Lybra - naprawa pilota w kluczyku



irek9999 - 28-02-2009, 13:12
" />cze¶æ mo¿e kto¶ wie jak rozebraæ kluczyk w LANCI LYBRZE SW bo mam do naprawy p³ytkê anie wiem jak siê do niego dostaæ by³em u elektronika ale te¿ roz³o¿y³ rêce mam do wymiany mikrostyki w pilocie




Doodik - 28-02-2009, 13:53
" />Ostatni post



dudekken - 28-02-2009, 14:41
" />A co siê konkretnie sta³o, dzia³a³ i przesta³ czy w ogóle nie dzia³a a chcesz ¿eby zacz±³??



irek9999 - 01-03-2009, 10:28
" />
">cze¶æ mo¿e kto¶ wie jak rozebraæ kluczyk w LANCI LYBRZE SW bo mam do naprawy p³ytkê anie wiem jak siê do niego dostaæ by³em u elektronika ale te¿ roz³o¿y³ rêce mam do wymiany mikrostyki w pilocie.Mikrostyki raz dzialaja raz nie.poprostu mam je do wymiany,a nie wiem jak rozebrac kluczyk




gregi - 07-03-2009, 09:38
" />to mo¿e i ja mam co¶ z mikrostykami bo nie mogê kupowaæ baterii raz na tydzieñ.po zakupie auta pilot dzia³a³ przez tydzieñ kupi³em now± bateriê i po tygodniu nastêpn± mam ju¿ do¶æ co jest grane mo¿e kto¶ co¶ wie na ten temat javascript:emoticon('8O')



Doodik - 07-03-2009, 11:03
" />
">to mo¿e i ja mam co¶ z mikrostykami bo nie mogê kupowaæ baterii raz na tydzieñ.po zakupie auta pilot dzia³a³ przez tydzieñ kupi³em now± bateriê i po tygodniu nastêpn± mam ju¿ do¶æ co jest grane mo¿e kto¶ co¶ wie na ten temat javascript:emoticon('8O')

Wyci± baterie rozpo³ów delikatnie pilota i podoginaj blaszki odpowiedzialne na kontakt z bateri±, zobacz czy maja tez odpowiedni styk z p³ytk± pilota. Bateria po tygodniu napewno nie pad³a



maydayns - 07-03-2009, 11:42
" />
">to mo¿e i ja mam co¶ z mikrostykami bo nie mogê kupowaæ baterii raz na tydzieñ.po zakupie auta pilot dzia³a³ przez tydzieñ kupi³em now± bateriê i po tygodniu nastêpn± mam ju¿ do¶æ co jest grane mo¿e kto¶ co¶ wie na ten temat javascript:emoticon('8O')

Mialem podobnie, baterie rozladowuje dioda ktora czasem sie przytnie i swieci caly czas, po rozebraniu kluczyka i poprawieniu lutow, blaszk itp jest ok ale tylko na chwile bo po paru dniach znowu to samo, zauwazylem ze jak sie pdgrzeje lutownica taki maly uklad scalony to wtedy podziala z jakis tydzen, wydaje mi sie ze to juz nie jest do naprawy niestety..



dudekken - 07-03-2009, 14:59
" />Proponujê siê nie mêczyæ z tymi oryginalnymi pilotami bo szkoda czasu i nerwów.
Osobi¶cie zrobi³em sobie Takie co¶. U¿ywam tego od 2 miesiêcy i jestem bardzo zadowolony, do tej pory zero problemów i na prawdê polecam.



mrkura - 07-03-2009, 16:26
" />Przyczyn± jest "przerwa" w procesorze w kluczyku, ja poszed³em do zegarmistrza pod pozorem wymiany baterii, wymieni nie dzia³a, wracasz mowisz ¿e co¶ nie tak- go¶æ wk³ada do oka lornetke i lutuje procesor- wracasz i dzia³a- jakie to proste : yesyes :



Doodik - 19-06-2009, 16:29
" />Czy ktor¶ dysponuje zdjêciami z rozbiórki pilota w dwuprzyciskowego (2000r) bo za cholere nie mogê go rozpo³owiæ, maltretuje go i nic. Moze chociaz wskazówka gdzie znajduj± sie bolce albo od której strony najlepiej odginaæ.



rw73rw - 19-06-2009, 20:19
" />odkrêcasz ¶rubkê od mocowania baterii i j± wysuwasz ,potem delikatnie podwa¿ od strony logo na kluczyku jest na bolczykach w naro¿ach no chyba ¿e kto¶ ju¿ majstrowa³ i sklei³ na kropelkê



Doodik - 19-06-2009, 22:36
" />Te¿ ju¿ pomy¶la³em o tym ze kto¶ pomys³owy sklei³ na kropelkê bo nie wiem jak mocno to siedzi, bo podwaza³em juz dosyc mocno



Go¶æ - 21-06-2009, 21:58
" />
">Przyczyn± jest "przerwa" w procesorze w kluczyku, ja poszed³em do zegarmistrza pod pozorem wymiany baterii, wymieni nie dzia³a, wracasz mowisz ¿e co¶ nie tak- go¶æ wk³ada do oka lornetke i lutuje procesor- wracasz i dzia³a- jakie to proste

