Lybra - kontrolka silnika i spadki mocy



Anonymous - 22-01-2006, 20:16
" />Witam , moze ktos bedzie wiedzial co to za problem . Zapala mi sie czerwona kontrolka silnika przy wiekszej predkosci i czasami wciskam gaz a samochod jakby pozbawiony mocy puszczam gaz i juz za drugim razem moc wraca. Przeplywomierz wymienilem .Przed wymiana w ogole nie mial mocy i kontrolka sie nie palila . Czy moze to byc zawor ERG?

Chodzi o Lybre JTD




makek - 22-01-2006, 20:58
" />Zawór EGR nie powinien mieæ a¿ tak du¿ego wp³ywu na osi±gi silnika. Trzeba poobserwowaæ czy tylko na gor±cym silniku takie anomalie maj± miejsce, ogólnie ma³o szczegó³ów.

W³adni tego forum bêd± mieli uwagi co do uzupe³nienia......p.



kartonik - 23-01-2006, 10:02
" />Zepsuty przeplywmoierz nie jest sygnalizowany na desce rozdzielczej kontrolka CHECK. Jak sie zapala kontrolka silnik przechodzi w tryb awaryjny i mozna sobie pojezdzic za cinquecento wtedy. U mnie sie wlacza systematycznie przy 4000 obr/min. Po wylaczeniu silnika i przejechaniu kilku metrow gasnie. Trzeba jechac na diagnostyke. Cos powinno sie rozjasnic.

Pozdrawiam,

Marek



Anonymous - 23-01-2006, 18:35
" />Juz nie raz oddawalem samochod to powiedzieli ze jak sie nie zapali na stale kontrolka to nic nie beda w stanie zrobic... chyba ze kaze im sprawdzac po kolei wszystko.

Co do szczegó³ów objawy i na cieplym i na zimnym. Po prostu samochod traci moc np przy zmianie z 4 na 5 przy predkosciach 120 i wiekszych, za drugim nacisnieciem pedalu gazu juz jest normalnie . Wystepuje to raz na 5 minut czyli dosyc czesto i pojawilo sie od razu po wymianie przeplywomierza (chociaz jego jestem pewien ze jest dobry ) . Prosze o jakies propozycje co by mozna sprawdzic jak juz pojade na ta diagnostyke




Anonymous - 23-01-2006, 18:37
" />A mo¿esz uzupe³nic profil :wink:



makek - 23-01-2006, 18:47
" />A nie mówi³em

">W³adni tego forum bêd± mieli uwagi co do uzupe³nienia......p.



Anonymous - 23-01-2006, 19:01
" />
">Juz nie raz oddawalem samochod to powiedzieli ze jak sie nie zapali na stale kontrolka to nic nie beda w stanie zrobic... chyba ze kaze im sprawdzac po kolei wszystko.

Co do szczegó³ów objawy i na cieplym i na zimnym. Po prostu samochod traci moc np przy zmianie z 4 na 5 przy predkosciach 120 i wiekszych, za drugim nacisnieciem pedalu gazu juz jest normalnie . Wystepuje to raz na 5 minut czyli dosyc czesto i pojawilo sie od razu po wymianie przeplywomierza (chociaz jego jestem pewien ze jest dobry ) . Prosze o jakies propozycje co by mozna sprawdzic jak juz pojade na ta diagnostyke


Mialem podobnie tylko ze s³ab tak od 5000 obrotow.
przyczyna do¶æ prozaiczna..oberwany katalizator..który zalepial wyjscie spalin..Odkrecono nakretke na katalizatorze i mimo tak ma³ego dodatkowego upustu od razu sie polepszy³o.Teraz juz je¿dze bez .Mocniejszy ,mniej pali .troszkê nieekologicznie ale do wymiany tlumika tak sie pobujam.



Anonymous - 23-01-2006, 19:41
" />widzê, ¿e JTD.. czy ten objaw ma miejsce przy okre¶lonej
prêdko¶ci obrotowej silnika czy prêdko¶ci?..

sprawdzi³bym turbinê..



Anonymous - 24-01-2006, 19:02
" />Raczej predkosci a nie obrotach. Turbina dobra. W miescie w ogole tego nie zauwazam. Dopiero wjechawszy na autostrade jadac kolo 140 i powyzej czasami gaz przestaje reagowac
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • music4you.xlx.pl
  • img
    \