norvik01 - 25-09-2008, 14:59
" />Witam.
Dzis przy czyszczeniu filtra p.pyłkowego, klapka odpowiedzialna za obieg wewnętrzny, lub zewnetrzny nie działa, tz. można ją przesuwać ręką bez oporu.myślę że się cosik wypięło z jakiegoś cięgna. ops: Pytanko czy może już ktoś przerabiał taką usterkę, i jak się dostać do sterowania tej klapki, czy trzeba demontować całą konsolę.
Będę wdzięczny za informacje..
Pozdrawiam
Qboy - 28-09-2008, 13:58
" />Sprawdz wpierw czy pracuje Ci ta klapaka jak wlaczysz lub wylaczysz obieg wewnetrzny.Wyciag filtr p.p i obserwoj co sie dzieje.Jesli pracuje elektrycznie to jest wszystko ok a jesli nie ma zadnej rekacji i slychac ze cos pracuje i przeskakuje to daj sobie lepiej z tym spokoj :wink: Za duzo rozbierania itd no chyba ze masz duuuzo czasu wolnego i cierpliwosci:)Ja ustawilem sobie klapke na obieg zewnetrzny i odlaczylem kostke zasilajaca silniczek sterujacy ta klapka.
norvik01 - 28-09-2008, 18:01
" />Nareszcie, chociaż ktoś próbuje mi pomóc, już myślałem że jestem pechowcem 8O i psuje się mi się coś co innym działa bezproblemowo.
Ale do rzeczy, przy włączonym zapłonie klapka stoi w miejscu ,choć przełączam na obieg zewnętrzny, lub wewnetrzny, diody ładnie zmieniają kolorki, ale klapa stoi ,i nic nie słychać żadnej reakcji.
Pytałem jak się do tego dobrć , może wystarczy odkręcenie schowka z prawej strony, czy też trzeba rozwalać całą konsolę ops: .
Proponuje , od czasu do czasu sprawdzać, ten element ,bo ja żyłem chyba długo w nieswiadomości, że wszystko mi działa....
pozdrawiam
Qboy - 29-09-2008, 19:29
" />W takim razie proponuje zrobic tak.Wymontowac schowek i na samej gorze w prawym gornym rogu jest wtyczka podlaczona wlasnie do tego silniczka.Trzeba sie troche nagimnastykowac zeby sie do niej dostac.Wypnij ja i podlacz miernik.Jesli dochodzi prad to padl silniczek jesli nie-czeka Cie dalsze szukanie przyczyny
norvik01 - 30-09-2008, 21:47
" />Dzięki za informacje, tak właśnie zrobie, sprawdze w pierwszej kolejności czy dochodzi prąd do tej wtyczki...
Pozdrawiam