Z twojej wypowiedzi wynika ,¿e lubisz "je¿dziæ na cudzym garbie"
Jakie¿ to szczê¶cie moje ¿e Tychy s± daleko od jeleniej i nie trafisz do mojego warsztatu



gfu - 25-06-2009, 22:56
" />
">
Takich mechaników jak Ty to na pêczki - fachowcy od siedmiu bole¶ci


Hej "supermechanior" pofolguj troszkê, jak kogo¶ nie lubisz to nie powód, ¿eby mu ubli¿aæ. Ja te¿ sam naprawiam swoje pojazdy, a przez ostatnie 15 lat by³em u mechanika chyba ze trzy razy, bo nie mia³em odpowiedniego...wyposa¿enia. Ale cudz± wiedzê i do¶wiadczenie potrafiê uszanowaæ. Z tego co obserwujê akurat wypowiedzi Jan'a123456 s± jednymi z bardziej tre¶ciwych na tym forum. Cz³owieczku wiêcej pokory, a dalej zajedziesz.



Boorek - 25-06-2009, 23:17
" />
">
Takich mechaników jak Ty to na pêczki - fachowcy od siedmiu bole¶ci


Hej "supermechanior" pofolguj troszkê, jak kogo¶ nie lubisz to nie powód, ¿eby mu ubli¿aæ. Ja te¿ sam naprawiam swoje pojazdy, a przez ostatnie 15 lat by³em u mechanika chyba ze trzy razy, bo nie mia³em odpowiedniego...wyposa¿enia. Ale cudz± wiedzê i do¶wiadczenie potrafiê uszanowaæ. Z tego co obserwujê akurat wypowiedzi Jan'a123456 s± jednymi z bardziej tre¶ciwych na tym forum. Cz³owieczku wiêcej pokory, a dalej zajedziesz.
popieram, przecie¿ mo¿na od razu powiedzieæ w czym tkwi problem... a nie robic zegarmistrza w c..ja



topcio1 - 25-06-2009, 23:32
" />tak na zdrowy rozum to :
- nie s±dzê aby dobry zegarmistrz da³ siê tak ³atwo w balona zrobiæ
-albo jest to banalna robota i nie chce siê majstrowi ze zg³aszaj±cym "niby" reklamacje burakiem szarpaæ



Doodik - 26-12-2009, 13:38
" />A ja z uporem maniaka bêdê Was prosi³ o jakie¶ zdjêcia ze sposobu rozebrania kluczyka zwyk³ego dwuprzyciskowego (Lybra 2000 r.) Podwa¿a³em juz na wszystkie sposoby, kluczyk wygl±da jakby go pies pogryz³ Mam dwa kluczyki i troszkê w±tpie ¿eby dwa kluczyki by³y potraktowane kropelk± i przez to nie mo¿na ich rozpo³owiæ.

Bardzo Proszê o Pomoc.



Jarek T - 26-12-2009, 22:22
" />Zdjêæ nie posiadam ale mogê podpowiedzieæ jak rozbiera³em pilota/kluczyk. Nale¿y wykrêciæ wkrêt blokuj±cy klapkê baterii, wysun±æ klapkê i wyj±æ baterie - potrzebny ma³y p³aski wkrêtak (w marketach s± w kompletach)
Pó¼niej bierzesz ostrze no¿yka ³amanego (samo ostrze) i delikatnie podwa¿asz pokrywê z przyciskami - wa¿ne nale¿y podwa¿aæ od strony przycisków miêdzy metalow± obwódk± a plastikiem - nale¿y równomiernie na pocz±tku po obwodzie wsun±æ ostrze - powinno i¶æ bez uszkodzenia obudowy.
Jak ruszy to ju¿ z górki (jak sklejona to nie pójdzie - wtedy bym sobie darowa³) - delikatnie nale¿y wypchn±æ pokrywê do góry, równomiernie bo inaczej bolce ustalaj±ce bêd± blokowaæ i mo¿na je wy³amaæ - najlepiej robiæ na stole bo czasem, w trakcie niekontrolowanego wypadniêcia pokrywki kluczyka potrafi± wypa¶æ blaszki baterii - wtedy zabawa z tym co gdzie by³o ....
Je¿eli problem by³by w mikrostykach z powodzeniem mo¿na je wymieniæ na podobne.
U mnie pomog³o podoginanie blaszek i przemycie styków baterii spirytusem - wyczy¶ci³em te¿ p³ytkkê pilota wacikiem nas±czonym w spirytusie - delikatnie - p³ytka by³a strasznie ukurzona - jeden pilot mia³ niesprawny styk otwierania baga¿nika - odpad³ (zmêczenie lutów?) i lata³ w ¶rodku - przylutowa³em i do dzi¶ dzia³a.

