mmilon - 19-03-2007, 22:12
" />W zesz³ym tygodniu w poniedzia³ek wymieni³em pasek wielorowkowy na nowy, pasek 120 z³ + 100 z³ za wymianê i jaki by³o moje zdziwienie, gdy po dzisiaj, po 7 dniach stwierdzi³em, ¿e nowy pasek jest popêkany lub poprzecinany w poprzek do po³owy szeroko¶ci na ca³ej swojej d³ugo¶ci. Na starym pasku nic takiego nie wyst±pi³o, wiêc nie bardzo wiem co siê dzieje??? Znajomy powiedzia³, ¿e mogli mi za³o¿yæ nowy-stary sparcia³y pasek, który przele¿a³ za d³ugo w magazynie. Jadê w ¶rodê do warsztatu zrobiæ borutê, st±d proszê o wszelkie rady w zakresie przyczyn takiego stanu rzczy.
Nat - 19-03-2007, 22:22
" />Poprzecinany czy popêkany? Bo stary pasek to raczej by³by popêkany (krawêdzie nie by³yby równe) a nowy tylko ¼le za³o¿ony- mo¿e byæ pociêty.
BTW nie rób Boruty, ani Rokity te¿ nie
sloneczna - 19-03-2007, 22:36
" />Pochwal siê jeszcze kto takie paski dojazdowe produkuje.
Nie pisz tylko " CONTI", bo mam wysokie mniemanie o nich i taki ostatnio w rozrz±dzie zak³ada³em.
kartonik - 20-03-2007, 09:31
" />
">W zesz³ym tygodniu w poniedzia³ek wymieni³em pasek wielorowkowy na nowy... 100 z³ za wymianê
Kartka papieru, olowek co by narysowac sobie przebieg paska miedzy kolkami, klucz (chyba 15) i 5 minut roboty dla KOMPLETNIE nieutalentowanego "podworkowego mechanika" Dochodze do wniosku, ze stacja obslugi to nawet oplacalna fucha :lol:
pozdro
mmilon - 20-03-2007, 10:05
" />pasek jest regularnie ponacinany na ca³ej d³ugo¶ci prawie do po³owy szeroko¶ci, naciêcia wystêpuj± co 3-4 cm:(, nie wiem kto jest producentem. Zobaczymy co powie Pan Mechanik jak to jutro zobaczy.
lancia1969 - 20-03-2007, 19:25
" />Zanim zaczniesz robiæ burzê , poogladaj kó³ka , prawdopopodobnie "Pan Mechanik" pomaga³ sobie narzêdziem i pozagina³ i pokaleczy³ rowki na którym¶ z kó³ek - dlatego masz ponacinany pasek w regularnych odstêpach :roll:
Je¿eli tak jest zrób awanturê na ca³ego - czego Ci nie ¿yczê :wink:
mmilon - 21-03-2007, 20:46
" />Po wizycie w warsztacie sprawy maj± siê tak, ¿e do wymiany jest ko³o napinaj±ce 145 z³,( fakttycznie wygl±da tak "\"), które doprowadzi³o do tego, ¿e pasek przeskoczy³ o jeden rowek i tar³ o obudowê przy innym kole, chyba tym od alternatora. No i oczywi¶cie niezbêdny bêdzie jeszcze jeden nowy pasek 120 z³. Na pytanie dlaczego nie wymieniono napinacza razem z paskiem, mechanik stwierdzi³, ¿e jak za³o¿y³ pasek wszystko by³o ok. W poniedzia³ek wymieniam napinacz i jeszcze raz pasek.
wujek - 21-03-2007, 21:13
" />Witam,
Dla mnie rewelacja :mrgreen:
Pozdrawiam
Bandito - 21-03-2007, 21:39
" />to jeszcze napisz gdzie tacy... hehe.. fachowcy robia, co by niczyja wiecej lucynka nie wpadla w ich lapy...a tym bardziej pod srubokrety...
mikaeltdi - 21-03-2007, 22:07
" />mmilon mam nadziejê ¿e nie wymieniasz w tym samym warsztacie!!!!!!podaj gdzie to tacy faaaaachowcy ¿ebysie na nich nie ...naciaæ..
pozdro...