrawiam
mmilon - 18-10-2007, 20:28
" />wibracje przyhamowaniu to jednak były tarcze, stare miały już rant na kilka milimetrów i miały już dość, po wymianie auto hamuje płynnie i równo, aż do samego zatrzymania, a drgania przy ruszaniu spowodowane były końcówką drążka kierowniczego, który się skończył:)