Napisz czy poradzi³e¶ sobie z rozebraniem?
Pozdrawiam

A swoj± drog± mam pytanie czy dostêpne s± gumki przycisków pilota (dwuprzyciskowego w kluczu)? - moje siê zu¿y³y delikatnie, ewentualnie ca³a górna pkrywka klucza z gumkami albo sam klucz surowy z obudow± pilota?



Doodik - 27-12-2009, 14:48
" />Bardzo dziêkuje za wyczerpuj±c± odpowied¼, jednak poleg³em i w tym przypadku. Wk³adam no¿yk po obwodzie, próbuj±c ¶ci±gn±c same przyciski. Próbowa³em tez podwa¿aæ z drugiej strony z metalow± obwódk± i bez niej i za ka¿dym razem pora¿ka. Podejrzewam ¿e robiê co¶ ¼le bo ani jednego kluczyka nie uda³o mi siê rozebraæ . w fali desperacji u¿y³em takiej si³y ¿e wygi±³em metalowe uszko do wieszania breloczka Szkoda m kluczyka bo jestem tak wkurzony ze najchêtniej to bym go rozpru³ na sztrzêpy.



Jarek T - 27-12-2009, 17:07
" />byæ mo¿e pilot/kluczyk zosta³ sklejony ? - nie musia³em u¿ywaæ tak du¿ej si³y ...
Nie wiem jak rozebraæ bezinwazyjnie w takiej sytuacji...



Doodik - 27-12-2009, 17:29
" />Prze rozbieraniem, obejrza³em dok³adnie obydwd kluczyki i nie mia³y ¿adnych ¶ladów wcze¶niejszego otwierania (chyba ¿e kto¶ zrobi³ to bardzo dleikatnie). Czy zej¶c powinien sam plastik z przyciskami czy metal z uszkiem od breloczka te¿ ?? Bêdzie mnie to teraz mêczyæ



adamc - 27-12-2009, 20:53
" />
">Prze rozbieraniem, obejrza³em dok³adnie obydwd kluczyki i nie mia³y ¿adnych ¶ladów wcze¶niejszego otwierania (chyba ¿e kto¶ zrobi³ to bardzo dleikatnie). Czy zej¶c powinien sam plastik z przyciskami czy metal z uszkiem od breloczka te¿ ?? Bêdzie mnie to teraz mêczyæ

jak wykrêcisz ¶rubkê, to potem powinien zej¶æ sam plastik z przyciskami, a potem zejdzie i blaszka z uszkiem ...
stawiam na to ¿e jest klejony... a ¶ladow po obwodzie wcale nie musi mieæ, je¶li wcze¶niej delikatnie schodzi³ a mo¿e i rozpada³ siê samoistnie, je¶li ¶rubka nie trzyma³a tego w kupie... tak jak u mnie... otwieram drzwi z kluczyka i ¿yjê... a je¶li chodzi o niedzia³aj±cy kluczyk, to moje dwa zrobi³y kaput i nawet wgrywanie kodu nic nie da³o...



Jarek T - 27-12-2009, 21:56
" />Zgadza siê - powinien zej¶æ plastik z przyciskami - no¿ykiem podwa¿a³em przy blaszce (tej na obwodzie, rozdzielaj±cej obie czê¶ci kluczyka).



Moglaj - 28-12-2009, 21:22
" />Wg mnie raczej sklejony u mnie otwiera sie kluczyk bez si³owania, tylko ¶rubkê wystarczy odkrêciæ i nawet paznokciem idzie roz³o¿yæ.
Za³±czniki:



ms44 - 29-12-2009, 18:10
" />Witam. Wed³ug mnie jest sklejony, mój kluczyk potrafi siê roz³o¿yæ w stacyjce podczas odpalania samochodu. Te¿ my¶la³em nad sklejeniem go, ale widzê, ¿e by³by to z³y pomys³â€¦ Powodzenia.



irek9999 - 06-01-2010, 15:08
" />witam poszukuje opisu b³êdów specyficznych producenta P1172,P1173nie mogê nigdzie odnale¶æ opisów tych b³êdów



czerwony3248 - 06-01-2010, 16:54
" />Witam
Mo¿e jednak komu¶ uda³o siê co¶ zrobiæ z tym przeklêtym sterowaniem z kluczyka bo szlag mnie zalewa z tym mam Lybrê a od pocz±tku kupna nie dzia³a mi to otwieranie z kluczyka a jak kupi³em nowa bateriê to wytrzyma³ kilka dni a otwiera³ drzwi kiedy sobie chcia³ poza tym czy mo¿na kupiæ sam ten ¶rodek z kluczyka do otwierania, czy jest nie mo¿liwe. Bo teraz kiedy takie mrozy to przyda³o by siê otwieranie z kluczyka. Moim zdaniem to jest nie mo¿liwe ¿eby nie da³o rady w jaki¶ sposób naprawiæ. Bêdê bardzo wdziêczny za pomoc w tym temacie.



orik - 06-01-2010, 17:39
" />ja mam ten sam problem z kluczykami (Liberka z 2000 - stary kluczyk) zaczynam s±dziæ ¿e to jaka¶ wada fabryczna tych kluczyków, zastanawia³em siê ile to mo¿e kosztowaæ w ASO i czy daj± na t± robotê gwarancjê?



czerwony3248 - 06-01-2010, 22:22
" />Te¿ tak siê zastanawia³em ile to mo¿e kosztowaæ w serwisie, ale jutra wpadnê do Euromotu w ¯orach i zapytam co jak i ile to kosztuje i napiszê jak to wygl±da.



Jarek T - 06-01-2010, 23:19
" />Te¿ mam stary typ kluczyka - auto z pocz±tku produkcji i obydwa kluczyki dzia³aj± ...
Co do wymiany pilotów to pewnie taniej bêdzie zamontowaæ dodatkowy sterownik cz z kluczykami scyzorykami, dorobiæ groty i prze³o¿yæ trnaspondery ze starych kluczyków ...



MacioBA - 06-01-2010, 23:42
" />...za to mo¿na przestaæ lubiæ Lybre... mam ten sam problem... oba kluczyki kaput. Samochód z 2000, kluczyki siê ³adnie otwieraj±, w ¶rodku wyczyszczone, nowe bateryjki... i nic... dramat po prostu. W ASO to raczej wysoki koszt, ale mo¿e kto¶ bêdzie mia³ ¶wie¿e informacje na ten temat. Po wymianie bateryjek kluczyki dzia³a³y - diody siê zapala³y, ale nie by³o ¿adnej reakcji ze strony centrala. Nie wiem jak, ale chyba trzeba te¿ centralkê przejrzeæ - zdaje siê, ¿e jest nad lusterkiem wewnêtrznym - dobrze my¶lê? Ta operacja i tak poczeka ju¿ na wiosnê....



AromaticArt - 07-01-2010, 00:01
" />czerwony3248 co do zmiany wnetrza kluczyka to chyba totalnie mija sie z celem, poprawcie mnie jesli sie myle, ale to trzeba jakos programowac (??) zeby dzialalo do naszego auta? Nie jestem jakims technicznym magikiem ale tak mi sie po prostu wydaje



gregi - 07-01-2010, 01:14
" />
">Witam
Mo¿e jednak komu¶ uda³o siê co¶ zrobiæ z tym przeklêtym sterowaniem z kluczyka bo szlag mnie zalewa z tym mam Lybrê a od pocz±tku kupna nie dzia³a mi to otwieranie z kluczyka a jak kupi³em nowa bateriê to wytrzyma³ kilka dni a otwiera³ drzwi kiedy sobie chcia³ poza tym czy mo¿na kupiæ sam ten ¶rodek z kluczyka do otwierania, czy jest nie mo¿liwe. Bo teraz kiedy takie mrozy to przyda³o by siê otwieranie z kluczyka. Moim zdaniem to jest nie mo¿liwe ¿eby nie da³o rady w jaki¶ sposób naprawiæ. Bêdê bardzo wdziêczny za pomoc w tym temacie.

Witam mia³em ten sam problem pilot dzia³a³ tylko kilka dni po wymianie baterii potem cisza .
Da³em pilota do znajomego elektronika w pracy rozebra³ go pomierzy³ co tylko móg³ diagnoza by³a taka,pilot uczy³ siê p³ywaæ ci±g³y pobór pr±du zwarcie wewnêtrzne i dlatego tak szybko szlag trafia³ bateriê.
Moja propozycja to po prostu nowy zestaw dwa piloty scyzoryki nowa centralka,ale o szczegó³ach bardzo ³adnie opisa³ to je¶li siê nie mylê kol DUDEKEN .
Wpraw w ruch szukajke i dalej postêpuj tak jak opisa³ to kol DUDEKEN.Na pewno taniej ni¿ w ASO.
pozdro



czerwony3248 - 07-01-2010, 15:18
" />Wiêc Panowie by³em dzisiaj w serwisie i powiedziano mi tak ¿e nie ma problemu da siê tylko ca³y kluczyk kupiæ, niestety wk³adki steruj±cej nie ma na sprzeda¿ a cena kluczyka 780 z³otych+ programowanie?
A je¶li chodzi o temat kupna kluczyka scyzoryka plus centralkê to temat ju¿ znalaz³em i czyta³em ale mia³em jak±¶ nadziejê ¿e mo¿e kto¶ opanowa³ ten temat i my¶la³em o tym aby mieæ otwieranie z orginalnego kluczyka, teraz ju¿ wiem ¿e to nie mo¿liwe i bêdê my¶la³ chyba na kupnem tego scyzoryka+ centralkê i sprawa za³atwiona chyba ¿e mnie co¶ napadnie i kupiê ten nowy kluczyk i bêdê mia³ orgina³ a mam w Euromocie w ¯orach 20% upustu wiêc wyszed³ by mnie jakie¶ 500 z³otych ale jeszcze zobaczê. Jak na razie dziêkujê za pomoc i pozdrawiam wszystkich u¿ytkowników Lucynek



MacioBA - 08-01-2010, 22:49
" />no to sobie jutro popsioczymy na trefne kluczyki
okropnie to drogo wychodzi je¶li chodzi o nowy klucz... ahhh przyjdzie wiosna to i siê trzeba bêdzie zakrêciæ przy scyzoryku..



ms44 - 11-01-2010, 17:31
" />W Rzeszowie dorobienie kluczyka do Lybry kosztuje 300pln, tyle ¿e niestety bez pilota, czyli kluczyk i kodowanie, a przy okazji wizyty u elektronika naprawili mi stary kluczyk , czyli stary dwuprzyciskowy kluczyk da sie naprawiæ ...



Favo - 12-01-2010, 01:11
" />A co mnie doradzicie jako najlepsze rozwi±zanie? Kupi³em Lybre tylko z jednym kluczykiem starego typu. Co prawda tylko ja je¿d¿ê, ale jednak dobrze by by³o mieæ drugi zapasowy na wszelki wypadek. Mam kartê kodow± wiêc mogê zamówiæ w ASO ale jest bardzo drogo no a poza tym wola³bym jednak mieæ scyzoryk. Ale z tego co zrozumia³em je¶li kupiê nowe kluczyki scyzoryki to muszê kupiæ do nich pasuj±c± centralkê i prze³o¿yæ transponder z oryginalnego kluczyka, tyle ¿e mam tylko jeden transponder. A gdybym kupi³ jaki¶ u¿ywany kluczyk i wyd³uba³ z niego transponder do prze³o¿enia, to czy musia³by to byæ kluczyk z Lybry czy dowolny np z fiata czy alfy ? Nie wiem w ogóle czy to ma sens i jaki by³by koszt mo¿e lepiej sobie daæ spokój i zamówiæ w ASO zwyk³y kluczyk ? Szkoda ¿e nie mam jakiego¶ rabatu ...



czerwony3248 - 14-01-2010, 14:26
" />
">W Rzeszowie dorobienie kluczyka do Lybry kosztuje 300pln, tyle ¿e niestety bez pilota, czyli kluczyk i kodowanie, a przy okazji wizyty u elektronika naprawili mi stary kluczyk , czyli stary dwuprzyciskowy kluczyk da sie naprawiæ ...
To by³aby bomba daj namiary gdzie taki kluczyk naprawi³e¶ i napisz jakie mia³e¶ objawy uszkodzonego kluczka.



ms44 - 14-01-2010, 15:56
" />Zaczê³o sie od tego ¿e po wymianie baterii pilot dzia³a³ przez tydzieñ, znowu sie roz³adowa³a bateria, po kupnie nowej pilot juz tylko miga³ diod± ale nie otwiera³ samochodu. Przy okazji dorabiania drugiego kluczyka panowie którzy kodowali nowy kluczyk sprawdzili stary kuczyk, z tego co widze poprawili lut przy mikrostyku... Amico. Elektronika pojazdowa, Rzeszów, Krakowska 166



czerwony3248 - 14-01-2010, 21:57
" />dziêki za odpowied¼ je¶li chodzi o kluczyk to mam te same objawy co ty z t± ró¿nic± ¿e kumpel jest elektrykiem samochodowym i poprawia³ juz luty na mikrostykach i nic to nie da³o ale dziêki mimo to.



Favo - 16-01-2010, 01:28
" />Znalaz³em takie surowe kluczyki scyzoryki na Allegro. Napisa³em do sprzedawcy i twierdzi ¿e s± to oryginalne kluczyki z immobilizerem i nadajnikiem do zamków. Dwa klucze nie wysz³y by tak drogo mo¿e gdyby dokupiæ resztê gratów to by wysz³o podobnie lub taniej jak nowy kluczyk starego typu w ASO ? Co o tym my¶licie ?
Czy dobrze rozumiem ¿e maj±c oryginaln± centralkê z Lybry (nowego typu), taki kluczyk i interfejs do komputera mo¿na ten kluczyk zaprogramowaæ do centralki tak aby dzia³a³ immobilizer i centralny zamek ? Je¶li tak to co dok³adnie trzeba wymieniæ w instalacji Lybry ¿eby mieæ obs³ugê nowych kluczyków ? Chcia³bym aby by³a te¿ opcja domykania szyb przy zamykaniu drzwi.
I pytanie dodatkowe czy da siê te kluczyki zaprogramowaæ samemu jakim¶ interfejsem który mo¿na kupiæ na allegro, najlepiej jakim¶ jak najbardziej uniwersalnym co by siê da³o jakie¶ b³êdy kasowaæ czy diagnozowaæ auto. Oczywi¶cie chodzi mi o co¶ za rozs±dn± cenê powiedzmy do max kilkuset z³.



gregi - 17-01-2010, 11:01
" />No to zosta³em dodrze wku....... w niedziele z samego rana kiedy przeczyta³em tego posta .Mia³em wielkie problemy z kluczykiem kupi³em sobie dwa scyzoryki z alarmem i centralnym i by³o by wszycho OK gdyby nie ten post. Dodam ¿e te scyzoryki to taka kicha ¿e a¿ g³owa boli ,groty lataj± jak chc± zgadza siê ¿e mam dwa klucze które otwieraj± mi auto zdalnie ale ten wygl±d brak logo i s± zbyt tandetne.Gdybym poczeka³ jeszcze trzy miechy to bym sobie ten komplet sprawi³ ale có¿ mam ju¿ alarm a nie mia³em otwieram drzwi z pilota a nie mog³em teraz to tylko pozostaje zacisn±æ mocno zêby nie otwieraæ wiêcej strony z tymi kluczykami i udawaæ ¿e siê nic nie sta³o.Na zakoñczenie dodam jak na pocz±tku "zosta³em dobrze w...."



czerwony3248 - 17-01-2010, 14:02
" />A mo¿na wiedzieæ kolego Gregi ile ciê kosztowa³a ta impreza czy warto siê w to bawiæ czy po prostu zamówiæ w serwisie kluczyki i mieæ spokój. Bo z tego co piszesz to tandeta te scyzoryki?



gregi - 17-01-2010, 19:31
" />
">A mo¿na wiedzieæ kolego Gregi ile ciê kosztowa³a ta impreza czy warto siê w to bawiæ czy po prostu zamówiæ w serwisie kluczyki i mieæ spokój. Bo z tego co piszesz to tandeta te scyzoryki?
Dwa scyzoryki alarm centralny 300z³,dodam ¿e nie mia³em domykania szyb wiêc ³atwiej by³o mi zrezygnowaæ z fabrycznego centralnego mia³am tylko jeden kluczyk z przyciskami bo tak by³o teraz mam dwa trzy przyciskowe [zamykanie,otwieranie,otwieranie baga¿nika]. Nie mia³em fabrycznego alarmu teraz mam ful opcja wszystko na czujnikach. Jedyna wada tego zestawu to materia³y i wykonanie mieæ wszystko w jednym za te pieni±dze to zale¿y co kto ma a co by chcia³ mieæ.
pozdro



MacioBA - 20-01-2010, 20:50
" />Ha! W³a¶nie odebra³em kluczyk od elektronika (kolo zajmuje siê elektronik± samochodow±, diagnostyka silników, klimy, abs, airbag, jakie¶ inne bajery), w ka¿dym razie pilot z kluczyka dwu-przyciskowego o¿y³ i dzia³a! Lybra mruga kierunkami, otwiera, zamyka, no i wreszcie jest opcja otwierania baga¿nika z pilota
Go¶æ co¶ przelutowa³ , zaj±³ siê zu¿ytym ogniwem (to cytat - ja nie mam pojêcia o co chodzi) . Da³em mu równie¿ drugi kluczyk na operacjê i jutro siê oka¿e czy te¿ go o¿ywi.
Przetestujê teraz dzia³anie kluczyka i dam znaæ czy to kwestia dwóch dni, czy faktycznie da siê ten kluczyk trwale naprawiæ.
Koszt to 6 dych za jeden, stówka za dwa kluczyki. Kolo przyjmuje w Rybniku - je¶li siê sprawdzi to dam namiar - obieca³, ¿e bêd± zni¿ki przy hurtowych zamówieniach



MacioBA - 21-01-2010, 22:14
" />Drugi kluczyk dzia³a Ta sama historyja - zimne luty, regeneracja g³owicy, etc.
Do wymiany kwalifikuj± siê równie¿ te ma³e przyciski, ale ciê¿ko je dostaæ (trzeba zamówiæ i zaczekaæ jaki¶ czas) bo s± z gumow± a nie plastikow± oprawk±, wiêc gdy bêdzie problem z naciskaniem to siê je wymieni.
Obecnie oba kluczyki pracuj± bez zarzutu - zarówno otwieranie klapy baga¿nika jak i kabiny dzia³a. Je¶li potrwa ten stan z tydzieñ, to my¶lê ¿e mo¿na te kluczyki w ten sposób naprawiaæ, a zainteresowanym mogê podaæ namiar na tego fachmana.



adamc - 21-01-2010, 23:12
" />no rzut beretem z Warszawy... nie ma co... ¿e te¿ zawsze fachowiec musi byæ po przek±tnej na mapie...
mam to samo z kluczykami... oba kaput.. jak to mawiaj± przyjaciele zza Odry..



lidcin - 29-01-2010, 18:23
" />
">W Rzeszowie dorobienie kluczyka do Lybry kosztuje 300pln, tyle ¿e niestety bez pilota, czyli kluczyk i kodowanie, a przy okazji wizyty u elektronika naprawili mi stary kluczyk , czyli stary dwuprzyciskowy kluczyk da sie naprawiæ ...

Dorobili Ci kluczyk z immo? Ja pyta³em siê w ró¿nych firmach i mówili ¿e nie da siê dorobiæ kluczyka z kapsu³k± immo i zaprogramowaæ do Lybry
A ja znalaz³em co¶ takiego
>http://www.allegro.pl/item895291730_ory ... ancia.html



elbarto - 27-02-2010, 14:15
" />panowie,

czy byli bysmy wstanie pewne tematy doprecyzowac?:)

moj problem polega na tym ze mam jeden, zato doskonale dzialajacy kluczyk - scyzoryk. lybra z 2003 r.

ale jeden;)

ganinex gliwice:
po vinie sprowadzaj± klucz - 650 zl,
karta kodowa - niemam - 100 zl
kodowanie 50 zl

= 800 zl.

natomiast:
>http://tnij.org/f0fa

link do aukcji na allegro - podobno to klucz ktoryu da sie zakodowac, zaprogramowac, dorobic, i dziala. podobno razem z wycieciem grota - 200 zl okolo.

teraz pytanie - czy faktycznie da sie to zrobiæ?

z tego co wiem, to pilota samego da sie zaprogramowac przy uzyciu interfejsu, mozna bodaj do 8 pilotow wrzucic w system. to pewnie to "kodowanie" w salonie za 50 zl.

jak z dorobieniem imo, i samego grota?

dzwonilem do jednego serwisu, gosc ma sprawdzic do poniedzialku,

ale moze cos doprecyzujecie.

nie upieram sie przy scyzoryku - to ma byc klucz zapasowy, ale wazne zeby wszystkie funkcje dzialaly.

moze ktos doprecyzuje finalnie jak to sie robi - czy da sie z klonowac imo, czy trzeba wyciagac centralke imo do tego zabiegu, jak wyglada z zakodowaniem pilota - czy sie niemyle itp.

jesli to ktos na slasku robil, tym lepiej:)



sel - 27-02-2010, 15:27
" />Poszukaj na necie firmy z Tych.Programuj± i dorabiaj± kluczyki cena-oko³o 300z³.Dzwoni³em i uzyska³em info,¿e wystarczy przyjechaæ z centralk± immo i kluczykiem oryginalnym.Dopisuj± nastêpny klucz do centralki i wycinaj± grot,tylko bêdzie to klucz fiatowski i alarm,centralny zamek nie bêdzie dzia³a³.Daj± jeszcze kartê kodow± do nowego kluczyka.



policeman - 14-03-2010, 18:36
" />Ja swój kluczyk Libra z 1999 roku reaktywowa³em tak rozkrêci³em, do mikrostyków wropi³em po kropli spirytusu , za¶ na p³ytce w miejscach styków z blaszkami, po ich uprzednim odt³uszczeniu zala³em je delikatnie cyn± - lutem i dzia³a



jaceksto - 26-03-2010, 23:41
" />Dziêki kolego policeman za pomys³. Ja poszed³em jeszcze dalej. Roz³o¿y³em microswitche na czê¶ci pierwsze. Blaszana pokrywa schodzi po lekkim podwa¿eniu z jednej ze stron. W ¶rodku s± dwie blaszki, które wyczy¶ci³em i zakropi³em kontaktem 60. Do tego tak jak ty pocynowa³em styki na p³ytce, te od zasilania. Kluczyk dzia³a elegancko, a wydawa³ siê martwy...



tadek125 - 05-09-2010, 19:09
" />witam
mam problem z kluczykiem
nie dzia³a mi pilot

baterie wymieni³em ale nadal nie dzia³a (nawet diodka nie mrugnie)
nie ma u nas za dobrych elektroników, czesciej cis spieprza niz naprawia
a wysy³aæ gdzie¶ kluczyk tez mi z u¶miechem nie przychodzi
i boje sie troche oddac kluczyk do naprawy, tym bardziej ze mam tylko jeden

czy mozna sobie dokupiæ sam pilot?? jaki¶ taki uniwersalny??
widzia³em co¶ takiego na allegro
pilot centralnego - 60 z³

co o tym my¶licie??



Dalton666 - 05-09-2010, 21:17
" />Pod³±cze siê pod temat
Posiadam zestaw kluczyków dok³adnie z Fiata 500, kluczyki s± nówki niekodowanie nie programowane go³e stan fabryczny imo w nich nie kodowane. I moje pytanie czy jest mo¿liwo¶c zaprogramowania pilotów aby dzia³a³y otwieranie drzwi i bagaznika w Lybrze , nie chodzi mi o imo ino o sam pilot ??
Do tych kluczyków posiadam karty kodów i jeszcze jakis kod na karteczce.




endriu wawa - 06-09-2010, 16:58
" />To i ja do³±czê do grona szczê¶ciarzy, co to walcz± z kluczykami w swoich Lyberkach...
Ale moje pytanie dotyczy raczej alarmu od strony centralki.
Otó¿ w moim przypadku co¶ jest nie halo z zasiêgiem na linii kluczyk - centralka (lub odwrotnie)
Czêsto muszê obchodziæ autko w ko³o, naciskaj±c jednocze¶nie przyciski na pilocie szukaj±c odpowiedzi ze strony centralki...
I pytanie:
gdzie jest ukryta centralka w Lybrze 2000r (kluczyk starego typu) i czy posiada ona jak±¶ antenkê jak miewaja ró¿ne centralki?



Moglaj - 06-09-2010, 19:00
" />
">To i ja do³±czê do grona szczê¶ciarzy, co to walcz± z kluczykami w swoich Lyberkach...
Ale moje pytanie dotyczy raczej alarmu od strony centralki.
Otó¿ w moim przypadku co¶ jest nie halo z zasiêgiem na linii kluczyk - centralka (lub odwrotnie)
Czêsto muszê obchodziæ autko w ko³o, naciskaj±c jednocze¶nie przyciski na pilocie szukaj±c odpowiedzi ze strony centralki...
I pytanie:
gdzie jest ukryta centralka w Lybrze 2000r (kluczyk starego typu) i czy posiada ona jak±¶ antenkê jak miewaja ró¿ne centralki?

Hej ja te¿ mam czasem ten problem,ale wydaje mi siê ¿e wystarczy u Ciebie poprawiæ zimne luty i powinno chodziæ dobrze, a centralka jest nad nadkolem lewym przednim co do antenki to wg mnie jest nad lusterkiem. (u mnie odkad poprawi³em styki blaszka-p³ytka w kluczyku jest o niebo lepiej.



tadek125 - 06-09-2010, 22:20
" />a dla mnie jaki¶ pomysl by sie nie znalaz³??

jak ju¿ pisa³em, nie dzia³a mi tylko pilot w kappie
przedtem czasami otwiera³ czasami nie, a¿ w koncu wogole przesta³ dzia³aæ
mysle se bateria, zmieni³em ale nic nie pomog³o
po naci¶nieciu, nie mrugnie nawet dioda

có¿ by mog³o sie staæ??



endriu wawa - 07-09-2010, 15:55
" />... a tak przy okazji zapytam, z jakiej odleg³o¶ci reaguj± Wasze piloty
Mój np. dzia³a zazwyczaj do ok. 2 metrów (!!!)
Kiedy¶ mia³em w innym aucie dok³adany alarm chyba co¶ prod USA i pilocik mi ¶miga³ z okna mojego "wie¿owca"...



gregi - 07-09-2010, 18:27
" />Wow te amerykanckie technologie z wie¿owca nawet mo¿na auto otworzyæ,a teraz na powa¿nie odleg³o¶æ z jakiej mo¿na otworzyæ auto bêdzie zale¿a³a od stanu na³adowania baterii,baterie nowe odleg³o¶æ wiêksza,chyba ¿e w grê wchodzi jaka¶ anomalia techniczno-elektryczna.



endriu wawa - 07-09-2010, 18:45
" />Celowo uj±³em s³owo wie¿owca w cudzys³ów - raptem to V piêtro, jednak fakt pozostaje faktem - zasiêg by³ i faktycznie mog³em uzbrajaæ i rozbrajaæ alarm z okna...
Ale wracaj±c do Lybry... Czy mo¿e byæ powodem "zak³óceñ" jakie¶ pole elektryczne lub co¶ podobnego, z pobliskich np. smochodów?
Jak parkuje w ró¿nych miejscach, ró¿nie mi siê to zachowuje.
Bateria ma 2 miechy
A jaki zasiêg wydaje siê byæ prawid³owy?



tomed20 - 11-09-2010, 17:33
" />
">Celowo uj±³em s³owo wie¿owca w cudzys³ów - raptem to V piêtro, jednak fakt pozostaje faktem - zasiêg by³ i faktycznie mog³em uzbrajaæ i rozbrajaæ alarm z okna...
Ale wracaj±c do Lybry... Czy mo¿e byæ powodem "zak³óceñ" jakie¶ pole elektryczne lub co¶ podobnego, z pobliskich np. smochodów?
Jak parkuje w ró¿nych miejscach, ró¿nie mi siê to zachowuje.
Bateria ma 2 miechy
A jaki zasiêg wydaje siê byæ prawid³owy?


2 metry to co¶ ma³o na nowej baterii. Moj ³apie spokojnie z kilkunastu - kilkudziesiêciu metrów. Wcze¶niej mia³em ciêgle problemy z pilotem. A to nie otwiera³ w ogóle mimo mrugaj±cej diody, albo dzia³a³ jedynie z bardzo bliska. Wymiana baterii pomaga³a na jakie¶ 2 tygodnie i od nowa ¶wirowa³. Ostatecznie pomog³o odgiêcie styków baterii i teraz juz rok ponad dzia³a jak nale¿y. Widocznie bateria s³abo kontaktowa³a.



britmen1987 - 12-09-2010, 11:39
" />Hej
Ja mam co¶ takiego, sprz±ta³em auto i przy okazji trochê go poprawia³em tzn. usun±³em stary zestaw g³o¶nomówi±cy do nokii oraz poprawi³em styki od szyberdachu bo nie zawsze kontaktowa³ i na drugi dzieñ przesta³ mi dzia³aæ centralny z kluczyka. Czy w/w czynno¶ci mog³y mieæ co¶ wspólnego z centralnym? Posiadam Lybre z 2000r. i stary kluczyk. Bateria jest ok, sprawdzona u zegarmistrza.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \